Die mensen in mijn omgeving die begin 20 zijn gaan samenwonen met hun jeugdliefde zijn voor 90% uit elkaar. Zegt natuurlijk helemaal niksquote:Op zondag 12 april 2015 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar toch baal ik er wel vreselijk van dat ik nog steeds single ben. Al die tijd dus ook geen dingen kunnen opbouwen of leuk contact/aandacht gehad op die paar dates na; Gisteren gehoord dat er weer een klasgenoot is gaan samenwonen die net 22 is. Die is nu dus afgestudeerd, net een baan heeft en klaar voor het burgerlijke leven... andere klasgenoot is paar maanden geleden vader geworden en is even oud als mij
Ben daar zeker niet jaloers op, want op die leeftijd ben je al gelijk gesetteld... maar ze hadden wel al jarenlang een relatie met elkaar. Niet dat een relatie je succes in de samenleving bepaald hoor, maar overal waar ik kom en ik wat bekenden tegenkom is het toch weer: hé nog steeds geen leuke meid?! En de dagen, maanden, jaren, vliegen om en de hoop vervliegt ook langzamerhand
Met alle respect, je hebt van o.a. yats een aanbod gekregen eens mee te gaan, maar daar ga je niet op in.quote:Op zondag 12 april 2015 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maar toch baal ik er wel vreselijk van dat ik nog steeds single ben. Al die tijd dus ook geen dingen kunnen opbouwen of leuk contact/aandacht gehad op die paar dates na; Gisteren gehoord dat er weer een klasgenoot is gaan samenwonen die net 22 is. Die is nu dus afgestudeerd, net een baan heeft en klaar voor het burgerlijke leven... andere klasgenoot is paar maanden geleden vader geworden en is even oud als mij
Ben daar zeker niet jaloers op, want op die leeftijd ben je al gelijk gesetteld... maar ze hadden wel al jarenlang een relatie met elkaar. Niet dat een relatie je succes in de samenleving bepaald hoor, maar overal waar ik kom en ik wat bekenden tegenkom is het toch weer: hé nog steeds geen leuke meid?! En de dagen, maanden, jaren, vliegen om en de hoop vervliegt ook langzamerhand
Goede post.quote:Op zondag 12 april 2015 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met alle respect, je hebt van o.a. yats een aanbod gekregen eens mee te gaan, maar daar ga je niet op in.
Je vult alles van te voren in. Vrouwen van 25+ denken alleen maar aan trouwen, kinderen etc. Echt de grootst mogelijke bullshit.
Ik ben zelf 28 en heb nog nooit tijdens het daten iemand meegemaakt die daar op hintte. In real life niet, op Tinder niet, op Paiq niet. Nergens.
Je zit vol met vooroordelen en smoesjes om niet uit je comfortzone te stappen. Met andere woorden: je wilt de cirkel niet doorbreken. Het is JOUW probleem dat het niet lukt. Het kan die duizenden vrouwen geen reet schelen dat ze niet met jou op date gaan. Voor jou honderd andere mannen. Je zult zelf een pro-actieve houding aan moeten nemen, maar met je huidige manier van denken (en vooral (over)analyseren) zie ik dat niet gebeuren.
Er zijn al 3000000000 mensen in dit topic geweest om deezer een helpende hand te geven.quote:Op zondag 12 april 2015 12:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Op zich niets mis mee om analytisch naar je proces te kijken. Zo krijg je eigen gedachtes op orde, feedback van anderen en weet je wat de volgende stap is. Het frustrerende van deze man is alleen dat hij nooit wat doet met de feedback die hij krijgt, dan kun je analyseren tot je een ons weegt, maar gaat er niets veranderen. Iedereen weet het, behalve hij.
De enige reden dat mensen nog steeds reageren is omdat het leuk is om af en toe eens een positie van autoriteit aan te nemen op een vlak waar je eigenlijk zelf ook de ballen verstand van hebt. Je weet namelijk toch al zeker dat hij er niets mee gaat doen.
Al ben ik toch wel benieuwd Deezertje. Kun je eens kort samenvatten wat jij denkt dat wij jou aan advies gegeven hebben? Wellicht sla ik namelijk de plank totaal mis.
Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas. Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen. Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.quote:Op zondag 12 april 2015 12:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Op zich niets mis mee om analytisch naar je proces te kijken. Zo krijg je eigen gedachtes op orde, feedback van anderen en weet je wat de volgende stap is. Het frustrerende van deze man is alleen dat hij nooit wat doet met de feedback die hij krijgt, dan kun je analyseren tot je een ons weegt, maar gaat er niets veranderen. Iedereen weet het, behalve hij.
De enige reden dat mensen nog steeds reageren is omdat het leuk is om af en toe eens een positie van autoriteit aan te nemen op een vlak waar je eigenlijk zelf ook de ballen verstand van hebt. Je weet namelijk toch al zeker dat hij er niets mee gaat doen.
Al ben ik toch wel benieuwd Deezertje. Kun je eens kort samenvatten wat jij denkt dat wij jou aan advies gegeven hebben? Wellicht sla ik namelijk de plank totaal mis.
Allright, dat is in ieder geval eerlijk. Zal je proberen mijn visie kort te geven, (ben toch aan het soggen): Denk aan je leven als een spiraal. Het gaat ofwel steeds beter, ofwel steeds slechter. Alles heeft invloed op elkaar. Als jij thuis zit en geen leuk leven heb, heb je ook geen leuke verhalen om te vertellen, waardoor je geen vrienden maakt. Er gaat niets gebeuren waardoor het op magische wijze opeens anders wordt. Je zult dus gewoon dingen moeten gaan ondernemen. Makkelijk wordt het niet, maar alles beter dan vol zefmedelijden thuis zitten. Als je op dat pad doorgaat sterf je ongelukkig en alleen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas. Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen. Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.
Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is. Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig. De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...
Jullie gaven adviezen als: spreek mensen gewoon aan, ga op een teamsport, ga gewoon in je eentje naar een cafe of club etc.
ik vind dat een relatie een toevoeging ipv doel in je leven moet zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas. Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen. Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.
Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is. Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig. De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...
Jullie gaven adviezen als: spreek mensen gewoon aan, ga op een teamsport, ga gewoon in je eentje naar een cafe of club etc.
Ik lees alweer een tijdje mee en het valt mij op dat jij veel en veel te graag wil. Je bent ook enorm dubbel: aan de ene kant wil je een vrouw die nog niet bezig is met het huisje boompje beestje, maar aan de andere kant bent ben je wel "jaloers" op mensen die kinderen krijgen, gaan samenwonen etc.quote:Op zondag 12 april 2015 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Naar dat je niet lekker in je vel zit, Deezer. Hoe komt het? Toch niet door al dat dating-gebeuren, he?! Laat je er niet door uit het veld slaan, hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen ik dit een paar maanden geleden in de datingreeks tegen hem zei kreeg ik de wind van vorenquote:Op zondag 12 april 2015 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met alle respect, je hebt van o.a. yats een aanbod gekregen eens mee te gaan, maar daar ga je niet op in.
Je vult alles van te voren in. Vrouwen van 25+ denken alleen maar aan trouwen, kinderen etc. Echt de grootst mogelijke bullshit.
Ik ben zelf 28 en heb nog nooit tijdens het daten iemand meegemaakt die daar op hintte. In real life niet, op Tinder niet, op Paiq niet. Nergens.
Je zit vol met vooroordelen en smoesjes om niet uit je comfortzone te stappen. Met andere woorden: je wilt de cirkel niet doorbreken. Het is JOUW probleem dat het niet lukt. Het kan die duizenden vrouwen geen reet schelen dat ze niet met jou op date gaan. Voor jou honderd andere mannen. Je zult zelf een pro-actieve houding aan moeten nemen, maar met je huidige manier van denken (en vooral (over)analyseren) zie ik dat niet gebeuren.
Er is niks veranderd, dat is het hem nou juist.quote:Op zondag 12 april 2015 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dit een paar maanden geleden in de datingreeks tegen hem zei kreeg ik de wind van vorenIk zou niet aardig zijn en geen begrip hebben voor de situatie van een ander.
Weissman is een klootzak bla bla
Vraag me af wat er in de tussentijd is veranderd
Dat imago heb je nu eenmaal, mijn beste.quote:Op zondag 12 april 2015 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dit een paar maanden geleden in de datingreeks tegen hem zei kreeg ik de wind van vorenIk zou niet aardig zijn en geen begrip hebben voor de situatie van een ander.
Weissman is een klootzak bla bla
Vraag me af wat er in de tussentijd is veranderd
quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:
Naar dat je niet lekker in je vel zit, Deezer. Hoe komt het? Toch niet door al dat dating-gebeuren, he?! Laat je er niet door uit het veld slaan, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:12 schreef fathank het volgende:
Weissman heeft altijd gelijk. Zelfs als hij geen gelijk heeft.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."quote:Op zondag 12 april 2015 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat imago heb je nu eenmaal, mijn beste.
quote:Op zondag 12 april 2015 17:08 schreef blondetrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een relatie is een oplossing voor al je problemen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Mandéra het volgende:
Ik denk dat als je nu niet gelukkig bent met je leven, een relatie het laatste is waar je aan moet beginnen of moet gaan zoeken.
Ik herken je situatie wel een beetje. Zat 3 jaar terug een beetje in het zelfde vaarwater, zij het dat ik geen problemen met mijn ouders heb ofzo. Maar ik had wel niet echt een sociaal leven. Voor mijn HBO ben ik verhuisd en dat heeft me erg goed gedaan. Leuke sociale kring opgebouwd, uiteraard beetje bij beetje, niks komt in 1 keer.
Mijn tip aan Deezertje is dan ook om nu alles op alles te zetten op zijn afstuderen te halen en daarna uit huis te gaan wonen. Kijk dan vooral eens naar gedeelde woningen o.i.d. - huis/flatgenootjes waren voor mij de sleutel tot "succes". Je bent nog jong man, het leven begint nu pas.
Ga gewoon met hem daten, dan is alles in een klap opgelost. Dan is hij verliefd, maakt zijn studie in 2 zuchten af, krijgt hij een topbaan in de ICT en wil hij samen met je een huisje betrekken.quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Naar dat je niet lekker in je vel zit, Deezer. Hoe komt het? Toch niet door al dat dating-gebeuren, he?! Laat je er niet door uit het veld slaan, hoor.
Kut excuus 1quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas.
Kut excuus 3quote:Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen.
[quote]
kut exuus 2
Dan ga je op een team sport, ga je eens kijken of er wen film club is. Dan ga je met mensen naar de film en er na de film bespreken.
[quote]
Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.
Geloof mij en vele andere hier. Dat echt niet zo! Face it!quote:Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is.
Je doet er ook niks aan om dat te verranderen. Je zegt van wel en je denkt oprecht van wel, maar dat is dus niet zo.quote:Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig.
Miss moet je er eens nuchter in stappen ipv je volledige hoop er vol op te vestigen.quote:De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...
Dat zijn de juiste adviezen. Dus ipv er over nadenken / klagen moet je het gewoon doen.quote:Jullie gaven adviezen als: spreek mensen gewoon aan, ga op een teamsport, ga gewoon in je eentje naar een cafe of club etc.
True story, een relatie lost alles op.quote:Op maandag 13 april 2015 08:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Een relatie is een oplossing voor al je problemen.
Denkt men.
quote:Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga gewoon met hem daten, dan is alles in een klap opgelost. Dan is hij verliefd, maakt zijn studie in 2 zuchten af, krijgt hij een topbaan in de ICT en wil hij samen met je een huisje betrekken.
Daarna veroveren jullie FOK! vanaf jullie zolder
Er is 1 ding waar en dat is het dat het zelfverzekerder maakt naar de buitenwereld toe. Want je bent niet alleen, hoort er bij en iemand vind je leuk.quote:Op maandag 13 april 2015 11:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True story, een relatie lost alles op.
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mijquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:18 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
Jeejte...
Klinkt alsof sommige van jullie het een uitdaging vinden om leuk gesprekken aan te gaan met mooie vrouwen...
Dan zet je een zolderraampje open...quote:Op maandag 13 april 2015 14:49 schreef blondetrien het volgende:
[..]Leuk, lijkt me totaal niet benauwend ofzo!
OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mij
Sterker nog, vervang "vrouwen" door "mensen" en je bent er denk ik
Ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:00 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
[..]
OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?
Onderwerpen genoeg, toch?
Alles met een kut eerder denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mij
Sterker nog, vervang "vrouwen" door "mensen" en je bent er denk ik
volgende week 21 april kennen we elkaar een jaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles met een kut eerder denk ik
Hoe is het met jou relatie dan?
Afgelopen weekend woonde we alweer 6 maanden samenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
volgende week 21 april kennen we elkaar een jaargaat nog goed
wonderbaarlijk
Bij jou?
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afgelopen weekend woonde we alweer 6 maanden samengaat goed dus! De tijd vliegt voorbij.
Totaal geen moeite mee eerlijk gezegd. Maar dat zal wel uitzondering zijn hier gok ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:00 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
[..]
OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?
Onderwerpen genoeg, toch?
Het arme jong is door een kassameisje aangesproken en het schijnt dat hij daar nog steeds van onder de indruk is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat Deezertje niet reageert.
Ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Het arme jong is door een kassameisje aangesproken en het schijnt dat hij daar nog steeds van onder de indruk is.
mooi zo! Goed bezig. En nu focussen op je werk en andere leuke dingen. Die dames komen vanzelf welquote:Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik leef nog hoorheb me alleen met belangrijkere dingen beziggehouden laatste dagen. Nieuwe werkplek opegzocht en zit weer succesvol aan mijn studie. Leuke nieuwe mensen hier en geen computers te bekennen dus iedereen moet zijn eigen dingen meebrengen en werkplekken zijn ingericht op groepen wat betekent dat je bijna altijd wel samen zit met iemand onbekends. Nadeel is dat je wel je bek moet houden dus echt sociaal is het wederom niet. Wel leuke dames
Ben iig blij dat ik me weer op studie kan richten..
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 16 april 2015 17:26 schreef K44S het volgende:
[..]
mooi zo! Goed bezig. En nu focussen op je werk en andere leuke dingen. Die dames komen vanzelf wel
Ik had ook niks moeten zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat hoop ik welZag genoeg leuke dames maar lastig in te schatten of ze single zijn of niet. Bovendien heb ik nu ook geen tijd voor een relatie met een naderende deadline ben ik bang
Al zou het wel leuke afleiding zijn natuurlijk, en dan ga ik ook wel harder werken om dan 's avonds meer écht vrije tijd te hebben. Was het de vorige keer op ook stukgelopen, we waren eigenlijk allebei zo druk met ons leven (en allebei twee verschillende ritmes) dat we gewoonweg geen tijd voor elkaar hadden, zonde..
Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt...quote:Op donderdag 16 april 2015 20:21 schreef fathank het volgende:
Hoe weet je nou dat het leuke dames zijn? Kun je dat zien aan de buitenkant?
Ze zien er misschien leuk uit, dat betekent niet dat een relatie met ze ook leuk is.
Vooroordelen......quote:Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |