Ga gewoon met hem daten, dan is alles in een klap opgelost. Dan is hij verliefd, maakt zijn studie in 2 zuchten af, krijgt hij een topbaan in de ICT en wil hij samen met je een huisje betrekken.quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Naar dat je niet lekker in je vel zit, Deezer. Hoe komt het? Toch niet door al dat dating-gebeuren, he?! Laat je er niet door uit het veld slaan, hoor.
Kut excuus 1quote:Op zondag 12 april 2015 13:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel niet echt lekker in mijn vel helaas.
Kut excuus 3quote:Probeer dat op te lossen door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind want anders zit ik ook maar thuis zonder sociaal contact. Maar daar word ik ook weer teleurgesteld omdat het niet echt de plekken zijn waar mensen open staan voor (nieuw) sociaal contact en je meestal met zijn tweeën komt (sportschool, bioscoop, shoppen etc.) en blijf ik me alleen voelen.
[quote]
kut exuus 2
Dan ga je op een team sport, ga je eens kijken of er wen film club is. Dan ga je met mensen naar de film en er na de film bespreken.
[quote]
Of nou ja, je kan er dus prima in je eentje komen, maar dan moet je niet verwachten dat je er helemaal socialized uitkomt.
Geloof mij en vele andere hier. Dat echt niet zo! Face it!quote:Vrienden maken is toch lastiger dan het lijkt is gebleken. Een relatie mag je eigenlijk nooit gebruiken als opleuken van je eigen leven, maar ik denk juist dat dat bij mij wel het geval is.
Je doet er ook niks aan om dat te verranderen. Je zegt van wel en je denkt oprecht van wel, maar dat is dus niet zo.quote:Merk gewoon dat álles alleen moeten doen ik gewoon niet meer trek en heb eigenlijk niemand om tegen aan te lullen (behalve jullie) en als je dan om je heen ziet dat het wel allemaal (lijkt) goed te gaan is dat gewoon niet handig.
Miss moet je er eens nuchter in stappen ipv je volledige hoop er vol op te vestigen.quote:De dates die ik heb gehad waren op zich leuk maar als je daarna niks meer hoort en genegeerd wordt beland je weer in de negatieve spiraal ondanks dat iedereen maar blijft roepen dat je ooit wel iemand tegenkomt...
Dat zijn de juiste adviezen. Dus ipv er over nadenken / klagen moet je het gewoon doen.quote:Jullie gaven adviezen als: spreek mensen gewoon aan, ga op een teamsport, ga gewoon in je eentje naar een cafe of club etc.
True story, een relatie lost alles op.quote:Op maandag 13 april 2015 08:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Een relatie is een oplossing voor al je problemen.
Denkt men.
quote:Op maandag 13 april 2015 10:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga gewoon met hem daten, dan is alles in een klap opgelost. Dan is hij verliefd, maakt zijn studie in 2 zuchten af, krijgt hij een topbaan in de ICT en wil hij samen met je een huisje betrekken.
Daarna veroveren jullie FOK! vanaf jullie zolder
Er is 1 ding waar en dat is het dat het zelfverzekerder maakt naar de buitenwereld toe. Want je bent niet alleen, hoort er bij en iemand vind je leuk.quote:Op maandag 13 april 2015 11:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True story, een relatie lost alles op.
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mijquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:18 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
Jeejte...
Klinkt alsof sommige van jullie het een uitdaging vinden om leuk gesprekken aan te gaan met mooie vrouwen...
Dan zet je een zolderraampje open...quote:Op maandag 13 april 2015 14:49 schreef blondetrien het volgende:
[..]Leuk, lijkt me totaal niet benauwend ofzo!
OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mij
Sterker nog, vervang "vrouwen" door "mensen" en je bent er denk ik
Ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:00 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
[..]
OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?
Onderwerpen genoeg, toch?
Alles met een kut eerder denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat 'mooie' maar weg volgens mij
Sterker nog, vervang "vrouwen" door "mensen" en je bent er denk ik
volgende week 21 april kennen we elkaar een jaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles met een kut eerder denk ik
Hoe is het met jou relatie dan?
Afgelopen weekend woonde we alweer 6 maanden samenquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
volgende week 21 april kennen we elkaar een jaargaat nog goed
wonderbaarlijk
Bij jou?
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afgelopen weekend woonde we alweer 6 maanden samengaat goed dus! De tijd vliegt voorbij.
Totaal geen moeite mee eerlijk gezegd. Maar dat zal wel uitzondering zijn hier gok ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:00 schreef DBC-Wildcouger het volgende:
[..]
OK. Kan ik ook ergens wel voorstellen. Het is niet makkelijk om een goed en fijn gesprek te voeren, maar het moet toch niet moeilijk zijn om een gesprek gaande te houden?
Onderwerpen genoeg, toch?
Het arme jong is door een kassameisje aangesproken en het schijnt dat hij daar nog steeds van onder de indruk is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat Deezertje niet reageert.
Ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Het arme jong is door een kassameisje aangesproken en het schijnt dat hij daar nog steeds van onder de indruk is.
mooi zo! Goed bezig. En nu focussen op je werk en andere leuke dingen. Die dames komen vanzelf welquote:Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik leef nog hoorheb me alleen met belangrijkere dingen beziggehouden laatste dagen. Nieuwe werkplek opegzocht en zit weer succesvol aan mijn studie. Leuke nieuwe mensen hier en geen computers te bekennen dus iedereen moet zijn eigen dingen meebrengen en werkplekken zijn ingericht op groepen wat betekent dat je bijna altijd wel samen zit met iemand onbekends. Nadeel is dat je wel je bek moet houden dus echt sociaal is het wederom niet. Wel leuke dames
Ben iig blij dat ik me weer op studie kan richten..
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 16 april 2015 17:26 schreef K44S het volgende:
[..]
mooi zo! Goed bezig. En nu focussen op je werk en andere leuke dingen. Die dames komen vanzelf wel
Ik had ook niks moeten zeggen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat hoop ik welZag genoeg leuke dames maar lastig in te schatten of ze single zijn of niet. Bovendien heb ik nu ook geen tijd voor een relatie met een naderende deadline ben ik bang
Al zou het wel leuke afleiding zijn natuurlijk, en dan ga ik ook wel harder werken om dan 's avonds meer écht vrije tijd te hebben. Was het de vorige keer op ook stukgelopen, we waren eigenlijk allebei zo druk met ons leven (en allebei twee verschillende ritmes) dat we gewoonweg geen tijd voor elkaar hadden, zonde..
Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt...quote:Op donderdag 16 april 2015 20:21 schreef fathank het volgende:
Hoe weet je nou dat het leuke dames zijn? Kun je dat zien aan de buitenkant?
Ze zien er misschien leuk uit, dat betekent niet dat een relatie met ze ook leuk is.
Vooroordelen......quote:Op donderdag 16 april 2015 21:34 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Aan de andere kant, van niet leuk uitziende dames weet je sowieso dat een relatie met ze wat ongemakkelijk wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |