abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2015 @ 10:43:28 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151603496
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 09:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Weet ik. Maar toch baal ik er wel vreselijk van dat ik nog steeds single ben. Al die tijd dus ook geen dingen kunnen opbouwen of leuk contact/aandacht gehad op die paar dates na; Gisteren gehoord dat er weer een klasgenoot is gaan samenwonen die net 22 is. Die is nu dus afgestudeerd, net een baan heeft en klaar voor het burgerlijke leven... andere klasgenoot is paar maanden geleden vader geworden en is even oud als mij :')

Ben daar zeker niet jaloers op, want op die leeftijd ben je al gelijk gesetteld... maar ze hadden wel al jarenlang een relatie met elkaar. Niet dat een relatie je succes in de samenleving bepaald hoor, maar overal waar ik kom en ik wat bekenden tegenkom is het toch weer: hé nog steeds geen leuke meid?! En de dagen, maanden, jaren, vliegen om en de hoop vervliegt ook langzamerhand :P
Die mensen in mijn omgeving die begin 20 zijn gaan samenwonen met hun jeugdliefde zijn voor 90% uit elkaar. Zegt natuurlijk helemaal niks
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 12 april 2015 @ 11:50:30 #52
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151604974
quote:

[..]

Weet ik. Maar toch baal ik er wel vreselijk van dat ik nog steeds single ben. Al die tijd dus ook geen dingen kunnen opbouwen of leuk contact/aandacht gehad op die paar dates na; Gisteren gehoord dat er weer een klasgenoot is gaan samenwonen die net 22 is. Die is nu dus afgestudeerd, net een baan heeft en klaar voor het burgerlijke leven... andere klasgenoot is paar maanden geleden vader geworden en is even oud als mij :')

Ben daar zeker niet jaloers op, want op die leeftijd ben je al gelijk gesetteld... maar ze hadden wel al jarenlang een relatie met elkaar. Niet dat een relatie je succes in de samenleving bepaald hoor, maar overal waar ik kom en ik wat bekenden tegenkom is het toch weer: hé nog steeds geen leuke meid?! En de dagen, maanden, jaren, vliegen om en de hoop vervliegt ook langzamerhand :P
Met alle respect, je hebt van o.a. yats een aanbod gekregen eens mee te gaan, maar daar ga je niet op in.

Je vult alles van te voren in. Vrouwen van 25+ denken alleen maar aan trouwen, kinderen etc. Echt de grootst mogelijke bullshit.

Ik ben zelf 28 en heb nog nooit tijdens het daten iemand meegemaakt die daar op hintte. In real life niet, op Tinder niet, op Paiq niet. Nergens.

Je zit vol met vooroordelen en smoesjes om niet uit je comfortzone te stappen. Met andere woorden: je wilt de cirkel niet doorbreken. Het is JOUW probleem dat het niet lukt. Het kan die duizenden vrouwen geen reet schelen dat ze niet met jou op date gaan. Voor jou honderd andere mannen. Je zult zelf een pro-actieve houding aan moeten nemen, maar met je huidige manier van denken (en vooral (over)analyseren) zie ik dat niet gebeuren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 12 april 2015 @ 12:12:01 #53
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151605520
Dat dus! ^O^
Goed verwoord SV!
pi_151605638
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2015 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Met alle respect, je hebt van o.a. yats een aanbod gekregen eens mee te gaan, maar daar ga je niet op in.

Je vult alles van te voren in. Vrouwen van 25+ denken alleen maar aan trouwen, kinderen etc. Echt de grootst mogelijke bullshit.

Ik ben zelf 28 en heb nog nooit tijdens het daten iemand meegemaakt die daar op hintte. In real life niet, op Tinder niet, op Paiq niet. Nergens.

Je zit vol met vooroordelen en smoesjes om niet uit je comfortzone te stappen. Met andere woorden: je wilt de cirkel niet doorbreken. Het is JOUW probleem dat het niet lukt. Het kan die duizenden vrouwen geen reet schelen dat ze niet met jou op date gaan. Voor jou honderd andere mannen. Je zult zelf een pro-actieve houding aan moeten nemen, maar met je huidige manier van denken (en vooral (over)analyseren) zie ik dat niet gebeuren.
Goede post.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 12 april 2015 @ 12:35:43 #55
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151606056
Op zich niets mis mee om analytisch naar je proces te kijken. Zo krijg je eigen gedachtes op orde, feedback van anderen en weet je wat de volgende stap is. Het frustrerende van deze man is alleen dat hij nooit wat doet met de feedback die hij krijgt, dan kun je analyseren tot je een ons weegt, maar gaat er niets veranderen. Iedereen weet het, behalve hij.

De enige reden dat mensen nog steeds reageren is omdat het leuk is om af en toe eens een positie van autoriteit aan te nemen op een vlak waar je eigenlijk zelf ook de ballen verstand van hebt. Je weet namelijk toch al zeker dat hij er niets mee gaat doen.

Al ben ik toch wel benieuwd Deezertje. Kun je eens kort samenvatten wat jij denkt dat wij jou aan advies gegeven hebben? Wellicht sla ik namelijk de plank totaal mis.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 12 april 2015 @ 13:13:32 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_151607008
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Op zich niets mis mee om analytisch naar je proces te kijken. Zo krijg je eigen gedachtes op orde, feedback van anderen en weet je wat de volgende stap is. Het frustrerende van deze man is alleen dat hij nooit wat doet met de feedback die hij krijgt, dan kun je analyseren tot je een ons weegt, maar gaat er niets veranderen. Iedereen weet het, behalve hij.

De enige reden dat mensen nog steeds reageren is omdat het leuk is om af en toe eens een positie van autoriteit aan te nemen op een vlak waar je eigenlijk zelf ook de ballen verstand van hebt. Je weet namelijk toch al zeker dat hij er niets mee gaat doen.

Al ben ik toch wel benieuwd Deezertje. Kun je eens kort samenvatten wat jij denkt dat wij jou aan advies gegeven hebben? Wellicht sla ik namelijk de plank totaal mis.
Er zijn al 3000000000 mensen in dit topic geweest om deezer een helpende hand te geven.
Van: samen avondje stappen en met fout flirten en paar keer op de bek te gaan waardoor je weer wat leert.
tot:online tips hoe-en-wat.

Deezer is net als een alcoholist die weet dat hij een drank probleem heeft, iedereen wil hem helpen maar meneer gaat zelf niet naar een afkickcentrum.

Tja, dan houdt het op.

Ik heb zelf nog eens een paar tips gegeven. Maar zolang meneer zelfs " :p " icoontjes in z'n berichtje die hij terugstuurt plaatst, heb ik het alweer gezien.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151607041
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 12:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas. Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen. Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.

Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is. Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig. De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...

Jullie gaven adviezen als: spreek mensen gewoon aan, ga op een teamsport, ga gewoon in je eentje naar een cafe of club etc.
  zondag 12 april 2015 @ 13:53:31 #58
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_151608235
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas. Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen. Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.

Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is. Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig. De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...

Jullie gaven adviezen als: spreek mensen gewoon aan, ga op een teamsport, ga gewoon in je eentje naar een cafe of club etc.
Allright, dat is in ieder geval eerlijk. Zal je proberen mijn visie kort te geven, (ben toch aan het soggen): Denk aan je leven als een spiraal. Het gaat ofwel steeds beter, ofwel steeds slechter. Alles heeft invloed op elkaar. Als jij thuis zit en geen leuk leven heb, heb je ook geen leuke verhalen om te vertellen, waardoor je geen vrienden maakt. Er gaat niets gebeuren waardoor het op magische wijze opeens anders wordt. Je zult dus gewoon dingen moeten gaan ondernemen. Makkelijk wordt het niet, maar alles beter dan vol zefmedelijden thuis zitten. Als je op dat pad doorgaat sterf je ongelukkig en alleen.

Het concept om te veranderen is eigenlijk heel simpel. 1. Maak een beslissing om te veranderen. 2. Schrijf op wat je wilt. 3. Maak een plan hoe je daar gaat komen. 4. Houd je aan je plan.

Andere manier: Schrijf op waar je tevreden over bent van jezelf. Schrijf op waar je niet tevreden over bent. Deel deze laatste in twee categorieen in: Dingen die je wel kunt veranderen, en dingen die je niet kunt veranderen. Van de dingen op het eerste lijstje weet je nu twee dingen: Je bent er niet tevreden over, en je kunt het veranderen. 1+1=.... Wat betreft het tweede lijstje, als je het niet kunt veranderen, heeft het ook geen zin om je er druk over te maken, so let it go.

Elke grote reis begint met de eerste kleine stap. Ga deze twee dingen vanavond doen, en post hier morgen waar je mee op de proppen gekomen bent. Als iets niet lukt of je kunt het niet verwoorden voor jezelf: Neem coaching. vraag begeleiding. Overal is een oplossing voor.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 12 april 2015 @ 14:33:46 #59
416020 K44S
The bearded man
pi_151609682
quote:

[..]

ik vind dat een relatie een toevoeging ipv doel in je leven moet zijn.

Als een relatie namelijk een doel is... en je hebt het... waar leef je dan nog voor? En als het eenmaaal toch nog uit gaat.. waar kan je dan op terugvallen?
pi_151609833
quote:

[..]

Ik lees alweer een tijdje mee en het valt mij op dat jij veel en veel te graag wil. Je bent ook enorm dubbel: aan de ene kant wil je een vrouw die nog niet bezig is met het huisje boompje beestje, maar aan de andere kant bent ben je wel "jaloers" op mensen die kinderen krijgen, gaan samenwonen etc.

Correct me if im working, maar je reactie lijkt meer op het feit dat je het niet hebt en dat het daarom ook niet mogelijk is.

Ga je focussen op jezelf alvorens je start met daten, wie ben jij als persoon en wat wil jij? Creëer voor jezelf ambities, want dat zorgt voor zelfvertrouwen. Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen, want dat straalt macht uit.
pi_151610401
Met wat meer nadruk op andere dingen zijn relaties opeens niet zo boeiend meer. Bij mij was de balans ooit ook wat meer andersom. Altijd had ik een vriendin of een scharrel en ging ik erin mee. Er was altijd wel gedoe in meer of mindere mate. Waarom wil je dat in je leven? Nu ben ik gewoon veel meer bezig alles uit elke dag halen: hard sporten, goed eten, goed contact met de mensen om me heen, praatje bij de winkel. Maak het klein man.

Het kan zo zijn dat je vooral vrouwen treft met nesteldrang of wat dan ook. Dat kan allemaal. Soms heb je zo'n periode. Ik had bijvoorbeeld een 'gestoorde wijven'- periode. Maar zie het eens als toeval. Luck of the draw. Er zijn ook zat vrouwen die dat niet hebben. En op je 30e ben je niet kansloos hoor, alleen als je dat jezelf aanpraat.

Voornaamste is gewoon niet meer mee bezig zijn, niet meer posten, niet meer scannen in je omgeving. Terug naar de kern, gelukkig zijn met wat is en kleine stapjes maken. Maak een planbord. Zet een ambitie voor eind 2015 ( bijvoorbeeld 1 leuk regelmatig contact erbij) en formuleer je eerste stap ( hobby oppakken met andere mensen bijvoorbeeld). Je zult zien dat de rest vanzelf komt als je onderweg gaat. Maar als je zo reactief en analytisch blijft, krijg je wat je kreeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Odd_One op 12-04-2015 15:09:05 ]
pi_151610467
quote:

[..]

Naar dat je niet lekker in je vel zit, Deezer. Hoe komt het? Toch niet door al dat dating-gebeuren, he?! Laat je er niet door uit het veld slaan, hoor.

Nog even een tip; als jij nieuwe sociale contacten wil op doen en mensen staan er op de plekken waar jij graag heen gaat niet voor open, dan is de oplossing dus ergens anders heen te gaan. Weet je, je moet gewoon eerst eens gesprekjes gaan aanknopen zonder verwachtingen denk ik.... met mannen, vrouwen, oude vrouwtjes.... dat is allemaal al sociaal contact. Gewoon "smalltalk" oefenen. Bij de bushalte, in de trein, aan de kassa, bij de paskamer van een kledingzaak. En jezelf niet vervelend voelen, mensen willen over het algemeen graag sociaal contact. Houd het simpel, houd het kort. Als je daar comfortabeler mee bent kun je het naar een dieper level brengen en echt gesprekjes aan gaan knopen. Zorg ook dat je van die angst om teleurgesteld te worden af komt, want dat is nog zoiets dat mensen doen: ze stellen vaak teleur want ze gaan nou eenmaal voor zichzelf. Soms hebben ze het niet eens door. Leer je schouders op te halen en het beste te maken van je eigen leven - ze bedoelen het waarschijnlijk niet persoonlijk.

En maak voor jezelf duidelijke keuzes, dat lucht ook op. Als jij de verwachting hebt niet genegeerd te worden door iemand, dan gooi je iemand die je met haar genegeer onzeker maakt dus gewoon lekker uit je contactlijst. :) Geen twijfels of geanalyseer meer, gewoon NEXT. Als ze je negeert had ze blijkbaar toch niet zo'n leuk karakter.
pi_151610941
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2015 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Toen ik dit een paar maanden geleden in de datingreeks tegen hem zei kreeg ik de wind van voren _O- Ik zou niet aardig zijn en geen begrip hebben voor de situatie van een ander. _O- Weissman is een klootzak bla bla _O-

Vraag me af wat er in de tussentijd is veranderd :')
  zondag 12 april 2015 @ 15:18:41 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151611052
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 15:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Toen ik dit een paar maanden geleden in de datingreeks tegen hem zei kreeg ik de wind van voren _O- Ik zou niet aardig zijn en geen begrip hebben voor de situatie van een ander. _O- Weissman is een klootzak bla bla _O-

Er is niks veranderd, dat is het hem nou juist.

Deezertje is gewoon een meesterlijke troll. Het bestaat niet dat je zo'n enorm bord voor je kop hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 12 april 2015 @ 15:57:47 #65
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151612281
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 15:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat imago heb je nu eenmaal, mijn beste.

En Deezertje, is dit niet wat voor jou?

R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 55
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 12 april 2015 @ 16:12:13 #66
157922 fathank
pi_151612814
Weissman heeft altijd gelijk. Zelfs als hij geen gelijk heeft.
pi_151614060
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:
Naar dat je niet lekker in je vel zit, Deezer. Hoe komt het? Toch niet door al dat dating-gebeuren, he?! Laat je er niet door uit het veld slaan, hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 april 2015 @ 16:55:19 #68
157922 fathank
pi_151614328
Jij bent echt een wandelende smoesjesfabriek.

Je bent 25, neem eens controle over je eigen leven man ipv anderen die beslissingen voor jou maken
pi_151614718
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2015 16:12 schreef fathank het volgende:
Weissman heeft altijd gelijk. Zelfs als hij geen gelijk heeft.
pi_151614735
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

spoilerblabla
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151614795
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat imago heb je nu eenmaal, mijn beste.
You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

So... what that make you?

Good? You're not good.

You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 17:10:47 ]
pi_151615644
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:08 schreef blondetrien het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_151615873
Hebben ze daar geen appartementencomplex voor mensen met een beperking in het autismespectrum? Zou je misschien wat sociale contacten opleveren en voel je je niet zo alleen daar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151617043
Ik denk dat als je nu niet gelukkig bent met je leven, een relatie het laatste is waar je aan moet beginnen of moet gaan zoeken.

Ik herken je situatie wel een beetje. Zat 3 jaar terug een beetje in het zelfde vaarwater, zij het dat ik geen problemen met mijn ouders heb ofzo. Maar ik had wel niet echt een sociaal leven. Voor mijn HBO ben ik verhuisd en dat heeft me erg goed gedaan. Leuke sociale kring opgebouwd, uiteraard beetje bij beetje, niks komt in 1 keer.

Mijn tip aan Deezertje is dan ook om nu alles op alles te zetten op zijn afstuderen te halen en daarna uit huis te gaan wonen. Kijk dan vooral eens naar gedeelde woningen o.i.d. - huis/flatgenootjes waren voor mij de sleutel tot "succes". Je bent nog jong man, het leven begint nu pas. ;)
  maandag 13 april 2015 @ 08:35:58 #75
157922 fathank
pi_151636041
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Mandéra het volgende:
Ik denk dat als je nu niet gelukkig bent met je leven, een relatie het laatste is waar je aan moet beginnen of moet gaan zoeken.

Ik herken je situatie wel een beetje. Zat 3 jaar terug een beetje in het zelfde vaarwater, zij het dat ik geen problemen met mijn ouders heb ofzo. Maar ik had wel niet echt een sociaal leven. Voor mijn HBO ben ik verhuisd en dat heeft me erg goed gedaan. Leuke sociale kring opgebouwd, uiteraard beetje bij beetje, niks komt in 1 keer.

Mijn tip aan Deezertje is dan ook om nu alles op alles te zetten op zijn afstuderen te halen en daarna uit huis te gaan wonen. Kijk dan vooral eens naar gedeelde woningen o.i.d. - huis/flatgenootjes waren voor mij de sleutel tot "succes". Je bent nog jong man, het leven begint nu pas. ;)
Een relatie is een oplossing voor al je problemen.

Denkt men.
pi_151637622
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ga gewoon met hem daten, dan is alles in een klap opgelost. Dan is hij verliefd, maakt zijn studie in 2 zuchten af, krijgt hij een topbaan in de ICT en wil hij samen met je een huisje betrekken.

Daarna veroveren jullie FOK! vanaf jullie zolder O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 13 april 2015 @ 11:21:05 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151639557
quote:

[..]

Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas.
Kut excuus 1

Dan ga je actie ondernemen om goed in je vel te zitten.

quote:
Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen.
[quote]
kut exuus 2
Dan ga je op een team sport, ga je eens kijken of er wen film club is. Dan ga je met mensen naar de film en er na de film bespreken.

[quote]
Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.
Kut excuus 3

Je kan ovenral en altijd wel contact maken met mensen. Dat is niet voorbehouden aan bepaalde plekken.

quote:
Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is.
Geloof mij en vele andere hier. Dat echt niet zo! Face it!

quote:
Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig.
Je doet er ook niks aan om dat te verranderen. Je zegt van wel en je denkt oprecht van wel, maar dat is dus niet zo.

quote:
De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...
Miss moet je er eens nuchter in stappen ipv je volledige hoop er vol op te vestigen.
quote:
Dat zijn de juiste adviezen. Dus ipv er over nadenken / klagen moet je het gewoon doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 13 april 2015 @ 11:27:52 #78
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_151639725
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 08:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Een relatie is een oplossing voor al je problemen.

Denkt men.
True story, een relatie lost alles op.
pi_151645700
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga gewoon met hem daten, dan is alles in een klap opgelost. Dan is hij verliefd, maakt zijn studie in 2 zuchten af, krijgt hij een topbaan in de ICT en wil hij samen met je een huisje betrekken.

Daarna veroveren jullie FOK! vanaf jullie zolder O+
:D Leuk, lijkt me totaal niet benauwend ofzo! :+
pi_151645960
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2015 11:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

True story, een relatie lost alles op.
Er is 1 ding waar en dat is het dat het zelfverzekerder maakt naar de buitenwereld toe. Want je bent niet alleen, hoort er bij en iemand vind je leuk.

Omdat je daar in gaat geloven en naar gaat gedragen gaan veel dingen makkelijker, zeker als je nog verliefd bent ook. Dan ga je fluitend naar school/werk.

Dat je in de relatie zelf nog onzeker bent, ziet de rest niet. Maar de ander krijgt te maken met iemand die controleert, of erg hecht of bezittelijk jaloers is. Vaak gaat zo'n relatie over en is degene weer terug bij af :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:18:46 #81
443311 DBC-Wildcouger
Leer de kunst v/h versieren..
pi_151676480
Jeejte...
Klinkt alsof sommige van jullie het een uitdaging vinden om leuk gesprekken aan te gaan met mooie vrouwen...
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:34:36 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151676872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:18 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
Jeejte...
Klinkt alsof sommige van jullie het een uitdaging vinden om leuk gesprekken aan te gaan met mooie vrouwen...
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mij :')
Sterker nog, vervang "vrouwen" door "mensen" en je bent er denk ik :')
  dinsdag 14 april 2015 @ 13:35:01 #83
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151676884
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:49 schreef blondetrien het volgende:

[..]

:D Leuk, lijkt me totaal niet benauwend ofzo! :+
Dan zet je een zolderraampje open...
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:00:42 #84
443311 DBC-Wildcouger
Leer de kunst v/h versieren..
pi_151677568
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?
Onderwerpen genoeg, toch?
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:08:14 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151677782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:00 schreef DBC-Wildcouger het volgende:

[..]

OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?
Ik heb er ook geen problemen mee hoor :D verre van.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:36:13 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151678484
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Alles met een kut eerder denk ik :D

Hoe is het met jou relatie dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:43:05 #87
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151678694
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alles met een kut eerder denk ik :D

Hoe is het met jou relatie dan?
volgende week 21 april kennen we elkaar een jaar :P gaat nog goed :D
wonderbaarlijk :D

Bij jou?
  dinsdag 14 april 2015 @ 16:12:48 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151681200
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

volgende week 21 april kennen we elkaar een jaar :P gaat nog goed :D
wonderbaarlijk :D

Bij jou?
Afgelopen weekend woonde we alweer 6 maanden samen :D gaat goed dus! De tijd vliegt voorbij.
  dinsdag 14 april 2015 @ 16:16:18 #89
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151681281
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Afgelopen weekend woonde we alweer 6 maanden samen :D gaat goed dus! De tijd vliegt voorbij.
Nice :D Leuk man ^O^
  dinsdag 14 april 2015 @ 16:36:12 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151681805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:00 schreef DBC-Wildcouger het volgende:

[..]

Totaal geen moeite mee eerlijk gezegd. Maar dat zal wel uitzondering zijn hier gok ik?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 14 april 2015 @ 17:02:14 #91
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151682561
Beetje jammer dat Deezertje niet reageert.
pi_151682773
Hij lijkt net die Benzin kerel van een tijdje terug.
  dinsdag 14 april 2015 @ 17:43:44 #93
416020 K44S
The bearded man
pi_151683581
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat Deezertje niet reageert.
Het arme jong is door een kassameisje aangesproken en het schijnt dat hij daar nog steeds van onder de indruk is.
pi_151740974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Het arme jong is door een kassameisje aangesproken en het schijnt dat hij daar nog steeds van onder de indruk is.
Ik leef nog hoor :) heb me alleen met belangrijkere dingen beziggehouden laatste dagen. Nieuwe werkplek opegzocht en zit weer succesvol aan mijn studie. Leuke nieuwe mensen hier en geen computers te bekennen dus iedereen moet zijn eigen dingen meebrengen en werkplekken zijn ingericht op groepen wat betekent dat je bijna altijd wel samen zit met iemand onbekends. Nadeel is dat je wel je bek moet houden dus echt sociaal is het wederom niet. Wel leuke dames :) Ben iig blij dat ik me weer op studie kan richten..
  donderdag 16 april 2015 @ 17:26:47 #95
416020 K44S
The bearded man
pi_151747252
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik leef nog hoor :) heb me alleen met belangrijkere dingen beziggehouden laatste dagen. Nieuwe werkplek opegzocht en zit weer succesvol aan mijn studie. Leuke nieuwe mensen hier en geen computers te bekennen dus iedereen moet zijn eigen dingen meebrengen en werkplekken zijn ingericht op groepen wat betekent dat je bijna altijd wel samen zit met iemand onbekends. Nadeel is dat je wel je bek moet houden dus echt sociaal is het wederom niet. Wel leuke dames :) Ben iig blij dat ik me weer op studie kan richten..
mooi zo! Goed bezig. En nu focussen op je werk en andere leuke dingen. Die dames komen vanzelf wel
pi_151747511
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:26 schreef K44S het volgende:

[..]

mooi zo! Goed bezig. En nu focussen op je werk en andere leuke dingen. Die dames komen vanzelf wel
Dat hoop ik wel ;) Zag genoeg leuke dames maar lastig in te schatten of ze single zijn of niet. Bovendien heb ik nu ook geen tijd voor een relatie met een naderende deadline ben ik bang :') Al zou het wel leuke afleiding zijn natuurlijk, en dan ga ik ook wel harder werken om dan 's avonds meer écht vrije tijd te hebben. Was het de vorige keer op ook stukgelopen, we waren eigenlijk allebei zo druk met ons leven (en allebei twee verschillende ritmes) dat we gewoonweg geen tijd voor elkaar hadden, zonde..
  donderdag 16 april 2015 @ 17:48:38 #97
416020 K44S
The bearded man
pi_151747837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat hoop ik wel ;) Zag genoeg leuke dames maar lastig in te schatten of ze single zijn of niet. Bovendien heb ik nu ook geen tijd voor een relatie met een naderende deadline ben ik bang :') Al zou het wel leuke afleiding zijn natuurlijk, en dan ga ik ook wel harder werken om dan 's avonds meer écht vrije tijd te hebben. Was het de vorige keer op ook stukgelopen, we waren eigenlijk allebei zo druk met ons leven (en allebei twee verschillende ritmes) dat we gewoonweg geen tijd voor elkaar hadden, zonde..
Ik had ook niks moeten zeggen.
  donderdag 16 april 2015 @ 20:21:49 #98
157922 fathank
pi_151752523
Hoe weet je nou dat het leuke dames zijn? Kun je dat zien aan de buitenkant?

Ze zien er misschien leuk uit, dat betekent niet dat een relatie met ze ook leuk is.
pi_151755623
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:21 schreef fathank het volgende:
Hoe weet je nou dat het leuke dames zijn? Kun je dat zien aan de buitenkant?

Ze zien er misschien leuk uit, dat betekent niet dat een relatie met ze ook leuk is.
Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt... :{
  donderdag 16 april 2015 @ 22:12:02 #100
416020 K44S
The bearded man
pi_151757420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:

[..]

Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt... :{
Vooroordelen......

Als ik in mijn Kwekerij's kloffie naar een mediamarkt ga. Is de kans groot dat de verkoper er beetje vanuit gaat dat ik voor een koffiezetapparaat kom vragen.

Maar wie weet kom ik wel voor een laptop van paar duizend euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')