quote:Op woensdag 8 april 2015 23:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De contractverlenging van Andersen was nog ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Shreyas op 09-04-2015 01:31:02 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
[..]
[ afbeelding ]De speld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De kosten om een shirt voor hem te drukken zijn al teveel.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:06 schreef mokkiemok het volgende:
2 mil voor zimling is niet zo erg.
misschien een goede voor op de training en in de kleedkamer.
quote:ajax sluit het seizoen hoogstwaarschijnlijk af zonder prijs en ook intern is het onrustig. De zogenoemde fluwelen revolutie bij de Amsterdamse club dreigt faliekant te mislukken. Wim Jonk en Ruben Jongkind staan lijnrecht tegenover Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Marc Overmars. Jonk schuift niet meer aan bij de vergaderingen van het technisch hart en De Boer krijgt in De Telegraaf regelmatig kritiek van clubicoon Johan Cruijff.
De vier landstitels op rij konden de langer bestaande onvrede verbloemen. Tscheu La Ling, eigenaar van het Slowaakse AS Trencin, baalt van de situatie. Hij is een vriend van Cruijff en was de laatste jaren samenwerkingspartner van Ajax. "Als het zo doorgaat, dreigt de revolutie inderdaad te mislukken. De verwijdering is zichtbaar en niemand staat open voor kritiek", vertelt de oud-Ajacied donderdag in gesprek met het Algemeen Dagblad.
"De directie is niet capabel om het beleid uit te voeren, dus moet je kijken wie er boven staat. En als de raad van commissarissen het ook niet kan doorbreken, kom je uit bij één man", doelt Ling op Cruijff zelf, de man die toentertijd de revolutie ontketende. Volgens Ling neemt de directie niet de verantwoordelijkheid, maar handelt men in de praktijk juist tegen de gemaakte plannen en strategie. Hij doelt onder meer op emotieaankopen van de voorbije jaren.
Lerin Duarte, Mike van der Hoorn en Kolbeinn Sigthórsson mogen komende zomer tegen elk aannemelijk bod vertrekken. Danny Hoesen is al vertrokken en over zomeraankoop Nick Viergever bestaan de nodige twijfels. "Ze hebben het voetbal niet beter gemaakt. Opportunisme en emoties regeren en dat kan nooit de bedoeling zijn. Nationaal heeft Ajax het met vier kampioenschappen goed gedaan, maar is de club verder gekomen in Europa?", zo besluit Ling.
[..]
[ afbeelding ]waar slaat dit nou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
spijker op de kopquote:
Zit 428, prijs blijft voor mij hetzelfde.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef Iwanius het volgende:
Morgen Lui. Nog mensen die overwegen wanneer die seizoenkaart verhogingen doorgaat deze op te zeggen? Nou ik wel want +/- 400 euro max erbij is echt te gortig.
[..]
[ afbeelding ]Ik begon hardop te schelden toen ik het las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godverdomme haha.
reedtquote:Op donderdag 9 april 2015 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
rest van het seizoen alles met grote cijfers winnen, want maakt toch geen reedt meer uit en dan kunnen ze het ineens wel.....
.... johquote:
Ja, hopen op een uiterst moeizame 0-1 in de 89min zodat jullie de hele wedstrijd hoop hadden voor niks.quote:
Zal wel niet teveel problemen opleveren denk ik.quote:
Nee man, wel met een grote groep. Almelo is verder uitermate droevig.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zal wel niet teveel problemen opleveren denk ik.
We zitten het hele weekend overigens in een huisje in de buurt van Almelo. Is dat Preston Palace wat om te stappen na de wedstrijd? Of is er überhaupt iets te doen in Almelo?
Palace is wel leuk, maar niet echt iets om te stappen.Verder geen idee ik Kom alleen in Almelo als Heracles speelt. Verder ontwijk ik die stad het liefste.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zal wel niet teveel problemen opleveren denk ik.
We zitten het hele weekend overigens in een huisje in de buurt van Almelo. Is dat Preston Palace wat om te stappen na de wedstrijd? Of is er überhaupt iets te doen in Almelo?
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 11:58:21Matthijs de Ligt van #Ajax B1, beste speler van Future Cup, wees #Arsenal deur, nadat hij eerder bedankte voor Man. City en United. >>> reageer retweet
goed nieuwstwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 12:19:26<<< De Ligt is 15, heeft dus nog geen contract. Mag officieel niet worden benaderd door buitenlandse clubs. Maar praktijk is anders. #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 11:54:26#Ajax heeft vertrouwen uitgesproken in Mike van der Hoorn. Verdediger kreeg te horen dat hij moet blijven. Vertrek bij aannemelijk >> reageer retweet
slecht nieuwstwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 11:54:50<< bod (voorlopig) van de baan. #Ajax reageer retweet
Ja, Barcelona schijnt interesse te hebben in Pogba of Koke.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:16 schreef mokkiemok het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag. Nog leuk Transfernieuws??
Pogba kan Koke zie ik niet zitten bij barca.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, Barcelona schijnt interesse te hebben in Pogba of Koke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
In Almelo is altijd wat te doen!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Silenus het volgende:
Of is er überhaupt iets te doen in Almelo?
De Telegraaf nemen we dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, telegraaf moet terugkomen op hun bericht dat Ajax een vervanger voor Hoorn wil kopen. Pijnlijk voor ze.
Vond het ook al erg vreemd.
mr telegraafquote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef NeuNeu het volgende:
Wie is die Mike Verweij eigenlijk dat hij steeds met die primeurs komt?
Een goede clubwatcherquote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef NeuNeu het volgende:
Wie is die Mike Verweij eigenlijk dat hij steeds met die primeurs komt?
kishna die wordt waarschijnlijk verkocht tochquote:Op donderdag 9 april 2015 15:01 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb de OP afbeelding vernieuwd, aangezien onze huidige waarschijnlijk over 2 weken niet meer bruikbaar is:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Hij heeft een te groot ego, hij denkt al dat hij de nieuwe CR7 is. Spelers zoals hij vergeten dat ze elke wedstrijd en training keihard moeten werken en 110% moeten geven ander zijn ze gewoon middenmoot.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kishna heeft 5 leuke acties gehad in de tijd dat hij bij ajax 1 speelt. De rest van de tijd was het gewoon janken.
Idd, grote bek, maar heb er nog niets van gezien. Hij blinkt nooit uit ofzo...quote:Op donderdag 9 april 2015 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kishna heeft 5 leuke acties gehad in de tijd dat hij bij ajax 1 speelt. De rest van de tijd was het gewoon janken.
Voorbeeld? Ik heb gezocht voor een mooie afbeelding van een aantal belangrijke A selectie spelers, kon er weinig vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
zonder dollen foto van Klaasen, Cillessen, Ghazi en Bazoer zou tof zijn
zal proberen te zoekenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik heb gezocht voor een mooie afbeelding van een aantal belangrijke A selectie spelers, kon er weinig vinden.
geen zorgenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer kan aankomende zaterdag in de competitiewedstrijd bij Heracles Almelo opnieuw niet beschikken over Daley Sinkgraven en Arek Milik.
[ afbeelding ]
de man van Ajax op het moment ik stem ook voor die.quote:
Laten we hopen dat Fischer niet weer het niveau haalt van vorig jaar want allemachtig wat was hij slecht toen zeg, aandoenlijk gewoon.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week wellicht Fischer weer in selectieFISCHERGOD
Je moet ook wat als er niks positiefs te melden valt over Feyenoord.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Wel aandoenlijk dat het AD zich zo ongerust maakt over Ajax.
wrong quote?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je moet ook wat als er niks positiefs te melden valt over Feyenoord.
winnen jullie nog iets tenminstequote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er winnen, kamp jonk of kamp netto?
Mad.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
winnen jullie nog iets tenminste
Weet niet eens of er echt sprake is van kampen. Maar voorlopig wint kamp Netto helaasquote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er winnen, kamp jonk of kamp netto?
Jonk is toch ook naïef? Die wil geen grote aankopen enz. Alles jeugd, zelfs de fysieke trainers vindt hij tequote:Op donderdag 9 april 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet eens of er echt sprake is van kampen. Maar voorlopig wint kamp Netto helaas
lol
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer kan aankomende zaterdag in de competitiewedstrijd bij Heracles Almelo opnieuw niet beschikken over Daley Sinkgraven en Arek Milik.
[ afbeelding ]
Er zijn ook steeds sterkere geluiden dat er zich een derde kamp aandringt onder leiding van Heini Otto. Die eisen meer nadruk op fysieke ontwikkeling.quote:
Volg je het allemaal wel? Jonk wilde extra geld voor meer performance trainers, dat kreeg ie niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jonk is toch ook naïef? Die wil geen grote aankopen enz. Alles jeugd, zelfs de fysieke trainers vindt hij te..
Wat , in dat VI artikel stond dat ze bij de jeugd vinden dat er te veel op fysiek wordt getrained.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds sterkere geluiden dat er zich een derde kamp aandringt onder leiding van Heini Otto. Die eisen meer nadruk op fysieke ontwikkeling.
[..]
Volg je het allemaal wel? Jonk wilde extra geld voor meer performance trainers, dat kreeg ie niet.
Beter eigen jeugd dan types als Zimling en Duarte. Maar het is allemaal vrij onoverzichtelijk over wat er gaande isquote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jonk is toch ook naïef? Die wil geen grote aankopen enz. Alles jeugd, zelfs de fysieke trainers vindt hij te..
Beter eigen jeugd en goede ervaren spelers ernaastquote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter eigen jeugd dan types als Zimling en Duarte. Maar het is allemaal vrij onoverzichtelijk over wat er gaande is
In de daaropvolgende periode ontstonden er ook inhoudelijk steeds meer discussies tussen de opleiders en de overige technische leiding. Centraal daarin staat - naast de speelwijze en het aankoopbeleid - de manier waarop Ajax tegenwoordig spelers opleidt, met meer aandacht voor fysieke en mentale ontwikkeling, naast technische en tactische scholing. Assistent-coach en technisch hartlid Dennis Bergkamp en Overmars vinden dat de jeugdopleiding is doorgeschoten in de aanstelling van performancecoaches, die zich bezighouden met de fysieke en mentale aspecten binnen de opleiding.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef Smoofie het volgende:
Misschien verkeerd gelezen, quote het stuk even Maestro Jordii.
Ze vinden Zimling ervaren . tjaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter eigen jeugd en goede ervaren spelers ernaast. ZImling durate enz bij elkaar opgeteld hadden ze wat leuke spelers van kunnen kopen.
Oh, #kampJonk dan. Dankje Jordii.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de daaropvolgende periode ontstonden er ook inhoudelijk steeds meer discussies tussen de opleiders en de overige technische leiding. Centraal daarin staat - naast de speelwijze en het aankoopbeleid - de manier waarop Ajax tegenwoordig spelers opleidt, met meer aandacht voor fysieke en mentale ontwikkeling, naast technische en tactische scholing. Assistent-coach en technisch hartlid Dennis Bergkamp en Overmars vinden dat de jeugdopleiding is doorgeschoten in de aanstelling van performancecoaches, die zich bezighouden met de fysieke en mentale aspecten binnen de opleiding.
Bij Studio Voetbal zei Frank dat hij al was geadviseerd door de grote Morten Olsen toen ze Christian Poulsen binnenhaalden. Olsen dacht: ''Waarom nemen jullie Zimling niet???''. Dat is dus blijven hangen en eind augustus '14 rakelde het weer op bij Frank. Daarna ging hij een beetje praten met Cillessen, Schøne en de bups. Er was voldoende overtuiging om De_Ziem te halen.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze vinden Zimling ervaren . tja
Schone en de Cil waren vast heel objectief over hun ex-ploeggenoot. Olsen wilde waarschijnlijk trollenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal zei Frank dat hij al was geadviseerd door de grote Morten Olsen toen ze Christian Poulsen binnenhaalden. Olsen dacht: ''Waarom nemen jullie Zimling niet???''. Dat is dus blijven hangen en eind augustus '14 rakelde het weer op bij Frank. Daarna ging hij een beetje praten met Cillessen, Schøne en de bups. Er was voldoende overtuiging om De_Ziem te halen.
Ik gok dat Olsen gewoon serieus is geweest.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schone en de Cil waren vast heel objectief over hun ex-ploeggenoot. Olsen wilde waarschijnlijk trollen
vanaf volgend seizoen of het seizoen daarna mogen invallers bij het eerste weer meedoen met jong ajax in hetzelfde weekendquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal zei Frank dat hij al was geadviseerd door de grote Morten Olsen toen ze Christian Poulsen binnenhaalden. Olsen dacht: ''Waarom nemen jullie Zimling niet???''. Dat is dus blijven hangen en eind augustus '14 rakelde het weer op bij Frank. Daarna ging hij een beetje praten met Cillessen, Schøne en de bups. Er was voldoende overtuiging om De_Ziem te halen.
Deed hem waarschijnlijk aan puinruimer Rudy denkenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat Olsen gewoon serieus is geweest.
Ik denk dat je het ingaan van de voetbalpiramide bedoelt?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vanaf volgend seizoen of het seizoen daarna mogen invallers bij het eerste weer meedoen met jong ajax in hetzelfde weekend
dat helpt al, heb je zo'n lul als zimling niet meer nodig
Denk dat jij even darts moet kijken?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ingaan van de voetbalpiramide bedoelt?
ik weet niet of de regels voor beloften tegelijk met die invoering soepeler worden, is iig volgend seizoen of die daarnaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ingaan van de voetbalpiramide bedoelt?
#TeamTotoquote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds sterkere geluiden dat er zich een derde kamp aandringt onder leiding van Heini Otto. Die eisen meer nadruk op fysieke ontwikkeling.
kan Guillaume Elmont op jouw goedkeuring rekenen?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou meteen een NFL performance trainer halen man, lekker atleten maken die ook nog kunnen rennen.
Ja, maar een judoka traint toch anders dan een American footballer.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan Guillaume Elmont op jouw goedkeuring rekenen?
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ompletere-atleet.htmquote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar een judoka traint toch anders dan een American footballer.
dit dus, mensen die zeggen dat je techniek of snelheid moet opofferen om sterk te wordenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou meteen een NFL performance trainer halen man, lekker atleten maken die ook nog kunnen rennen.
Ik zeg toch niet dat hij weg moet, gewoon een tweede erbijquote:Op donderdag 9 april 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ompletere-atleet.htm
Dat zeg ik ook niet, maar misschien vond je het wel interessant om te lezenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij weg moet, gewoon een tweede erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |