SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onlangs vervangen: draagarmrubbers achter, raamrubber voorraam, paravan voorraam.
Nieuwe olie+filter, luchtfilter+bougies.
Auto is vorig jaar door mijzelf geimporteerd uit Duitsland, maar heeft nooit op Duits kenteken gestaan, de Duitse garage heeft hem geimporteerd uit Italie.
De auto heeft altijd in het warme en droge Italie rondgereden (omgeving Pisa), en bij mij thuis heeft hij ook altijd in de garage gestaan.
Vraagprijs ¤12.000
Hardtop in carrosseriekleur is er eventueel bij te kopen, met karretje om hem verticaal op te slaan en in een hoek van de garage te parkeren.
Prijs afhankelijk van wat je voor de auto betaalt![]()
En dat ziet er dan zo uit (internetplaatje)
[ Bericht 10% gewijzigd door bluemoon23 op 20-05-2015 17:47:30 ]
Je kunt er altijd een hardtop bij kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:45 schreef Furia-Aurum het volgende:
Jammer dat het een soft top heeft, voor de rest erg mooi.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:45 schreef Furia-Aurum het volgende:
Jammer dat het een soft top heeft, voor de rest erg mooi.
Heb ik ook erbij te koop.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:57 schreef k_man het volgende:
Je kunt er altijd een hardtop bij kopen natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 03:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Hardtop in carrosseriekleur is er eventueel bij te kopen
En dat ziet er dan zo uit (internetplaatje)
[ link | afbeelding ]
Geen 3.0`s van het zelfde bouwjaar of dan hebben ze een KM stand boven de 200.000.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:53 schreef NCB het volgende:
Gave bak of niet ik vind hem bijzonder aan de prijs.
Een italiaanse import exemplaar met een 2.2 voor een prijs waar je al een 3.0 met afgestempeld boekje in NL voor kunt krijgen.
inruil te bespreken?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Geen 3.0`s van het zelfde bouwjaar of dan hebben ze een KM stand boven de 200.000.
Ik heb dan liever een Italiaanse import dan een NL auto die door de pekel heen rijdt en buiten moet slapen.
Het is dan ook niet voor niets een vraagprijs, onderhandelen kan altijd, ik heb nergens staan dat het een vaste prijs is.
Op Marktplaats staan wel meer exemplaren van dit bouwjaar met deze motor voor zo`n prijs.
Mensen met interesse kunnen gewoon reageren.
Een niet zo realistisch bod van 5500 + 4x je chauffeur zijn. Zal mn eerste auto worden... daarom wil ik nog niet zoveel uitgeven (+ben nog studentquote:Op woensdag 27 mei 2015 16:12 schreef bluemoon23 het volgende:
Schopje, ¤1000 van de prijs af
¤10.999 nu
Als jij zelf nu een chimeid was geweest hadden we wel een deal kunnen makenquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Zal met deze auto wel veel chimeids kunnen regelen
quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:34 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als jij zelf nu een chimeid was geweest hadden we wel een deal kunnen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |