Zal wel niet teveel problemen opleveren denk ik.quote:
Nee man, wel met een grote groep. Almelo is verder uitermate droevig.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zal wel niet teveel problemen opleveren denk ik.
We zitten het hele weekend overigens in een huisje in de buurt van Almelo. Is dat Preston Palace wat om te stappen na de wedstrijd? Of is er überhaupt iets te doen in Almelo?
Palace is wel leuk, maar niet echt iets om te stappen.Verder geen idee ik Kom alleen in Almelo als Heracles speelt. Verder ontwijk ik die stad het liefste.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zal wel niet teveel problemen opleveren denk ik.
We zitten het hele weekend overigens in een huisje in de buurt van Almelo. Is dat Preston Palace wat om te stappen na de wedstrijd? Of is er überhaupt iets te doen in Almelo?
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 11:58:21Matthijs de Ligt van #Ajax B1, beste speler van Future Cup, wees #Arsenal deur, nadat hij eerder bedankte voor Man. City en United. >>> reageer retweet
goed nieuwstwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 12:19:26<<< De Ligt is 15, heeft dus nog geen contract. Mag officieel niet worden benaderd door buitenlandse clubs. Maar praktijk is anders. #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 11:54:26#Ajax heeft vertrouwen uitgesproken in Mike van der Hoorn. Verdediger kreeg te horen dat hij moet blijven. Vertrek bij aannemelijk >> reageer retweet
slecht nieuwstwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-04-2015 om 11:54:50<< bod (voorlopig) van de baan. #Ajax reageer retweet
Ja, Barcelona schijnt interesse te hebben in Pogba of Koke.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:16 schreef mokkiemok het volgende:
Wat een heerlijke dag vandaag. Nog leuk Transfernieuws??
Pogba kan Koke zie ik niet zitten bij barca.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, Barcelona schijnt interesse te hebben in Pogba of Koke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
In Almelo is altijd wat te doen!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef Silenus het volgende:
Of is er überhaupt iets te doen in Almelo?
De Telegraaf nemen we dan ook niet serieus.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, telegraaf moet terugkomen op hun bericht dat Ajax een vervanger voor Hoorn wil kopen. Pijnlijk voor ze.
Vond het ook al erg vreemd.
mr telegraafquote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef NeuNeu het volgende:
Wie is die Mike Verweij eigenlijk dat hij steeds met die primeurs komt?
Een goede clubwatcherquote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef NeuNeu het volgende:
Wie is die Mike Verweij eigenlijk dat hij steeds met die primeurs komt?
kishna die wordt waarschijnlijk verkocht tochquote:Op donderdag 9 april 2015 15:01 schreef Vermecelli het volgende:
Ik heb de OP afbeelding vernieuwd, aangezien onze huidige waarschijnlijk over 2 weken niet meer bruikbaar is:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Hij heeft een te groot ego, hij denkt al dat hij de nieuwe CR7 is. Spelers zoals hij vergeten dat ze elke wedstrijd en training keihard moeten werken en 110% moeten geven ander zijn ze gewoon middenmoot.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kishna heeft 5 leuke acties gehad in de tijd dat hij bij ajax 1 speelt. De rest van de tijd was het gewoon janken.
Idd, grote bek, maar heb er nog niets van gezien. Hij blinkt nooit uit ofzo...quote:Op donderdag 9 april 2015 15:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kishna heeft 5 leuke acties gehad in de tijd dat hij bij ajax 1 speelt. De rest van de tijd was het gewoon janken.
Voorbeeld? Ik heb gezocht voor een mooie afbeelding van een aantal belangrijke A selectie spelers, kon er weinig vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
zonder dollen foto van Klaasen, Cillessen, Ghazi en Bazoer zou tof zijn
zal proberen te zoekenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik heb gezocht voor een mooie afbeelding van een aantal belangrijke A selectie spelers, kon er weinig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |