Nee, als je realistisch wilt blijven moet je gewoon in 4-3-3 denken, Frank gaat de formatie nooit aanpassen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
--------------Milik--------------
Fisscher---------------Ghazi
---------------------------------
Sinkgraven---------Klaassen
-------Bazoer--Gudelj--------
LB--------Veltman---------RB
------------CilGod------------
2 ervaren goede verdedigers (LB en RB) zoeken/halen
ik denk even hardop, is dit een optie?
Maher is ook een miskoop voor julliequote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sinkgraven heeft net een paar wedstrijdjes meegedaan
Ik ben het eens met van Rhijn en Veltmanquote:Op woensdag 8 april 2015 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, als je realistisch wilt blijven moet je gewoon in 4-3-3 denken, Frank gaat de formatie nooit aanpassen.
Verder is Van Rhijn gewoon prima als back, een beter rechtsback is er niet in Nederland. Ja hij groeit niet door en is soms heel matig maar gaat gewoon mee in het niveau van het team. Zakt nooit dramatisch door de ondergrens, is degelijk als back.
Dan zie ik liever vervangers voor LB, LCV en RCV. Veltman vindt ik ook drie keer niks, maar realistisch kijkende laat Frank hem gewoon staan. Een LCV komt sowieso lijkt me en Boil zal hij ook wel laten staan. Hoewel ik graag Urby zie komen voor linksback, verder zijn er wedstrijden genoeg voor alle middenvelder.
Andersen uitlenen en Serero mag weg.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
--------------Milik--------------
Fisscher---------------Ghazi
Sinkgraven---------Klaassen
-------Bazoer--Gudelj--------
----------------------------------
LB--------Veltman---------RB
------------CilGod------------
2 ervaren goede verdedigers (LB en RB) zoeken/halen
ik denk even hardop, is dit een optie?
zeg nou niks meer tegen hem, nu komt hij weer terug.....quote:Op woensdag 8 april 2015 11:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maher is ook een miskoop voor jullie
daar is nog geen sprake van, maar ik zou het wel zien zitten dus dacht zet hem er bij.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:25 schreef DaveDave09 het volgende:
vd Wiel komt terug ja? van 4 mil naar 1?
Ajacieden die vertrokken zijn komen gewoon doorgaans nooit meer terug man. Gewoon ophouden met dat romantische gelul. Urby zou ik gewoon proberen, anders maar een LB scouten.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:25 schreef DaveDave09 het volgende:
vd Wiel komt terug ja? van 4 mil naar 1?
das ook een oud ajacied niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajacieden die vertrokken zijn komen gewoon doorgaans nooit meer terug man. Gewoon ophouden met dat romantische gelul. Urby zou ik gewoon proberen.
ik heb hem al weg gehaald, bedoel meer dat er gewoon een andere LB moet komen. nog een jaar boillie trek ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doorgaans..
Wiel is niet realistisch.
Ja, je denkt toch niet dat Frank boil passeert? Tenzij hij verkocht (quote:Op woensdag 8 april 2015 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb hem al weg gehaald, bedoel meer dat er gewoon een andere LB moet komen. nog een jaar boillie trek ik niet.
daar ben ik dus heul bang voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat Frank boil passeert? Tenzij hij verkocht () gaat worden speelt hij gewoon lb.
Natuurlijk wel. Dit soort dingen wordt altijd gezegd: Frank passeert Siggy nooit (uiteindelijk kreeg Milik de voorkeur), Moisander idem dito, Marc Netto zal nooit een grote aankoop doen (hoppa, Sinkgraven en Gudelj) etc etc. Gewoon wat geduld hebben, ze zijn af en toe wat traag van begrip -en af en toe zijn de alternatieven er gewoon nog niet aan toe.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat Frank boil passeert? Tenzij hij verkocht () gaat worden speelt hij gewoon lb.
Je weet dat die lul aanvoerder is he?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dit soort dingen wordt altijd gezegd: Frank passeert Siggy nooit (uiteindelijk kreeg Milik de voorkeur), Moisander idem dito, Marc Netto zal nooit een grote aankoop doen (hoppa, Sinkgraven en Gudelj) etc etc. Gewoon wat geduld hebben, ze zijn af en toe wat traag van begrip -en af en toe zijn de alternatieven er gewoon nog niet aan toe.
Bazoer is het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Bazoer - Riedewald
Klaassen - Gudelj - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - Fischer
niets meer aan doen
Niet Gudelj op 6 niet doen niet doen niet doenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen
Van Rhijn - Veltman - Bazoer - Riedewald
Klaassen - Gudelj - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - Fischer
niets meer aan doen
Misschien kan Gudelj op linksback. Net als z'n pa.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet Gudelj op 6 niet doen niet doen niet doen
Ja bizar. Maar Moisander was dat ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je weet dat die lul aanvoerder is he?
Hier hebben we het al over gehad. Zijn er meer details bekend?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaap de Groot meldt dat Sinkgraven circa 3 á 6 miljoen meer heeft gekost dan 6.5 miljoen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, niet goed gelezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier hebben we het al over gehad. Zijn er meer details bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl Cruijff, net als zijn voetbalbloedbroeder Wim Jansen bij Feyenoord, beter wil opleiden en minder wil kopen, is er momenteel sprake van een beleid dat daar haaks op staat. Na de paniekaankoop Daryl Sinkgraven (Ajax moet 3 tot 6 miljoen euro meer betalen dan de aanvankelijk bedongen transfersom van 6,5 miljoen), is de transfer van Nemanja Gudelj nakende en speuren de scouts inmiddels de Zuid-Amerikaanse velden af. Met Kaapstad en Trencin is nauwelijks nog contact.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, niet goed gelezen.
Verhaal van jaapDaryl? Goed geïnformeerd die gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl Cruijff, net als zijn voetbalbloedbroeder Wim Jansen bij Feyenoord, beter wil opleiden en minder wil kopen, is er momenteel sprake van een beleid dat daar haaks op staat. Na de paniekaankoop Daryl Sinkgraven (Ajax moet 3 tot 6 miljoen euro meer betalen dan de aanvankelijk bedongen transfersom van 6,5 miljoen), is de transfer van Nemanja Gudelj nakende en speuren de scouts inmiddels de Zuid-Amerikaanse velden af. Met Kaapstad en Trencin is nauwelijks nog contact..
Vind het zonder specifiekere details lastig te beoordelen. Hoe kan het bijvoorbeeld dat dit niet al bekend was, Ajax is toch verplicht het te melden aan aandeelhouders? Er lijkt een nieuwe machtsstrijd gaande te zijn binnen Ajax, waardoor de Telegraaf weer veranderd in een propagandablaadje.
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, niet goed gelezen.
Verhaal van jaapWat een onzin toch allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl Cruijff, net als zijn voetbalbloedbroeder Wim Jansen bij Feyenoord, beter wil opleiden en minder wil kopen, is er momenteel sprake van een beleid dat daar haaks op staat. Na de paniekaankoop Daryl Sinkgraven (Ajax moet 3 tot 6 miljoen euro meer betalen dan de aanvankelijk bedongen transfersom van 6,5 miljoen), is de transfer van Nemanja Gudelj nakende en speuren de scouts inmiddels de Zuid-Amerikaanse velden af. Met Kaapstad en Trencin is nauwelijks nog contact.
Omdat Ajax nu eindelijk twee aankopen doet na 4 jaar lang leeggekocht te zijn (ja ze hebben wat magere aankopen gedaan voor enkele miljoenen) is het hele beleid ineens weggegooid?
Wanneer de jeugdopleiding niks aflevert moet je wel aankopen, zo simpel is het.
Cruijff zegt hetzelfde: ajax moet op de jeugdopleiding bouwen met enkele gerichte aankopen.
Ik zie dus ook geen mismatch tussen wat Cruijff zegt en wat ajax -nu- doet. De laatste 4 jaar hebben ze juist niet gedaan wat hij wilt want toen hebben ze alleen maar middelmaat aangekocht.
Sowieso is 3-6 miljoen extra nogal vaag, wat zijn de voorwaarden hieraan?
12,5 miljoen is redelijk veel voor sinkgraven alhoewel het nog stees geen miskoop zou zijn, maar als die 6 eerder een 3 wordt dan valt het helemaal mee.
Ten slotte is het weinige contact met de satellietclubs geen nieuw ding, voor de revolutie was dat al zo (zie het hele china gebeuren) en nu nog steeds. Zeker een hekel punt maar dat is eerder een voortdurend probleem dan dat het te maken heeft met veranderingen in het beleid.
[ Bericht 1% gewijzigd door MouzurX op 08-04-2015 12:01:04 ]When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Misschien als we een soort veteranen salaris gaan hanterenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajacieden die vertrokken zijn komen gewoon doorgaans nooit meer terug man. Gewoon ophouden met dat romantische gelul. Urby zou ik gewoon proberen, anders maar een LB scouten.
Of iets realistischer stellen.quote:
Voor uitzondering inderdaad. Sneijder, Nigel, Huntelaar oid, die overduidelijk een meerwaarde zouden zijn.quote:
instellen op leeftijd/aantal verwachtte wedstrijden(indien meer, dan eindejaarsbonus) en "gewone" bonussen voor spelers die meer moeten gaan verdienen dan de andere(want ouder en ervaring)quote:
Salarisplafond kan inderdaad nooit goed zijn.quote:
En dan? Ze 4-5 miljoen aanbieden per jaar?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor uitzondering inderdaad. Sneijder, Nigel, Huntelaar oid, die overduidelijk een meerwaarde zouden zijn.
sneijder huntelaar en de jong voor 5 mil per jaar per persoon. JA!!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 13:37 schreef Shrewd het volgende:
[..]
En dan? Ze 4-5 miljoen aanbieden per jaar?
Nee. Gewoon een salary cap instellen van bij 40 miljoen en dan indelen. Zo simpel is het. Maakt het uit dat een goede speler 2.5 krijgt en een mindere maar 1? Is in elke sport bij elk team zo.quote:
Dat is ook weer overdreven, maar tot 2/3 miljoen moet kunnen voor hen. Als je dan sowieso CL speelt, heb je de kosten er al weer uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sneijder huntelaar en de jong voor 5 mil per jaar per persoon. JA!!!!
die drie spelers leveren je wel overwinteren opquote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, maar tot 2/3 miljoen moet kunnen voor hen. Als je dan sowieso CL speelt, heb je de kosten er al weer uit.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, maar tot 2/3 miljoen moet kunnen voor hen. Als je dan sowieso CL speelt, heb je de kosten er al weer uit.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die drie spelers leveren je wel overwinteren op
Als je ze alle drie hebt wel, maar dat gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die drie spelers leveren je wel overwinteren op
dit is gewoon een ideaal systeem. snap niet waarom dit niet zou kunnen worden ingevoerd.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
instellen op leeftijd/aantal verwachtte wedstrijden(indien meer, dan eindejaarsbonus) en "gewone" bonussen voor spelers die meer moeten gaan verdienen dan de andere(want ouder en ervaring)
Dan gaan de jonge toptalenten juist weer eerder weg..quote:Op woensdag 8 april 2015 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is gewoon een ideaal systeem. snap niet waarom dit niet zou kunnen worden ingevoerd.
startsalaris op basis van leeftijd + bedrag per verwachte wedstrijd + eindejaarsbonus op basis van teamprestatie en werkelijk gespeelde wedstrijden.
+ een eventuele bonus voor de ervaren mannen die anders te veel moeten inleveren ten opzichte van hun vorige werkgever
Als Marc toch eens een FOK!ker zou zijn werd dit morgen geïntroduceerd
Eens, Sinkgraven gaat echt heel ver komen en ik hoop dat het volgend seizoen wat beter gaat.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:58 schreef Robar het volgende:
Dat hele verhaal van 3-6 miljoen extra klinkt nogal speculatief en uit de lucht gegrepen. Ik geloof het pas als er concreet bewijs komt. En dan nog, Sinkgraven heeft mij na een paar wedstrijden al overtuigd. Pareltje!!! 3x zoveel waard als Maher.
quote:Niki Zimling blijft bij Ajax. De Amsterdammers nemen de Deense middenvelder over van FSV Mainz 05, waarvan hij dit seizoen nog wordt gehuurd.
Zimling (29) tekent een vierjarig contract bij Ajax tot en met de zomer van 2019. Ajax contracteert Zimlingdoor de koopoptie in zijn huurovereenkomst van afgelopen zomer te lichten. De transfersom die met de permanente overgang gemoeid is bedraagt twee miljoen euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |