verklaart*quote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kijk even tegen wie je het hebt, dat verklaard een boel.
en nu al meer laten zien dan Maherquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sinkgraven heeft net een paar wedstrijdjes meegedaan
Gaat zeker snelquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van. Op dat moment was dat gewoon een uitstekende deal, 'wellicht loopt dat ook op richting de 10' kan ik verder niks mee. Maar heeft Sinkgraven nu al laten zien direct aan te haken bij Ajax? Dat gaat wel heel snel in die paar wedstrijdjes
Oke, bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en nu al meer laten zien dan Maher
niet willen is wat anders.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je niet kunt discussiėren, doe het dan niet.
Wat een frustratie proef ik hier weer. Het is inderdaad wel een flink bedrag, die 12,5 miljoen euro. Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat zeker snel
En nu weer opgeflikkerd naar je boerentopic, mafklapper. Ga jij maar lekker 6,5 neertellen voor spelertjes die het zo leuk doen bij de middenmoot maar niet doorgroeien. Trekken wij inderdaad wat meer uit voor spelers die ook de top aankunnen.
Ik vermaak me prima hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet willen is wat anders.
ga nu maar weer weg
Valt meer hoor, misschien voor een clubje als PSV.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een frustratie proef ik hier weer. Het is inderdaad wel een flink bedrag, die 12,5 miljoen euro. Dat ben ik met je eens.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt meer hoor, misschien voor een clubje als PSV.
Maar met 'wellicht loopt het op tot de 12.5' kan je wel wat? Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van. Op dat moment was dat gewoon een uitstekende deal, 'wellicht loopt dat ook op richting de 10' kan ik verder niks mee. Maar heeft Sinkgraven nu al laten zien direct aan te haken bij Ajax? Dat gaat wel heel snel in die paar wedstrijdjes
De CL-miljoenen stromen anders prima binnen binnenkortquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt meer hoor, misschien voor een clubje als PSV.
Dat komt gewoon van De Telegraaf hoor, het huisblaadje van Ajax.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar met 'wellicht loopt het op tot de 12.5' kan je wel wat? Hoe zou dat nou komen
Misschien kun je nog een leuk plaatje postenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
Laten we heb maar negeren, misschien gaat hij dan weg.
ik vind het toch een sterk verhaal en ik zie het ook niet bij de telegraaf zelfquote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon van De Telegraaf hoor, het huisblaadje van Ajax.
Komt uit die column van Jaap de Grootquote:Op woensdag 8 april 2015 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch een sterk verhaal en ik zie het ook niet bij de telegraaf zelf
Ik vermoed dat het dan evt. om een doorverkoop percentage zou gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch een sterk verhaal en ik zie het ook niet bij de telegraaf zelf
Kom je hier om te trollen of om serieus te discussiėren?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon van De Telegraaf hoor, het huisblaadje van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |