flamequote:Op donderdag 23 april 2015 20:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je gelooft je eigen ogen ook niet dus misschien kan je , jou oren gebruiken om naar een wetenschapper te luisteren!
Het is maar een idee!
Maar nog even een ander punt, een simpele vraag die je toch niet lkan beantwoorden staat nog steeds open!
Hoe film je iemand die door het hele ISS zweeft een uur lang en nou heb ik het niet over intervals maar gewoon een uur lang in beeld?
Ik weet 't niet.Ik heb heb me niet veel over gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk wel in het bestaan van bijvoorbeeld de Hubble-telescoop en alle sterrenstelsels en dergelijke die er mee ontdekt zijn? Of is dat ook CGI?
Dus nogmaals "hoe hebben ze dit gedaan?"quote:
Beetje opschonen was mijn verzoekje .. niet alles weg halen..quote:
[edit] Dat was iemand anders.quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef theguyver het volgende: Bijvoorbeeld de vraag van Ems. (meen ik) of Lambiekje niet een keer langs wil komen bij hem voor het onderzoek wat hij doet.
Volgens mij was dat Worteltjestaart. Of Chewie. Eén van die twee.quote:
quote:
lol whut??quote:Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vicsims en staged events mag nu toch wel duidelijk zijn.
Overigens zijn de namen ook nagenoeg hetzelfde. Ze hebben niet eens de moeite genomen om een andere naam aan te nemen.
Dit.quote:Op zondag 26 april 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:
Wat ik gewoon erg jammer vind is dat er van veel users simpele vragen open blijven staan!
ook in andere topics Bijvoorbeeld de vraag van Ems. (meen ik) of Lambiekje niet een keer langs wil komen bij hem voor het onderzoek wat hij doet.
Of in dit topic vragen van Hekje copycat en vele anderen waar gewoon niet op gereageerd word omdat het hun denkwijze nogal aantast!
El_matador die al jaren loopt te roepen dat hij de maanlanding wetenschappelijk kan onderbouwen maar in feite niet meer reageerd of met gecopieerde berekeningen van het Cluess forum komt aankakken die gewoonweg niet correct zijn.
Users die bleren dat wetenschappers leugenaars en idioten zijn moeten toch maar eens even goed kijken met wat voor techniek ze zelf werken, veel daar van hebben ze juist te danken aan dezelfde wetenschappers die er voor gezorgd hebben dat we de ruimte in kunnen..
Ontkennen van de ruimtevaart kan je dan gewoon simpel vergelijken met het ontkennen van je wifi verbinding of de functies van je mobiel!
Er dwarrelt een waas voor hun ogen dat ik me af vraag hebben ze uberhaupt een bewustzijn van hun eigen realiteit.
Ga alsjeblieft dan op een hutje op de hei wonen als je het toch allemaal ontkent want blijkbaar leef je zelf nog in het stenen tijdperk!
Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?quote:Op maandag 27 april 2015 12:48 schreef nikao het volgende:
[..]
Dit.
Het is overduidelijk een kwestie van geloof, van religie. Alles wat niet strookt met je geloof wordt genegeerd of omgebogen. Kritische vragen mag je niet stellen en logisch nadenken is al helemaal de vijand.
Alles om maar je veilige zekere (absurde) wereldbeeld in stand te houden.
Nou vergeet je voor het gemak even ESA, SpaceX, CNSA, etc etc... Laat staan de waslijst aan landen die een eigen satelliet in orbit hebben, of de amateur satellieten in orbitquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?
Welnee, dat zijn degenen die klaarkomen op elke NASApublicatie.
Niemand? uhm.... nogmaals; what about de duizenden en duizenden mensen die hier bij betrokken zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand kan NASA cum suis en hun "activiteiten daarboven" controleren en degenen die juist kritiek hebben op die tovenaars zijn de gelovigen?
Tot op zekere hoogte (no pun intended) kan juist *iedereen* controleren wat NASA beweert. En wat ATuin-hek en nikao zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat ik tv signalen van geostationaire satellieten kan ontvangen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat van die satellieten komt? Omdat het foldertje dat zegt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat ik tv signalen van geostationaire satellieten kan ontvangen?
Dat wordt dus massaal wat betreft Apollo, ISS en Mars Fakery gedaan. Dat jij dat niet aanneemt en die "ex-"nazi's van NASA blijft geloven is natuurlijk niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte (no pun intended) kan juist *iedereen* controleren wat NASA beweert.
Omdat je zelf kunt zien dat ze overvliegen, omdat jij anders met een alternatieve verklaring moet komen hoe GPS werkt bijv., omdat je kunt zien als ze een oude satelliet terug laten keren in de dampkring bijv., etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat van die satellieten komt? Omdat het foldertje dat zegt?
Geef eens antwoord, hoe verklaar jij geostationaire sat signalen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat van die satellieten komt? Omdat het foldertje dat zegt?
lolquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt dus massaal wat betreft Apollo, ISS en Mars Fakery gedaan. Dat jij dat niet aanneemt en die "ex-"nazi's van NASA blijft geloven is natuurlijk niet mijn probleem.
Jij kan een geostationaire satelliet zien overvliegen? Knap hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:58 schreef nikao het volgende:
[..]
Omdat je zelf kunt zien dat ze overvliegen, omdat jij anders met een alternatieve verklaring moet komen hoe GPS werkt bijv., omdat je kunt zien als ze een oude satelliet terug laten keren in de dampkring bijv., etc. etc. etc.
Geef eens antwoord, hoe verklaar jij geostationaire sat signalen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan een geostationaire satelliet zien overvliegen? Knap hoor!
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kunt ze inderdaad niet zien overvliegen neequote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie en interessante vraag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:07 schreef Degodvader het volgende:
Maar hoe zou je GPS moeten verklaren dan?
Je hebt er niet goed over nagedacht, is het niet?quote:
Voor nu lijkt toch met meest voor de hand liggend dat die sattelieten er gewoon hangen (geen reden om iets anders aan te nemen, zeker gelet op het GPS-probleem). Zelfde geld eigenlijk voor het ISS, daar je deze met met blote oog kunt zien(al dan niet met verrekijker/telescoop).quote:
Maar een antwoord op die vragen heb je niet. Is ook logisch want die is er niet.quote:
Nasa is niet de enigste die dingen de ruimte in knalt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus je hebt geen alternatieve verklaring, maar gooit wel de meest aannemelijke verklaring naast je neer?quote:
Het is hier op BNW een eeuwigdurend refrein.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:33 schreef Scrummie het volgende:
En dan word het lastig en gaat Mata weer naar andere topics, om hier terug te keren als het onderwerp wat anders is en dan hetzelfde trucje uit te halen
Wacht, net schreef je nog dat niemand kan controleren wat ze doen, en nu kan en doet iedereen dat opeens?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt dus massaal wat betreft Apollo, ISS en Mars Fakery gedaan. Dat jij dat niet aanneemt en die "ex-"nazi's van NASA blijft geloven is natuurlijk niet mijn probleem.
Wat pietje zo mooi meeuwengedrag noemt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:33 schreef Scrummie het volgende:
En dan word het lastig en gaat Mata weer naar andere topics, om hier terug te keren als het onderwerp wat anders is en dan hetzelfde trucje uit te halen
Sind wanneer en wie heeft dat geconconcludeerd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:52 schreef nikao het volgende:
[..]
Niemand? uhm.... nogmaals; what about de duizenden en duizenden mensen die hier bij betrokken zijn?
Nog los van het feit dat je ZELF dus kunt checken bij een sterrenwacht of eigen telescoop. Maar goed, we hebben al geconcludeerd hier dat de mensen die het niet geloven er niet in geinteresseerd zijn om dat te checken.
...
...
Zendmasten.quote:
Heb je al gekeken dan? Al zelf wat berekeningen gemaakt waaruit blijkt hoe hoog en hoe groot ISS is?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sind wanneer en wie heeft dat geconconcludeerd?
Je mag concludeer wat je wil natuurlijk.
Volgens mij is dat geologenquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het blijft wonderlijk, dat toontje van Matador. Loopt hier een beetje denigrerend te doen tegen users die wel geloven dat de ruimtevaart echt is. In alle jaren dat hij hier rondhangt, heeft hij nog geen enkel goed argument dat zijn punt ondersteunt weten te produceren. Maar ondertussen wel de grootste smoel van het hele forum hebben.
Want ja, iedereen is gek, behalve Matador. Hij is namelijk geoloog.
Zendmasten ergens hoog in de hemelen?quote:
Dat kan er maar 1 zijn!quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zendmasten ergens hoog in de hemelen?
MataGod !quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
Het blijft wonderlijk, dat toontje van Matador. Loopt hier een beetje denigrerend te doen tegen users die wel geloven dat de ruimtevaart echt is. In alle jaren dat hij hier rondhangt, heeft hij nog geen enkel goed argument dat zijn punt ondersteunt weten te produceren. Maar ondertussen wel de grootste smoel van het hele forum hebben.
En misschien iets te maken met de spul dat is in de lucht van 'chemtrails'.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:56 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dat is wel een heel mager antwoord op een goede en interessante vraag, non?
Waarom verplaatsen de bronnen van de gps signalen zich dan langs de hemel?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
En misschien iets te maken met de spul dat is in de lucht van 'chemtrails'.
Zie topic over Operation Smoke Puff (1957)
Toevallig rond zelfde tijd dat NASA heeft begonnen met die propaganda films,geproduceerd door nazi-sympathiser Walt Disney,starring,z'n vriend - ex-nazi Werner von Braun.
Je weet dat de USSR in eerste instantie ver voor lag in de space race op de VS, en dat kwam omdat zij ook veel Deskundigen en wetenschappers uit Duitsland hadden overgehaald, misschien wel meer dan de VS zelfs.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toevallig rond zelfde tijd dat NASA heeft begonnen met die propaganda films,geproduceerd door nazi-sympathiser Walt Disney,starring,z'n vriend - ex-nazi Werner von Braun.
Huh, ik volg je niet meer. Wat hebben chemtrails met zendmasten en gps van doen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Verbetering in radio/communicatie technologie.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:33 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Huh, ik volg je niet meer. Wat hebben chemtrails met zendmasten en gps van doen?
Waarom moeten we dan de tijd corrigeren op basis van relativiteits theorie? Als ze niet bewegen en als ze aan dezelfde zwaartekracht onderhevig zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Verbetering in radio/communicatie technologie.
Kijk naar de topic.
Dat kan wat we waarnemen niet verklaren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Verbetering in radio/communicatie technologie.
Kijk naar de topic.
Doorgaans branden die wel op jaquote:Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef theguyver het volgende:
De Russische bevoorradingscapsule die dinsdag bij het internationale ruimtestation (ISS) arriveerde is opgegeven. Dat heeft de bemanning van het ISS woensdag gezegd.
De onbemande vrachtcapsule begon kort na de lancering in Kazachstan oncontroleerbaar te tollen en inmiddels heeft het commanocentrum de hoop opgegeven dat het de controle over de capsule herkrijgt.
Volgens de Amerikaanse astronaut Scott Kelly zal de capsule binnenkort uit zijn baan om de aarde raken en de atmosfeer weer binnendringen.
De capsule had drieduizend kilo aan voedsel, water, brandstof, kleding en materieel bij zich voor de zes bewonders van het ISS.
Geen idee of die capsulle opbrand in de atmosfeer, zo niet dan kan die straks zomaar op iemand huis belanden!![]()
wel klote voor de bewoners, lijkt wel Big Brother paar weken op een houtje bijten![]()
Als ze daar uberhaupt een houtje hebben!
Hopelijk sturen ze snel een nieuwe zodat de bewoners niet te lang zonder allerlei levensbehoeften zitten.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doorgaans branden die wel op jaDoen ze ook nadat ze bij het ISS zijn geweest, om van afval af te komen.
Zijn ze wel gewend daar, ze drinken hun eigen zeik ook weer!quote:
Of nog erger, geen koffie.quote:
Laatst die rondleiding gezien van Andre Kuipers, geloof dat ze daar genoeg voorraden hebben om wat te overbruggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze snel een nieuwe zodat de bewoners niet te lang zonder allerlei levensbehoeften zitten.
En dat allemaal om fake-roepers te fucken.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn ze wel gewend daar, ze drinken hun eigen zeik ook weer!. (Oké, feitelijk niet juist want gefilterd en al, maar toch
).
Moet je eens denken wat ze allemaal gaan recyclen als replicators ooit waarheid wordenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn ze wel gewend daar, ze drinken hun eigen zeik ook weer!. (Oké, feitelijk niet juist want gefilterd en al, maar toch
).
Ja DGPS dus. Alleen die redden het niet in de bergen of midden op zee. Geldt natuurlijk ook voor satelliet telefoon en tv.quote:
Dat komt omdat je als je versnelt in een baan om de aarde, je in een hogere of lagere baan terecht komt, achtervolgen is dus lastig. Je kunt niet in dezelfde baan gaan vliegen, maar dan een halve cirkel erachter en flink gas bijgeven, dan vlieg je naar een hogere baan en wordt het niks.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef Izzy73 het volgende:
Dit filmpje vond ik ook wel apart, het legt uit hoe een "raket" of hoe je het ook noemt naar het ISS vliegt.
Het lijkt vrij logisch, ze gaan eerst in een lagere baan dan het ISS vliegen en dan geven ze een boost waardoor ze in dezelfde baan als het ISS terechtkomen en vliegen dan voor het ISS.
Wat me verbaasde is dat ze dan een U-turn maken in space? En wachten op het ISS die met een enorme snelheid op ze af vliegt om zo een koppeling te maken. Lijkt me nogal een riskante manoeuvre.
Ik dacht dat het logischer was om er achteraan te vliegen om aan te koppelen omdat dan de snelheid tussen beide relatief kleiner is toch?
Denk dat deze een leuke kan zijn voor jou:quote:Op maandag 4 mei 2015 22:57 schreef Izzy73 het volgende:
Dit filmpje vond ik ook wel apart, het legt uit hoe een "raket" of hoe je het ook noemt naar het ISS vliegt.
Het lijkt vrij logisch, ze gaan eerst in een lagere baan dan het ISS vliegen en dan geven ze een boost waardoor ze in dezelfde baan als het ISS terechtkomen en vliegen dan voor het ISS.
Wat me verbaasde is dat ze dan een U-turn maken in space? En wachten op het ISS die met een enorme snelheid op ze af vliegt om zo een koppeling te maken. Lijkt me nogal een riskante manoeuvre.
Ik dacht dat het logischer was om er achteraan te vliegen om aan te koppelen omdat dan de snelheid tussen beide relatief kleiner is toch?
Leuk gedaan door dat bedrijf, ik ken m al.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
Space shuttle destroyed in space.
By The Faking Hoaxer:
"A video I made to show how the Shuttle may look if it was destroyed in space. Filmed from the ISS or maybe another Shuttle. All made with real photo's of the Shuttle then I used Photoshop to make it look damaged and in pieces. Then I put it in space using After Effects."
Op zich mooi gedaan voor weinig geld. En als je kijkt naar de kaskrakers van de afgelopen jaren en zelfs 'de making of' docu's van series dan weten we wel dat CGI op het moment en de afgelopen paar jaar het gebied van het 'niet van echt te onderscheiden' is betreden, zeker.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Tingo het volgende:
Space shuttle destroyed in space.
By The Faking Hoaxer:
"A video I made to show how the Shuttle may look if it was destroyed in space. Filmed from the ISS or maybe another Shuttle. All made with real photo's of the Shuttle then I used Photoshop to make it look damaged and in pieces. Then I put it in space using After Effects."
Op het moment is het niet zo moeilijk, denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:15 schreef theguyver het volgende:
zoals deze?
http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream
En van 6 jaar terug.quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich mooi gedaan voor weinig geld. En als je kijkt naar de kaskrakers van de afgelopen jaren en zelfs 'de making of' docu's van series dan weten we wel dat CGI op het moment en de afgelopen paar jaar het gebied van het 'niet van echt te onderscheiden' is betreden, zeker.
Maar puntje van kritiek op het door jouw gelinkte filmpje is bijvoorbeeld al dat de brokstukken niet lijken te roteren, lijkt me al erg onwaarschijnlijk.
Niet?quote:Op woensdag 6 mei 2015 12:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Op het moment is het niet zo moeilijk, denk ik.
Even mijn aluminiumhoedje versie spacefakery opzettend kan dit natuurlijk ook een pre-rendered dingetje zijn die ze nu even laten zien, dit hoeft niet 'live'quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet?
Oke, want ik vind het best knap om zoiets live te streamen terwijl de wolken in real life over moeten komen, zonder vertraging nou ja... misschien een minuut of zo.
eh... lol .. er vanuitgaand dat Piet Paulusma altijd gelijk heeftquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Even mijn aluminiumhoedje versie spacefakery opzettend kan dit natuurlijk ook een pre-rendered dingetje zijn die ze nu even laten zien, dit hoeft niet 'live'
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh... lol .. er vanuitgaand dat Piet Paulusma altijd gelijk heeft
Op zich wel leuk om te controleren! het wolkendek van de grond controleren met het beeld van ISSquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh... lol .. er vanuitgaand dat Piet Paulusma altijd gelijk heeft
Hmm, zou het aan het beroep liggen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schreeuwen en strooien met aannames, maar als het puntje bij het spreekwoordelijke paaltje komt houden die gene zich stil.
Jammer.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dus eerst faken dat die de ruimte in gaat en daarna faken dattie ook daadwerkelijk neerstort ergens. Dat moet een hoop moeite voor niks zijn.quote:Een op drift geraakte Russische bevoorradingscapsule voor het internationale ruimtestation gaat waarschijnlijk vrijdag neerkomen op aarde. Wanneer en waar precies dat gaat gebeuren is nog niet duidelijk.
De Progress-capsule werd op 28 april gelanceerd met 3 ton aan voedsel, zuurstof en andere voorraden aan boord. Kort nadat het ruimtevaartuig in een baan om de aarde was gebracht ging er iets mis en begon de Progress om zijn as te draaien.
Het is de Russische vluchtleiding niet gelukt de Progress weer onder controle te krijgen. Daardoor zal het nu ongecontroleerd terugkeren naar de aarde.
Veel onduidelijk
Amerikaanse wetenschappers gaan ervan uit dat de capsule vrijdag rond 11.00 uur neerstort op aarde. Wanneer dat precies gebeurt is nog niet duidelijk, omdat het moeilijk is vast te stellen hoeveel de atmosfeer het gevaarte zal afremmen. Daardoor is ook nog niet bekend waar de capsule terecht zal komen.
De verwachting is dat het grootste gedeelte van het ruimtevaartuig zal verbranden in de atmosfeer. Enkele restanten kunnen daadwerkelijk de aarde bereiken, maar de kans is groot dat ze terechtkomen in zee. De kans dat mensen worden geraakt, is verwaarloosbaar, zeggen experts.
Oorzaak onduidelijk
Waardoor de capsule op drift raakte is nog niet duidelijk. De Russische ruimtevaartorganisatie wil volgende week een eerste rapport presenteren over het incident.
Gevaar dat de ISS-astronauten zonder eerste levensbehoeften komen te zitten is er niet; aan boord van het ruimtestation zijn nog voldoende voorraden. Ook staat er al weer een volgende Russische bevoorradingsmissie gepland.
http://nos.nl/artikel/203(...)aat-neerstorten.html
Als je de life feed bekijkt en je ziet nederland en je kijkt zelf naar boven en er is geen wolkje aan de lucht terwijl er een groot wolkendek hangt, dan klopt er iets niet natuurlijk.quote:
Ze zijn in ieder geval vastberaden!quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dus eerst faken dat die de ruimte in gaat en daarna faken dattie ook daadwerkelijk neerstort ergens. Dat moet een hoop moeite voor niks zijn.
Allemaal om ons zand in de ogen te strooienquote:Op donderdag 7 mei 2015 09:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dus eerst faken dat die de ruimte in gaat en daarna faken dattie ook daadwerkelijk neerstort ergens. Dat moet een hoop moeite voor niks zijn.
Waarom zou ik eigenlijk wel in de Van Allen gordels geloven en niet in de maanlanding?quote:Op donderdag 7 mei 2015 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal om ons zand in de ogen te strooien
Goeie vraag. Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom zou ik eigenlijk wel in de Van Allen gordels geloven en niet in de maanlanding?
Ik kan me best voorstellen dat iemand eerder gelooft in de Van Allen gordels dan in de maandlanding.quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom zou ik eigenlijk wel in de Van Allen gordels geloven en niet in de maanlanding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |