abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151551390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:22 schreef Deezertje het volgende:
Grappig om dan te zien op wat voor type jongen ze vallen..
Klootzak zeker?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_151555976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Klootzak zeker?
:')
pi_151556116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 15:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Klootzak zeker?
Nee.. Dacht dat ze wel beter kon krijgen. Het zoveelste bewijs dat uiterlijk er dus eigenlijk niet toe doet. En meteen weer frustratie dat ik deze zonnige dag alleen moet doorbrengen tussen de romantische momenten van verliefde stelletjes. Hoezo jaloers? :')
pi_151556151
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee.. Dacht dat ze wel beter kon krijgen. Het zoveelste bewijs dat uiterlijk er dus eigenlijk niet toe doet. En meteen weer frustratie dat ik deze zonnige dag alleen moet doorbrengen tussen de romantische momenten van verliefde stelletjes. Hoezo jaloers? :')
Je kunt nog zo knap zijn, als je een enge gast bent die wanhoop uitstraalt kun je het wel schudden :)
pi_151556215
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:32 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je kunt nog zo knap zijn, als je een enge gast bent die wanhoop uitstraalt kun je het wel schudden :)
Nou van knap moet ik het niet hebben :p
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:59:49 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151556902
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou van knap moet ik het niet hebben :p
Van wat wel dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_151556976
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Van wat wel dan
Mijn karakter en bankrekening haha.
pi_151561616
Deezertje nog niet aan de vrouw? :)
pi_151567961
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef The_Odd_One het volgende:
Deezertje nog niet aan de vrouw? :)
haha nee, en ik zit echt niet de hele dag thuis... Net terug uit de stad. Lekker aan de kade gezeten maar ja hoef jullie niet te vertellen hoe een vrijdagavond in de stad met een mooi avondzonnetje eruit ziet... Veel stelletjes dus :) Zoeken werkt gewoon niet (en nee, ik zat er niet in de hoop iemand te vinden, want ik wist ook wel dat er veel stelletjes zouden zitten)... hoop alleen niet dat als ik over vijf jaar de dertig aan tik, ik nog steeds alleen ben, want dan heb ik alle 'fun' jaren dus gemist... De tijd dat ik nu nog een student aan de haak sla (ben ik zelf ook nog ff) wordt ieder jaar kleiner, al zijn er steeds meer meiden van 22 die voor een vent van 30 kiezen las ik :P
pi_151569982
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 00:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

haha nee, en ik zit echt niet de hele dag thuis... Net terug uit de stad. Lekker aan de kade gezeten maar ja hoef jullie niet te vertellen hoe een vrijdagavond in de stad met een mooi avondzonnetje eruit ziet... Veel stelletjes dus :) Zoeken werkt gewoon niet (en nee, ik zat er niet in de hoop iemand te vinden, want ik wist ook wel dat er veel stelletjes zouden zitten)... hoop alleen niet dat als ik over vijf jaar de dertig aan tik, ik nog steeds alleen ben, want dan heb ik alle 'fun' jaren dus gemist... De tijd dat ik nu nog een student aan de haak sla (ben ik zelf ook nog ff) wordt ieder jaar kleiner, al zijn er steeds meer meiden van 22 die voor een vent van 30 kiezen las ik :P
Is er een reden waarom je specifiek een studente wilt? Want dan krijg ik het idee dat je niet echt iets serieus zoekt, maar als ik de rest van je posts hier lees spreekt dat elkaar juist weer een beetje tegen.

De 'fun' jaren mis je alleen als je jezelf alle fun ontneemt. Daarnaast kun je in een serieuze relatie ook hartstikke veel fun hebben (mocht je er dus op doelen dat veel dames met de jaren serieuzer worden). Kwestie van de juiste persoon en natuurlijk die magische klik. *O* En dan denk je nooit meer aan dit topic terug. :Y
pi_151572839
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, uiterlijk boeit niet heel veel voor een man. In de zin dat je er niet knap uit hoeft te zien. Je moet er alleen niet seksloos of truttig uitzien. Dat is gelukkig ook iets waar je wat aan kan doen. Geen idee of daar sprake van is bij jou overigens.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 11 april 2015 @ 12:22:28 #37
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151574578
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 05:05 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Is er een reden waarom je specifiek een studente wilt? Want dan krijg ik het idee dat je niet echt iets serieus zoekt, maar als ik de rest van je posts hier lees spreekt dat elkaar juist weer een beetje tegen.

De 'fun' jaren mis je alleen als je jezelf alle fun ontneemt. Daarnaast kun je in een serieuze relatie ook hartstikke veel fun hebben (mocht je er dus op doelen dat veel dames met de jaren serieuzer worden). Kwestie van de juiste persoon en natuurlijk die magische klik. *O* En dan denk je nooit meer aan dit topic terug. :Y
Ik denk dat met 'fun jaren' de jaren bedoeld waarin je net op kamers zit, liefst elke avond gaat stappen en regelmatig een andere vrouw in bed treft. De tijd voordat je serieus gaat settelen zeg maar, maar ik kan me vergissen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 11:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, uiterlijk boeit niet heel veel voor een man. In de zin dat je er niet knap uit hoeft te zien. Je moet er alleen niet seksloos of truttig uitzien. Dat is gelukkig ook iets waar je wat aan kan doen. Geen idee of daar sprake van is bij jou overigens.
Het speelt wel mee fas, maar minder dan bij vrouwen. Ik ben overigens wel benieuwd wanneer iemand er 'seksloos' uit ziet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_151576198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 05:05 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Met fun jaren bedoel ik meer dat het sociaal vrij normaal is om tussen je 16-25ste wel een relatie/paar relaties te hebben gehad en daarin de leuke dingen doet van een relatie, voordat je met diegene of een ander later serieuzer wordt... je burgerlijke leven begint, allebei gaat afstuderen, werken, trouwen en voor je het weet kinderen. Als je dus in je schoolperiode geen relatie hebt gehad waarin je kon experimenteren e.d. is dat best jammer lijkt me.

Als ik kijk naar een 17-jarige of een 24-jarige meid merk je het verschil echt wel in denkproces, levensinstelling e.d. Logisch ook, want in die jaren kom je er achter dat het leven gewoon hard is en je wel geld moet verdienen en het niet meer lang leve de lol is...

Ik ben niet per se op zoek naar een student, maar wel iemand die nog niet de focus legt op trouwen, kinderen en werk e.d en dan kom je meestal begin 20 uit.
  zaterdag 11 april 2015 @ 13:44:30 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151576647
Meestal begin 20? Nee joh. Tenzij je in een zwaar christelijk gebied woont.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 11 april 2015 @ 14:19:03 #40
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151577432
Hoe meer beperkingen je jezelf oplegt door eigen invulling te geven aan zaken, hoe minder kans je hebt iemand te vinden...

Genoeg vrouwen van 30 die daar ook nog niet mee bezig zijn
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zaterdag 11 april 2015 @ 15:38:44 #41
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_151579410
Ik een beetje verliefd aan het worden :@
pi_151579516
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef yats het volgende:

Het speelt wel mee fas, maar minder dan bij vrouwen. Ik ben overigens wel benieuwd wanneer iemand er 'seksloos' uit ziet.
https://fbcdn-sphotos-d-a(...)ed083a6e1d4cce7f2875

Die jongen vooraan met bril voldoet wel een die beschrijving.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151580285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind je? Volgens mij is hij wel pussy slayer hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2015 16:15:33 ]
pi_151580298
hij is veruit het knapst nog

die andere zien eruit als sulletjes
pi_151586309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat met 'fun jaren' de jaren bedoeld waarin je net op kamers zit, liefst elke avond gaat stappen en regelmatig een andere vrouw in bed treft. De tijd voordat je serieus gaat settelen zeg maar, maar ik kan me vergissen.

Zoiets zou ik er ook achter zoeken, echter dat zou in deze context raar zijn omdat hij dus zelf al aangegeven heeft bijna nooit uit te gaan.... beetje raar om dat dat wel als doelstelling te zetten voor je eventueel toekomstige vriendin. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2015 13:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met fun jaren bedoel ik meer dat het sociaal vrij normaal is om tussen je 16-25ste wel een relatie/paar relaties te hebben gehad en daarin de leuke dingen doet van een relatie, voordat je met diegene of een ander later serieuzer wordt... je burgerlijke leven begint, allebei gaat afstuderen, werken, trouwen en voor je het weet kinderen. Als je dus in je schoolperiode geen relatie hebt gehad waarin je kon experimenteren e.d. is dat best jammer lijkt me.

Als ik kijk naar een 17-jarige of een 24-jarige meid merk je het verschil echt wel in denkproces, levensinstelling e.d. Logisch ook, want in die jaren kom je er achter dat het leven gewoon hard is en je wel geld moet verdienen en het niet meer lang leve de lol is...

Ik ben niet per se op zoek naar een student, maar wel iemand die nog niet de focus legt op trouwen, kinderen en werk e.d en dan kom je meestal begin 20 uit.
Ja tuurlijk merk je het verschil in denkproces, maar aan de andere kant: iedereen is anders. Genoeg volwassenen die zich nog gedragen alsof ze 16 zijn, genoeg 17-jarigen die zich al relatief volwassen opstellen. Laat je daar dus ook weer niet teveel door beperken. Daarnaast zijn wij dames van eind twintig echt niet allemaal op zoek naar een man om kinderen voor te baren, hoor (genoeg vrouwen die zelfs helemaal geen kids willen). Iedereen wil eerst een beetje aftasten en het gewoon leuk hebben met elkaar. . Of je nou 20 bent of 30. Die fun jaren krijg je dan dus alsnog wel.

Maar inderdaad, sommige dingen kom je in je twintiger jaren niet meer onderuit; dat je iedere maand je huur moet betalen, bijvoorbeeld, of je verzekering.... en het is net iets minder zorgeloos dan wanneer je 17 of 18 bent en je altijd terug kan vallen op mamma en pappa..... maar dat is als boyfriend/date toch niet meteen jouw zorg? Sterker nog, daar zul jij in de datingsfase waarschijnlijk niks van merken omdat je leuke dingen aan het doen bent. ;)
  zaterdag 11 april 2015 @ 23:09:41 #46
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151594847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 15:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom post je een foto van mij? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_151599151
Dat ben jij niet, yats. Die fotogozer ziet er wat meer kansrijk uit. ;) ;) ;)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_151599196
pi_151602143
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:01 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Zoiets zou ik er ook achter zoeken, echter dat zou in deze context raar zijn omdat hij dus zelf al aangegeven heeft bijna nooit uit te gaan.... beetje raar om dat dat wel als doelstelling te zetten voor je eventueel toekomstige vriendin. :P

[..]

Ja tuurlijk merk je het verschil in denkproces, maar aan de andere kant: iedereen is anders. Genoeg volwassenen die zich nog gedragen alsof ze 16 zijn, genoeg 17-jarigen die zich al relatief volwassen opstellen. Laat je daar dus ook weer niet teveel door beperken. Daarnaast zijn wij dames van eind twintig echt niet allemaal op zoek naar een man om kinderen voor te baren, hoor (genoeg vrouwen die zelfs helemaal geen kids willen). Iedereen wil eerst een beetje aftasten en het gewoon leuk hebben met elkaar. . Of je nou 20 bent of 30. Die fun jaren krijg je dan dus alsnog wel.

Maar inderdaad, sommige dingen kom je in je twintiger jaren niet meer onderuit; dat je iedere maand je huur moet betalen, bijvoorbeeld, of je verzekering.... en het is net iets minder zorgeloos dan wanneer je 17 of 18 bent en je altijd terug kan vallen op mamma en pappa..... maar dat is als boyfriend/date toch niet meteen jouw zorg? Sterker nog, daar zul jij in de datingsfase waarschijnlijk niks van merken omdat je leuke dingen aan het doen bent. ;)
Weet ik. Maar toch baal ik er wel vreselijk van dat ik nog steeds single ben. Al die tijd dus ook geen dingen kunnen opbouwen of leuk contact/aandacht gehad op die paar dates na; Gisteren gehoord dat er weer een klasgenoot is gaan samenwonen die net 22 is. Die is nu dus afgestudeerd, net een baan heeft en klaar voor het burgerlijke leven... andere klasgenoot is paar maanden geleden vader geworden en is even oud als mij :')

Ben daar zeker niet jaloers op, want op die leeftijd ben je al gelijk gesetteld... maar ze hadden wel al jarenlang een relatie met elkaar. Niet dat een relatie je succes in de samenleving bepaald hoor, maar overal waar ik kom en ik wat bekenden tegenkom is het toch weer: hé nog steeds geen leuke meid?! En de dagen, maanden, jaren, vliegen om en de hoop vervliegt ook langzamerhand :P
  zondag 12 april 2015 @ 10:37:46 #50
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151603372
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat ben jij niet, yats. Die fotogozer ziet er wat meer kansrijk uit. ;) ;) ;)
Dat mocht hij willen. Kansen zat hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')