Zijn er meer die met zo'n doorsnee wagen qua snelheid naar het circuit gaan? Word je toch aan alle kanten zoekgereden door de Porsches en andere snelle jongens?quote:Op donderdag 7 mei 2015 22:00 schreef Dimitri_ het volgende:
Foto's van de vorige eigenaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De uitlaat, van voor tot achter op maat gemaakt van RVS. Dat geluid <3 !
Het gros van de Porsches wordt zoekgereden door Golfjes, Astra's en dat soort jongens.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zijn er meer die met zo'n doorsnee wagen qua snelheid naar het circuit gaan? Word je toch aan alle kanten zoekgereden door de Porsches en andere snelle jongens?
Als die opgefokte Golfjes GTI etc. zo snel zijn is er toch helemaal geen lol meer aan met je oude 525iquote:Op zondag 10 mei 2015 09:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het gros van de Porsches wordt zoekgereden door Golfjes, Astra's en dat soort jongens.
En TF is nog steeds niet bedoeld als 'het circuit'
Lol maak je toch zelf in de auto, maakt dan toch niet uit hoe hard de rest gaat?quote:Op zondag 10 mei 2015 09:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als die opgefokte Golfjes GTI etc. zo snel zijn is er toch helemaal geen lol meer aan met je oude 525i
Natuurlijk, maar ik zou mij denk ik wat ongemakkelijk voelen. En het gevoel dat ik in de weg rij voor de snelle jongens.quote:Op zondag 10 mei 2015 09:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Lol maak je toch zelf in de auto, maakt dan toch niet uit hoe hard de rest gaat?
Prima ding, heb ik ook al een paar jaar liggen. Wat voorkeursfuncties ingesteld en uitlezen is handig inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:34 schreef junkiexp het volgende:
http://www.xcar360.com/bm(...)ool-code-reader.html
Zojuist deze besteld, iedereen is erg lovend hierover, en gratis verstuurd vanuit Hong Kong.
Kan ik eindelijk eens wat dingen coderen, mijn airbag lampje uitzetten en de auto eens uitlezen.
Dat komt nog best vooruit, die Z4 met 1200kg en 170pk zeker?quote:Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee, heb ik nog nooit in het BMW Fantopic gepost met mijn auto
![]()
Hier is hij dan Z4 van 2005 met 2,2 6-cilinder
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Paar weken geleden in Sauerland
[ link | afbeelding ]
Vorig jaar vlakbij de Stelvio![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, ik vind het wel rijden als een sportwagen.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef junkiexp het volgende:
Rijdt het ook echt wel als een sportwagen?
Strak in de bochten, stug afgeveerd e.d.?
Qua papierwerk valt het op zich wel mee vind ik, het is alleen een beetje tijdrovend.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:11 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zeker gaaf. Is dat nou een heel gedoe, een auto importeren?
En toch is hij nog verrassend zuinig.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:05 schreef junkiexp het volgende:
Dat komt nog best vooruit, die Z4 met 1200kg en 170pk zeker?
Edit: die 3.0 is helemaal snel trouwens, 5.9 seconden naar de 100.
Mooie wagen, en mooie foto's blue.quote:Op zondag 10 mei 2015 20:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Nee, heb ik nog nooit in het BMW Fantopic gepost met mijn auto
![]()
Hier is hij dan Z4 van 2005 met 2,2 6-cilinder
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Paar weken geleden in Sauerland
[ link | afbeelding ]
Vorig jaar vlakbij de Stelvio![]()
[ link | afbeelding ]
Ja. Anders loop je het risico op ploffende airbags en storingen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
voorzichtig heb ik het deurpaneel al los gehaald. alle clipjes zijn heel gebleven. volgende stap is de airbag demonteren. is het nodig om de accu los te halen voordat je de airbag module kunt demonteren?
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ja. Anders loop je het risico op ploffende airbags en storingen.
Afgelopen zaterdag ben ik de auto gaan kopenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:24 schreef Atmoz het volgende:
Ik zou graag ook een BMW kopen, maar weet eigenlijk niet goed waar ik moet beginnen/hoe ik dat aanpak, etc...
Is het bijvoorbeeld verstandig om een 2e handse te kopen van een particulier? Of liever iets meer betalen en dan via een garage? En waar moet ik op letten als hem ga kopen? Zijn er bepaalde "checklists" die je bijvoorbeeld makkelijk/snel af kunt gaan? Of zijn er bedrijven/mensen (experts) die misschien meegaan om de te kopen auto te controleren?
En wat kun je doen om zeker te weten dat alles in orde is, en dat het geen schade-auto of zelfs een gestolen wagen is?
Ik weet dus wel wát ik wil, maar weet totaal niet hoe ik dat aanpak...
Hoe zouden jullie dat aanpakken?
Thanksquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:01 schreef junkiexp het volgende:
@ Atmoz, feli!
Heel mooi model is dat!
Is het ook een 335 geworden?
Hoe is de zitruimte op de achterbank, kunnen er ook mensen van 1.80m zitten?
Dat is een motor voor de kachel, welke in een BMW E36 (1990-1999) is geplaatstquote:Op donderdag 14 mei 2015 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Wie van jullie weet er het eea van de kachekachelmotor van een e36?
Goedzo, lijkt me een prettige motor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:36 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks![]()
En inderdaad, een 335i zoals ik met mezelf had afgesproken![]()
Ik ben zelf lang, maar heb nog niet achterin gezeten.
Mijn broertje is echter ook niet de kleinste, en die zat vrij goed op de achterbank![]()
Wellicht dat ik zelf misschien wel met m'n haren tegen het dak kom, maar ik zal dan ook niet vaak achterin zitten![]()
Ik zag trouwens net die dikke bak van jou![]()
Vet ding hoor!!! Veel succes en plezier ermee
quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is een motor voor de kachel, welke in een BMW E36 (1990-1999) is geplaatst
Best geinig die nieuwe Mondeo.quote:
Bericht is binnen van de belastingdienst, ¤2500 bpm moet ik betalenquote:Op zondag 10 mei 2015 21:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Z4 3.0 Si van 07-2008, vorige week geimporteerd uit Duitsland
![]()
Hier vorige week Donderdag bij de RDW voor het invoeren
Nu staat hij thuis, wachten op bericht van de belastingdienst of ze akkoord gaan met mijn opgegeven BPM bedrag, en dan kan ik het kenteken aanvragen![]()
Die is wel erg 'kaal'.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:32 schreef bluemoon23 het volgende:
En de oude is te koop: [TK] BMW 2.2 Z4 2005 V&A / [TK] BMW Z4 cabriolet 2.2 2005
Ik mis zo ongeveer alles wat er aan opties besteld kon worden, m.u.v. het leer en de airco. Op het richeltje boven je asbak horen allemaal knopjes te zitten, o.a. van de stoelverwarming.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Je mist een Navi denk ik ?
Vooral de 3.0 versies werden met meer opties besteld denk ik.
Andere zaken die je misschien "mist" zoals sportstoelen of een multifunctioneel stuur kunnen natuurlijk altijd erop gezet worden, maar ik heb dat persoonlijk niet echt gemist.
Ja, die had ik. En die was aardig luxe uitgerust en een plaatje om te zien (individual uitvoering).quote:
Voel je je aangevallen of zo? Ik zei alleen dat je een erg kale auto hebt. Dat is een feit, geen waardeoordeel of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:43 schreef bluemoon23 het volgende:
Toen ik op zoek was naar een Z4 heb ik bewust alle 2.0 4-cilinders uitgesloten.
Het is maar net waar je prioriteiten en wensen liggen.
Iedereen is anders
Zou kunnen. Dequote:
Zag net een ratlook 850iquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:43 schreef bluemoon23 het volgende:
Nachtdienst nu, wat is jou excuus ?
[ afbeelding ]
7 rijden kost ook 7 geld. En zo'n V8 lust nog meer dan een 6 in lijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Oei.. Komt er nu ineens een 740i op mijn pad. Een E38, redelijke staat. Verleidelijk om de E34 weer weg te doen en een 7 te gaan rijden.
quote:mooie bmw M3 sedan van 1995 in zeer goede staat , de teller staat op 75000 km maar klopt wel niet , de wagen is vorig jaar uit nederland ingevoerd en er is niets van historiek gekend , dus wil je een volledig gedocumenteerde M3 om te verzamelen is dit hem niet , zoek je een M3 die geweldig in orde is en fantastisch rijd en schakeld voor een zacht prijsje moet je hier zijn .het is een 3.0 motor met de boite van de 3.2, de 3.0 is de beste motor en de 3.2 heeft de beste boite dus hier heb je ze allebei , ik moet er niet de hoofdprijs van hebben dus bieden mag maar gelieve deftig te blijven , zowel carosserie als interieur zijn in zeer goede staat , wielrand links achter heeft een beetje roest , zeer veel opties waaronder zetelverwarming , aut airco ... , voor de keuring moeten er 2 nieuwe achterbanden op ( 2 voorste zijn al splinternieuw), koppeling slipt af en toe door maar rijd nu nog perfect
Dat is niet in Emmenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:47 schreef Jaapie1993 het volgende:
Leuk dagje gehad in emmen![]()
[ afbeelding ]
Ik wil niet vervelend zijn maar de kachelmotor gaat bijna nooit kapot.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
Andere kachelventilator is onderweg, hoop volgende week een gaatje te vinden om hem te monteren. Zie er nu al tegenop
Omdat het ding nogal bromde in de laatste week van zijn leven en harder ging als ik rechtsaf stuurde heb ik zo'n vermoeden dat het wel aan de motor zelf ligt deze keer.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend zijn maar de kachelmotor gaat bijna nooit kapot.
De eindweerstand wel heeeeul vaak, dan doet je kachelmotor ook niets meer ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |