SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0-2
rest van het seizoen winnen we alles. want geen druk meer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
gare TTquote:
Veel leuker om elke keer een quote van iemand uit het vorige topic te pakken
Ik was van plan om,
"wel even dat kapsel aanpassen"
als TT te doen.
Ooit is dat een ding op ajax forumFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 8 april 2015 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gare TT
Veel leuker om elke keer een quote van iemand uit het vorige topic te pakken
Ik was van plan om,
"wel even dat kapsel aanpassen"
als TT te doen.
Ooit is dat een ding op ajax forum![]()
Ben het trouwens mee eens wat in het vorige topic gezegd werd: Hoorn weg en nieuwe backup is zinloos. Veel logischer zou zijn een LB èn een LCV te kopen, niet een speler die beide kan.
Of iig Riedewald rest van het seizoen op een van die plekken zetten om te kijken of hij definitief een basisklant is.![]()
Ik niet, alsof zo'n speler niet speelt als hij beter is dan Veltman. Kan geen kwaad en zeker niet als hij beter is dan Hoorn waar je geen geweldenaar voor hoeft te zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben het trouwens mee eens wat in het vorige topic gezegd werd: Hoorn weg en nieuwe backup is zinloos. Veel logischer zou zijn een LB èn een LCV te kopen, niet een speler die beide kan.
Of iig Riedewald rest van het seizoen op een van die plekken zetten om te kijken of hij definitief een basisklant is.
Wat betreft Riedewald ben ik het deels met je eens, maar ik denk dat ik liever een ervaren, goede verdediger heb dan Riedewald![]()
Je moet wel kiezen he. Jij doet het voor de posities lcv + lb dus liever met Boilesen, Riedewald, viergever + aankoop. Ik zou daar liever een aankoop bij zien, omdat Boilesen een - is, Viergever +/-, en Riedewald een vraagteken (blijkbaar te slecht om nu al een positie te veroveren?). Mocht Riedewald niet doorbreken, dan zit je met minstens één matige basisspeler en slechte backups.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik niet, alsof zo'n speler niet speelt als hij beter is dan Veltman. Kan geen kwaad en zeker niet als hij beter is dan Hoorn waar je geen geweldenaar voor hoeft te zijn
Wat betreft Riedewald ben ik het deels met je eens, maar ik denk dat ik liever een ervaren, goede verdediger heb dan Riedewald![]()
Transfersom voor Sinkgraven kan oplopen tot 12,5 miljoen euro![]()
http://www.voetbalprimeur(...)oor-middenveld-.html![]()
nog steeds waardquote:Op woensdag 8 april 2015 10:04 schreef tompsv18 het volgende:
Transfersom voor Sinkgraven kan oplopen tot 12,5 miljoen euro![]()
http://www.voetbalprimeur(...)oor-middenveld-.html
en ga jij nu maar weer wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mad?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nog steeds waard
en ga jij nu maar weer weg![]()
12,5 zou hij nooit waard geweest zijn, mocht dat waar zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nog steeds waard
en ga jij nu maar weer weg![]()
Mwah, bijna het dubbele voor een speler die minder heeft laten zien dan Maher lijkt me geen betere deal.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
6,5 + bonussen voor Maher neertellen. Dan is dit een betere deal lijkt me.![]()
nee, gewoon geen zin in jou.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er is nog geen 12,5 betaald. Plus heeft Sinkgod nu al meer laten zien dan Maher in 2 seizoenen PSV.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, bijna het dubbele voor een speler die minder heeft laten zien dan Maher lijkt me geen betere deal.![]()
Minder heeft laten zien dan Maher? Maher heeft in de 2 seizoenen die hij nu bij PSV speelt nog niks laten zien.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, bijna het dubbele voor een speler die minder heeft laten zien dan Maher lijkt me geen betere deal.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik heb het over het moment dat hij bij AZ speelde, dat moet je vergelijken met wat Sinkgraven heeft laten zien bij Heerenveen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is nog geen 12,5 betaald. Plus heeft Sinkgod nu al meer laten zien dan Maher in 2 seizoenen PSV.![]()
Wat een gelul. Dus het is prima 6,5 (PLUS BONUSSEN HE, wellicht loopt dat ook op richting de 10) neer te tellen voor iemand die het bij de subtop laat zien en vervolgens 2 seizoenen loopt te schutteren. Maar wat meer dokken voor iemand die bij een topclub vrijwel gelijk kan aanhaken is dan weer gekquote:Op woensdag 8 april 2015 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over het moment dat hij bij AZ speelde, dat moet je vergelijken met wat Sinkgraven heeft laten zien bij Heerenveen.![]()
![]()
waarom, gaat om wat hij bij ajax laat zien en maher bij psv.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het over het moment dat hij bij AZ speelde, dat moet je vergelijken met wat Sinkgraven heeft laten zien bij Heerenveen.
in dat opzicht is sinkgraven beter dan maherFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij snap je er niet veel van. Op dat moment was dat gewoon een uitstekende deal, 'wellicht loopt dat ook op richting de 10' kan ik verder niks mee. Maar heeft Sinkgraven nu al laten zien direct aan te haken bij Ajax? Dat gaat wel heel snel in die paar wedstrijdjesquote:Op woensdag 8 april 2015 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Dus het is prima 6,5 (PLUS BONUSSEN HE, wellicht loopt dat ook op richting de 10) neer te tellen voor iemand die het bij de subtop laat zien en vervolgens 2 seizoenen loopt te schutteren. Maar wat meer dokken voor iemand die bij een topclub vrijwel gelijk kan aanhaken is dan weer gek![]()
kijk even tegen wie je het hebt, dat verklaard een boel.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Dus het is prima 6,5 (PLUS BONUSSEN HE, wellicht loopt dat ook op richting de 10) neer te tellen voor iemand die het bij de subtop laat zien en vervolgens 2 seizoenen loopt te schutteren. Maar wat meer dokken voor iemand die bij een topclub vrijwel gelijk kan aanhaken is dan weer gekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom, gaat om wat hij bij ajax laat zien en maher bij psv.
in dat opzicht is sinkgraven beter dan maher![]()
![]()
![]()
![]()
Sinkgraven heeft net een paar wedstrijdjes meegedaan![]()
zo snel kan het gaan. mad?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van. Op dat moment was dat gewoon een uitstekende deal, 'wellicht loopt dat ook op richting de 10' kan ik verder niks mee. Maar heeft Sinkgraven nu al laten zien direct aan te haken bij Ajax? Dat gaat wel heel snel in die paar wedstrijdjesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
verklaart*quote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kijk even tegen wie je het hebt, dat verklaard een boel.![]()
en nu al meer laten zien dan Maherquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sinkgraven heeft net een paar wedstrijdjes meegedaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gaat zeker snelquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van. Op dat moment was dat gewoon een uitstekende deal, 'wellicht loopt dat ook op richting de 10' kan ik verder niks mee. Maar heeft Sinkgraven nu al laten zien direct aan te haken bij Ajax? Dat gaat wel heel snel in die paar wedstrijdjes
En nu weer opgeflikkerd naar je boerentopic, mafklapper. Ga jij maar lekker 6,5 neertellen voor spelertjes die het zo leuk doen bij de middenmoot maar niet doorgroeien. Trekken wij inderdaad wat meer uit voor spelers die ook de top aankunnen.![]()
Oke, bedankt voor je bijdrage.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en nu al meer laten zien dan Maher![]()
niet willen is wat anders.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je niet kunt discussiëren, doe het dan niet.
ga nu maar weer wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een frustratie proef ik hier weer. Het is inderdaad wel een flink bedrag, die 12,5 miljoen euro. Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat zeker snel
En nu weer opgeflikkerd naar je boerentopic, mafklapper. Ga jij maar lekker 6,5 neertellen voor spelertjes die het zo leuk doen bij de middenmoot maar niet doorgroeien. Trekken wij inderdaad wat meer uit voor spelers die ook de top aankunnen.![]()
Ik vermaak me prima hier.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet willen is wat anders.
ga nu maar weer weg![]()
Valt meer hoor, misschien voor een clubje als PSV.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een frustratie proef ik hier weer. Het is inderdaad wel een flink bedrag, die 12,5 miljoen euro. Dat ben ik met je eens.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt meer hoor, misschien voor een clubje als PSV.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar met 'wellicht loopt het op tot de 12.5' kan je wel wat? Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je er niet veel van. Op dat moment was dat gewoon een uitstekende deal, 'wellicht loopt dat ook op richting de 10' kan ik verder niks mee. Maar heeft Sinkgraven nu al laten zien direct aan te haken bij Ajax? Dat gaat wel heel snel in die paar wedstrijdjes![]()
![]()
De CL-miljoenen stromen anders prima binnen binnenkortquote:Op woensdag 8 april 2015 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt meer hoor, misschien voor een clubje als PSV.
Maar het is goed dat Ajax ook eindelijk eens wat geld uit gaat geven. Overmars dacht 'ik doe het meteen goed'![]()
![]()
Dat komt gewoon van De Telegraaf hoor, het huisblaadje van Ajax.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar met 'wellicht loopt het op tot de 12.5' kan je wel wat? Hoe zou dat nou komen![]()
Laten we heb maar negeren, misschien gaat hij dan weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien kun je nog een leuk plaatje postenquote:Op woensdag 8 april 2015 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
Laten we heb maar negeren, misschien gaat hij dan weg.![]()
ik vind het toch een sterk verhaal en ik zie het ook niet bij de telegraaf zelfquote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon van De Telegraaf hoor, het huisblaadje van Ajax.![]()
Komt uit die column van Jaap de Grootquote:Op woensdag 8 april 2015 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch een sterk verhaal en ik zie het ook niet bij de telegraaf zelf![]()
Ik vermoed dat het dan evt. om een doorverkoop percentage zou gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het toch een sterk verhaal en ik zie het ook niet bij de telegraaf zelf
Je ziet wel dat het onrust is bij Ajax. Telegraaf is niet pro-ajax, zoals vaak gedacht wordt, maar pro-cruijff. En met de verandering van diens beleid sijpelen er opeens wat paniekzaaiende berichten door vanuit de Telegraaf.
Dit is allemaal puur speculatie overigens.![]()
Kom je hier om te trollen of om serieus te discussiëren?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon van De Telegraaf hoor, het huisblaadje van Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voetbalprimeur is kut en onbetrouwbaar. Thijs Sleegers heeft dat zelf gezegd.
Maar als het waar zou zijn is 12,5 mio natuurlijk een fooi voor zo een speler.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik ben voor het invoeren van het 4-5-1 systeem, met een 5 mans middenveld Sinkgraven- bazoer- klaassen - gudelj - schone.
Als het niet loopt met 4-3-3 mogen er heus wel een keer andere speelvormen worden gebruikt, dat zal de tegenstander ook verrassen.
Soort van louis van gaal met oranje![]()
4-4-2FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: