abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:33:10 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150880727
Dit is een verzamelplek voor mensen van 25+ die graag nieuwe contacten zouden willen opdoen. Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.
Deze reeks is alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren. Voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar PinkDwarf, El_Thijs of Wolken.

  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:33:55 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150880746
Ter herhaling dan maar even:

Mocht er na t paintballen nog een drankje in de stad worden gedaan wil ik wel aanschuiven.
En Breuls ook :)
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:56:57 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_150881328
Daar zijn geen concrete plannen voor, er komen veel mensen met de auto dus om met zo'n groep weer met het OV richting centrum te gaan lijkt me een beetje teveel gedoe. En echt een leuke kroeg in de buurt heb ik niet kunnen vinden, met mijn beperkte Rotterdam-Noord kennis.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:57:58 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150881356
Een echt leuke kroeg heb je niet nodig, die maak je er wel van als er leuke mensen zijn...
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:59:08 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_150881383
Vandaar dat ik vermoed dat we bij het cafe blijven hangen dat bij die paintball-tent zelf zit, zolang de mensen het naar hun zin hebben.

Overigens neem ik 20 formulieren mee om in te vullen, gezien we waarschijnlijk tussen de 12 en 15 man zullen hebben zal dat wel genoeg zijn.
pi_150881991
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef twi het volgende:
Vandaar dat ik vermoed dat we bij het cafe blijven hangen dat bij die paintball-tent zelf zit, zolang de mensen het naar hun zin hebben.

Overigens neem ik 20 formulieren mee om in te vullen, gezien we waarschijnlijk tussen de 12 en 15 man zullen hebben zal dat wel genoeg zijn.
Net ingevuld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150882724
Veel plezier allemaal! Hoor wel wie het kanonnenvoer was😉
pi_150883848
Ik ga het helaas ook niet redden ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Admin zaterdag 21 maart 2015 @ 17:19:11 #9
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150886084
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef twi het volgende:
Vandaar dat ik vermoed dat we bij het cafe blijven hangen dat bij die paintball-tent zelf zit, zolang de mensen het naar hun zin hebben.
Jullie zijn ook niet avontuurlijk. :P

Van de paintball naar het centrum is maar drie kwartier lopen. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_150887429
Cafe de Bel is leuk in rotterdam noord!
pi_150891164
Gaat me iets te laat worden :')
  zaterdag 21 maart 2015 @ 22:15:06 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_150895535
Waren al vroeg terug. Was gezellig, maar zo onder het zweet en de verf weinig zin meer om de stad in te gaan. Bedankt mensen die de moeite hebben genomen van ver (en dichtbij) te komen.
  zondag 22 maart 2015 @ 13:23:29 #13
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_150908642
Gezien de afwezigheid van El_Thijs ben ik zo vrij geweest om een klein verslagje van de meet te tikken. Ik weet niet of het 100% accuraat is, maar dit was in ieder geval mijn beleving.

Verslag van de paintball meet
Datum: 21 maart 2015
Plaats: Rotterdam

Aangekomen bij de paintball manege trof ik nog geen fokkers aan. Ik besloot daarom plaats te nemen aan een tafeltje en te wachten totdat er meer arriveerden. Al snel kwam twi binnen met myraela niet ver daar achter. In eerste instantie herkende ze mij niet, maar na wat subtiele hints te hebben gegeven kwamen ze dan toch bij mij aan de tafel zitten. Niet lang daarna arriveerden -Splash-, Yvie_lu, aeque en pilsje-pintje. En weliswaar iets later ook yats, Fera, en 2Happy4U, maar zij kwamen dan ook van ver.

Omdat de groep kompleet was kon de meet officieel van start gaan en kwam een paintball meneer ons uitleggen hoe het allemaal zal gaan verlopen. Er werd ons een speciaal ontwikkelde onovertroffen hamburger in het vooruitzicht gesteld. Maar niet minder belangrijk, er moest besloten worden over het aantal te bestellen paintball balletjes. De keuze was tussen 200, 500 of 600 balletjes per persoon, bij die laatste zal een speciaal automatisch paintball geweer zitten. De meeste mensen, waaronder ik, kozen voor de 500 balletjes. Yvie_lu en yats moesten het doen met slechts 200 en pilsje-pintje en aeque gingen voor volautomatisch met 600 balletjes. Overigens koos niemand voor het extra veiligheidspakket met handschoenen en body protector, want wat kon er immers gebeuren?

Iedereen moest een overall aan doen, wij waren het beige team, al vond ik het zelf meer een vies bruin kleurtje. Er werd een korte uitleg gegeven wat betreft de veiligheid waarbij de instructeur er nogal lol in had om mensen te laten schrikken en bang te maken. Als we ons niet aan zijn instructies hielden, zouden we ten minste één glaze oog moeten laten aanmeten en kon de tandarts een tripje naar de Bahama's maken.

Uiteindelijk konden we onze gezichtsmaskers voor doen en de paintball ruimte in gaan. Er werd eerst van alle teams een foto gemaakt, hopelijk gaan we die foto hier nog zien, want hoe vaak zie je Yvie_lu nu op een foto staan? Daarna kon het eerste spel begonnen worden, dit spel heette deathmatch, of terwijl gewoon lukraak schieten op de tegenpartij. Er werd van alle kanten heen en weer geknald, wie er gewonnen had was onduidelijk, anders dan bij lasergamen worden er geen scores bijgehouden. Daarna werden de helften omgedraaid en werd het spel nogmaals gespeeld. Helaas werd Fera tegen de spelregels in pijnlijk getroffen op haar hand met een hevige bloeding tot gevolg. Dit was voor haar het laatste paintball avontuur van de dag.

Na een korte pauze konden we beginnen aan het tweede spel, capture the flag. De eerste ronde eindigde in een gelijk spel, geen van de teams had de vlag weten te veroveren. Na het opnieuw omdraaien van de helften waren het Yvie_lu en yats die de vlag wisten te pakken. Al heb ik hier zelf weinig van mee gekregen, geloof ik hun op hun woord.

Na opnieuw een pauze te hebben gehad werd er opnieuw deathmatch gespeeld. Voor mij en een aantal anderen werd het duidelijk dat 400 balletjes veel en veel te veel was. Daarom werd er flink in het rond geschoten om deze in ieder geval maar op te maken. Helaas liep mijn wapen vast en moest ik terug naar de safety zone om deze te laten repareren, waar overigens alle veiligheidsregels door het personeel aan de laars gelapt werden om dit te bewerkstellen. Uiteindelijk bleek dat ik mijn balletjes niet op ging maken en heb ik in navolging tot vele anderen mijn balletjes gedoneerd aan de heren met de automatische wapens, zij gingen er aanmerkelijk sneller doorheen. Overigens is twi in deze ronde nog het veld uitgestuurd omdat hij zich niet aan de regels had gehouden, maar daarover zal ik niet in details treden.

Hierna zal nog een ronde free-for-all volgen, echter had niemand de ballen of balletjes om hier aan mee te doen. Na omkleden werd er verzameld in de kantine om te wachten op onze maaltijd, de aangeprezen hamburger. Deze bestond uit een weliswaar goed stuk vlees, maar met extreem grove stukken sla en ui. Als je er saus op wilde moest je dat zelf regelen. Later kwam er ook nog wat friet/patat, maar dit was eigenlijk zijn naam/namen niet waardig.

Er werd nog een zekere tijd nagepraat over deze spannende avonturen, velen zullen de komende dagen moeten overleven met wonden en blauwe plekken. Helaas konden we niet meer naborrelen in het centrum van Rotterdam, want ja, haren waren vies geworden en dan wil je natuurlijk niet in het openbaar gezien worden :). Al met al een gezellige meet, maar als je me vraagt of ik nog een keer zou gaan paintballen, nee ik denk het niet, tenzij me zwager reeds een Groupon had gekocht :).
pi_150911769
Top verslag ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150912452
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:23 schreef RIVDSL het volgende:
maar als je me vraagt of ik nog een keer zou gaan paintballen, nee ik denk het niet, tenzij me zwager reeds een Groupon had gekocht :).
:D :D :D :D :D
pi_150919765
Leuk verslag R!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_150927539
Als iemand van het paintballen de foto nog wilt hebben, kunnen ze mij even een DM sturen. :)
  maandag 23 maart 2015 @ 21:23:02 #18
412725 pilsje-pintje
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_150963765
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:16 schreef aeque het volgende:
Als iemand van het paintballen de foto nog wilt hebben, kunnen ze mij even een DM sturen. :)
Stuur maar door! Ennum heb jij nog je gratis bon voor paintballen gehad?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:57:49 #19
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151141604
Meets in de planning

SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151141809
Count me in.

SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:21:56 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_151142520
SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me too. Als ik kan. Afhankelijk van m'n huis.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_151142541
SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151142696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Faxie het volgende:
SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:39:53 #24
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151143061
Er nog maar even bijgezet hoe mensen zich kunnen aanmelden :)

Meets in de planning
SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
pi_151143626
Meets in de planning
SPOILER: Zondag 26 april Spelletjes/Koningsdag/Terras
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^

[ Bericht 25% gewijzigd door aeque op 29-03-2015 00:07:15 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')