Nou vooruit de twee micheal J Smits lijken inderdaad wel heel erg op elkaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Tingo het volgende:
Interessante fotos van de crew...past en present... of zo 't lijkt.
http://opobnews.com/was-t(...)oax-by-darrell-foss/
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij legt zelf niets uit over die raketten. Je schreeuwt "impulsbehoud" en verder niks. Kom met een natuurkundige berekende verklaring en ik reageer erop.
Erg tof om zo te kunnen zien!quote:Op maandag 13 april 2015 08:39 schreef nikao het volgende:
Kijk Tingo, dit zie je als je met je telescoop vanuit je eigen achtertuin omhoog zou kijken naar ISS;
[ afbeelding ]
(afbeeldingen door iemand uit Belgie gemaakt, afgelopen weekend)
Allemaal nep uiteraard, maar wtf is het dan wat ik zie als ik met eigen ogen omhoog kijk?
NASA heeft alle telescopen in de wereld gesaboteerd.quote:Op maandag 13 april 2015 08:39 schreef nikao het volgende:
Kijk Tingo, dit zie je als je met je telescoop vanuit je eigen achtertuin omhoog zou kijken naar ISS;
[ afbeelding ]
Allemaal nep uiteraard, maar wtf is het dan wat ik zie als ik met eigen ogen omhoog kijk?
Jij zegt 't.quote:Op maandag 13 april 2015 08:39 schreef nikao het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik niet.quote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Erg tof om zo te kunnen zien!
Gebruik zelf een aantal apps om realtime satellieten te kunnen spotten.
Werkt ook best goed, zo zie je elke avond wel wat voorbij komen, en begrijp je ook waarom sommigen denken een UFO te hebben gezien.
Maar met het blote oog zal je ze nooit zo goed zien zoals op de foto.
Ook vraag ik mij af wat sommige mensen dan denken dat er in de lucht zal hangen, aangezien ze wel het 'lef' hebben om te beweren dat die dingen helemaal niet rondom de aarde gaan.
Wat zijn dat dan?
Tingo, dat kan je dus WEL. Zelfs jij, als je maar wilt. Pak een flinke verrekijker, installeer de app dat je kunt zien wanneer ie overkomt en kijk zelf.quote:Op maandag 13 april 2015 21:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jij zegt 't.
Als ik 't echt wil dan kan ik die beelden makkelijk zelf faken denk ik.
Nogmaals,je kan 't niet zien met blote ogen.
Ja,zo erg dat er zijn geen beelden van de al die troep ze zeggen dat ze hebben op de Maan achtergelaten.ondanks de biljoenen waarde apparatuur 'in de ruimte'.quote:Op maandag 13 april 2015 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NASA heeft alle telescopen in de wereld gesaboteerd.
Met 'n flinke verrekijker is 't niet je blote oog.quote:Op maandag 13 april 2015 21:48 schreef nikao het volgende:
[..]
Tingo, dat kan je dus WEL. Zelfs jij, als je maar wilt. Pak een flinke verrekijker, installeer de app dat je kunt zien wanneer ie overkomt en kijk zelf.
En dus? Gaat er toch om dat er niemand wat kan faken?quote:Op maandag 13 april 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met 'n flinke verrekijker is 't niet je blote oog.
Er zit gewoon een chip in die verrekijker die zodra je 'm richt op waar het ISS zou hangen, het er op projecteert.quote:Op maandag 13 april 2015 21:52 schreef nikao het volgende:
[..]
En dus? Gaat er toch om dat er niemand wat kan faken?
Jij gelooft alleen de dingen die je met je blote oog ziet? Virussen en bacterien zijn ook allemaal een hoax?
En wel de techniek gebruiken om dit te posten die bestaat dankzij de wetenschap van zaken die je niet met je blote oog kunt zien....
Je denkt veel te moeilijk. ..die chip zit in je hoofd.quote:Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er zit gewoon een chip in die verrekijker die zodra je 'm richt op waar het ISS zou hangen, het er op projecteert.
Ik dacht we 't over 't ISS hadden.quote:Op maandag 13 april 2015 23:13 schreef schommelstoel het volgende:
Hoezo zijn ze niet te zien zonder enig hulpmiddel?
In de avond zijn ze gewoon te zien op een heldere avond, misschien wel niet zo duidelijk zoals op de foto die nikao plaatste.
Maar zeker wel te zien met het blote oog...
Als ik de mogelijkheid had, dan had ik er één voor Tingo op film vastgelegd.
Alhoewel ik bang ben dat zelfs dat niet genoeg zal zijn.
Ik dacht we hadden 't over 't ISS.quote:Op maandag 13 april 2015 21:52 schreef nikao het volgende:
[..]
En dus? Gaat er toch om dat er niemand wat kan faken?
Jij gelooft alleen de dingen die je met je blote oog ziet? Virussen en bacterien zijn ook allemaal een hoax?
En wel de techniek gebruiken om dit te posten die bestaat dankzij de wetenschap van zaken die je niet met je blote oog kunt zien....
Daar heb je wel meestal gelijk in.quote:Op maandag 13 april 2015 23:44 schreef kalinhos het volgende:
Tingo zou het nog ontkennen als het voor hem stond. Dat je hem nog probeert te overtuigen zeg, zinlozer dan water naar de zee dragen.
met het blote oog ziet het als een stip die overkomt, met een verrekijker of telescoop kan je de vorm zien!quote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik dacht we hadden 't over 't ISS.
Tis is 'n myth dat je kan 't zien met je blote oog.
Als 't zo makkelijk is om de ding te zien,dan is 't och redelijk makkelijk om duidelijk fotos te maken
De duidelijk.scherpe beelden(CGI 'schilderijen' ) komen meestal van NASA & Co.
mensen nemen nog de moeite om je met argumenten te overtuigen. Je zou dat aardig kunnen vinden. Dat terwijl je zelf spreekwoordelijk hard met je ogen dicht en je hand voor je oren roept dat je het maar vreemd vindt. Op zich ook een manier en je bent vrij te doen wat je wilt, 't gevolg is alleen dat steeds minder je nog serieus nemen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daar heb je wel meestal gelijk in.
En tis voor mij ook zinloos om jullie te proberen te overtuigen.Maar dat had ik al door lang geleden en heb ik 'n aantal keren geschreven.
Als je wil zo graag in magnificent space adventures geloven moet je zelf weten...ik vind dat 'gek'.
Jij denkt dat ik ben gek of zo (who cares)
Wat heb ik dan 2x over zien komen in de zomer van 2012? Het ISS is aanzienlijk feller dan andere sstellieten.quote:Op maandag 13 april 2015 23:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daar heb je wel meestal gelijk in.
En tis voor mij ook zinloos om jullie te proberen te overtuigen.Maar dat had ik al door lang geleden en heb ik 'n aantal keren geschreven.
Als je wil zo graag in magnificent space adventures geloven moet je zelf weten...ik vind dat 'gek'.
Jij denkt dat ik ben gek of zo (who cares)
Klopt, aangezien ik volgens El_Mata bij de Nasa werk kan ik dit bevestigen. Bij de Nasa doen we niks anders dan plaatjes projecteren op verrekijkers en telescopen.quote:Op maandag 13 april 2015 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
Verrekijker is niet het blote oog.
Jaja mensen.
Tingo, het IS mogelijk om het met je blote oog te zien. Heb je het al eens geprobeerd?quote:Op maandag 13 april 2015 23:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik dacht we hadden 't over 't ISS.
Tis is 'n myth dat je kan 't zien met je blote oog.
Als 't zo makkelijk is om de ding te zien,dan is 't och redelijk makkelijk om duidelijk fotos te maken
De duidelijk.scherpe beelden(CGI 'schilderijen' ) komen meestal van NASA & Co.
Dat is niet te doen met die oogkleppen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:32 schreef nikao het volgende:
[..]
Tingo, het IS mogelijk om het met je blote oog te zien. Heb je het al eens geprobeerd?
Met oogkleppen kun je het ISS nog best zien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet te doen met die oogkleppen.
Misschien kan je witte stipje in de lucht zien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:32 schreef nikao het volgende:
[..]
Tingo, het IS mogelijk om het met je blote oog te zien. Heb je het al eens geprobeerd?
Maar niet geprobeerd dus?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan je witte stipje in de lucht zien.
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar niet geprobeerd dus?
Ben je bereid om met een telescoop te proberen het te zien?
Nee, met je verrekijker zie je detail. Kijk nou zelf maar eensquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien kan je witte stipje in de lucht zien.
En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:10 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee, met je verrekijker zie je detail. Kijk nou zelf maar eens
So friggin' what dat met een verrekijker niet met het blote oog is. Met het blote oog zie je ook wel wat...quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
En met 'n verrekijker is 't niet met blote oog,dacht ik.
Met verrekijers/telescopen misschien kan je 'n bepaalde iets zien.Maar als 't allemaal zo makkelijk is jullie claimen,dan zou ik meer scherpe,duidelijker beelden van onafhankelijke,amateur verwachten. ipv. CGI van NASA & Co.
Ik geloof wel dat er is iets 'floating around up there' maar ik denk niet dat 't 'n international space station is.
Ik vind de beelden van de ISS crews ook verdacht.
But am not here to convince any one of anything, so I don't see why any one should try and do that with me. I am 'happy' with my thoughts about fakery in space and you are obviously very happy with your thoughts of the 'reality' in space.
Beeld wat ik eerder poste vind jij niet duidelijk en scherp genoeg? Really?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met verrekijers/telescopen misschien kan je 'n bepaalde iets zien.Maar als 't allemaal zo makkelijk is jullie claimen,dan zou ik meer scherpe,duidelijker beelden van onafhankelijke,amateur verwachten. ipv. CGI van NASA & Co.
Ik geloof wel dat er is iets 'floating around up there' maar ik denk niet dat 't 'n international space station is.
But am not here to convince any one of anything, so I don't see why any one should try and do that with me. I am 'happy' with my thoughts about fakery in space and you are obviously very happy with your thoughts of the 'reality' in space.
Zeg Tingo, jij gelooft dus ook niet in kanker, een griepvirus of ebola ofzo? Want die bacterien en virussen en mutaties kan je immers niet met je blote oog zien. Alleen maar cgi beelden van de doktoren....quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
'ook wel wat' is not a fuckin international space station.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So friggin' what dat met een verrekijker niet met het blote oog is. Met het blote oog zie je ook wel wat...
Off topic- het gaat over fakery in space.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:45 schreef nikao het volgende:
[..]
Zeg Tingo, jij gelooft dus ook niet in kanker, een griepvirus of ebola ofzo? Want die bacterien en virussen en mutaties kan je immers niet met je blote oog zien. Alleen maar cgi beelden van de doktoren....![]()
Natuurlijk onzin? Dat ligt eraan wat voor 'werkelijk kijk je heb op de wereld'.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:44 schreef nikao het volgende:
[..]
Beeld wat ik eerder poste vind jij niet duidelijk en scherp genoeg? Really?
Leuk voor je dat je blij bent in je eigen fantasie wereldje, maar dat gelijk stellen aan de werkelijke kijk op de wereld is natuurlijk onzin. Het is niet 'jouw mening vs de onze, en ieders mening is even veel waard'. Het gaat om werkelijkheid versus... tsja.. versus wat eigenlijk?
Kijk nou gewoon een keerquote:Op dinsdag 14 april 2015 20:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
'ook wel wat' is not a fuckin international space station.
Islamic State Spacestation?quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond weer
http://hemel.waarnemen.com/iss/
En mensen met brillen leven in een alternatieve wereld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wat te bedenken van mensen met contactlenzen !quote:
Als met verrekijkers kleine stipjes oppeens niet-in-het-echt-bestaande ruimtestations worden dan zijn lenzen blijkbaar gateways to another dimension.quote:
Als je zou beredeneren zoals sommigen hier doen, ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Als met verrekijkers kleine stipjes oppeens niet-in-het-echt-bestaande ruimtestations worden dan zijn lenzen blijkbaar gateways to another dimension.
Ok, dan houden we het op space; jupiter bestaat niet, saturnus is een verzinsel en om mars moeten we maar lachen. Kan je immers niet met blote oog zien. Dat je de manen van jupiter en ringen van saturnus kunt zien met verrekijker telt dan natuurlijk niet...quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Off topic- het gaat over fakery in space.
Duh.. het gaat erom dat het belachelijk is dat je iets niet gelooft terwijl je het met je eigen ogen kunt zien, ook al is het met je (eigen) instrument.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:
http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/the-naked-eye
If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
This organism is too small to be seen with the naked eye.
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.
Maybe I'm just being pedantic.
Lol, volgens mij heb ik hem gezienquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef nikao het volgende:
Over 10 minuten ff naar buiten en omhoog kijken Tingo!
Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:26 schreef nikao het volgende:
[..]
Duh.. het gaat erom dat het belachelijk is dat je iets niet gelooft terwijl je het met je eigen ogen kunt zien, ook al is het met je (eigen) instrument.
NEE! Vertrouw NASA niet, vertrouw niemand, behalve je eigen ogen. Pak een verrekijker en kijk omhoog. Je zult contouren en details zien bij dat witte stipje. Kom dan maar terug met wat je dan denkt dat het is. KIJK nou maar gewoon eens zelfquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
Dat ligt eraan hoeveel vertrouw je heb in NASA ook toch?
Maar dat is weer off-topicquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:17 schreef nikao het volgende:
[..]
Ok, dan houden we het op space; jupiter bestaat niet, saturnus is een verzinsel en om mars moeten we maar lachen. Kan je immers niet met blote oog zien. Dat je de manen van jupiter en ringen van saturnus kunt zien met verrekijker telt dan natuurlijk niet...
Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?quote:
Dit is ook wel een leuke app: Satellite ARquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Lol, volgens mij heb ik hem gezien. Toch maar keer de telescoop van mijn zwager lenen. Misschien kan ik er een foto van maken.
Leuk die satelliet tracker.
Dat is nou juist het leuke van controleerbare feiten, je kan ze controlerenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen kunnen 'n witte stipje in de donker lucht zien....of moeten we allemaal geloven dat 't 'n space station is,want NASA zegt 't zo is?
Dat ligt eraan hoeveel vertrouw je heb in NASA ook toch?
Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:45 schreef nikao het volgende:
[..]
Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
Jup. Die heb ik gebruikt ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuke app: Satellite AR
Jep, maar het gaat hier even over wat je wel en niet gelooft. Waarom zou hij de foto's van jupiter wel geloven (of kijken met je verrekijker) en ISS niet? Beide kan je met je eigen ogen zien en checken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Neemt niet weg dat de vraag terecht gesteld wordt, hoe hij dan weet dat die wel echt zijn. Die kan hij namelijk ook niet met het blote oog zien, daarvoor heb je een verrekijker nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij, en ik kan het mis hebben, heeft hij het specifiek over de kunstmatige constructies rond de aarde en niet over al het andere.
Nogal ja. Maar je hebt al eerder laten zien dat je vergelijkingen niet snapt en alles veel te letterlijk wilt opvatten.quote:
En als je een bril nodig hebt om iets ver weg te zien?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:25 schreef Tingo het volgende:
If something can be seen with the naked eye, it can be seen without the help of an instrument:
This organism is too small to be seen with the naked eye.
The police found traces of blood on his jacket that were invisible to the naked eye.
Met een verrekijker open je een wereld naar een niet-bestaande dimensie.Wat je door lenzen ziet bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:37 schreef nikao het volgende:
NEE! Vertrouw NASA niet, vertrouw niemand, behalve je eigen ogen. Pak een verrekijker en kijk omhoog. Je zult contouren en details zien bij dat witte stipje. Kom dan maar terug met wat je dan denkt dat het is. KIJK nou maar gewoon eens zelf
NASA geloven dat Jupiter bestaatquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:45 schreef nikao het volgende:
[..]
Want? Saturnus en Jupiter is niet in space? Of bedoel je dat die wel bestaan en dat die foto's niet gefaked zijn?
Naar de dierentuin? Je denkt toch niet dat deze personen ooit buiten komen?quote:Op mdinsdag 14 april 2015 22:08 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind dit zo langzamerhand wel een beetje in de categorie vallen "ik geloof niet dat olifanten bestaan en ik ga lekker niet naar de dierentuin om er eentje te zien, want die is in gevangenschap en loopt niet vrij rond en is dus niet echt, dat zijn gewoon mannen in een pak."
Of zoiets.
Maar er zal wel een reactie van Tingo op komen dat je een olifant zonder verrekijker kunt zien en bovendien is 'ie niet rose en heeft hij niet teveel gedronken, dus de vergelijking slaat als een tang op een varken. Of een vlag op een modderschuit. Of zoiets.
'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef Zith het volgende:
[..]
En als je een bril nodig hebt om iets ver weg te zien? Maakt de lens het oppeens onrealistisch?
Je kan het ISS ook zien met het blote oogquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Sorry hoor, maar je bent nu echt aan het zaniken over details.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
'n bril of contact lenzen zijn niet 't zelfde als telescopen,microscopen of verrklijkers.
Misschien de 'naked eye' is 'n andere definitie als NASA zegt dat er 'n space station is te zien met de blote oog.
Oh- dan hebben ze zeker op de maan geland.quote:
Da's onvoldoende detail voor Tingo, dat is alleen maar een stipje, kan van alles zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je kan het ISS ook zien met het blote oogSnap je dat nou nog steeds niet?
Laat ik het eens zo zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar to the point: hoe weet jij dat Jupiter bestaat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh- dan hebben ze zeker op de maan geland.
Niet alleen NASA zegt dat...quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
En Mata!quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:28 schreef theguyver het volgende:
correctie iedereen op de planeet behalve jij en cluess forum!
OK - ik heb al gezegd dat misschien ga ik 't ff proberen te zien.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik het eens zo zeggen.
Als ik het ISS zie, ja met het blote oog...
Dan kan ik toch ook in vijf seconden een verrekijker erbij pakken om hem nog beter te zien.
Die was toch ook voorstander van het NO-cluess forum dus dan betrek ik hem daarbij!quote:
Is Clueless-forum niet een betere naam? Clueless was iig nog een enigszins leuke film.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die was toch ook voorstander van het NO-cluess forum dus dan betrek ik hem daarbij!
Bedoel je echt die film uit 1995?quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is Clueless-forum niet een betere naam? Clueless was iig nog een enigszins leuke film.
Die ja.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bedoel je echt die film uit 1995?
Oke oke, eigenlijk is bijna alles al snel beter dan heel dat forum
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is Clueless-forum niet een betere naam? Clueless was iig nog een enigszins leuke film.
Ik keek om de meisjesquote:
Alicia Silverstonequote:Op dinsdag 14 april 2015 22:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik keek om de meisjes![]()
Eens kijken hoe die er tegenwoordig uitzien.
hetzelfde argument gebruik ik maar bij de WK Finale in 2010quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar to the point: hoe weet jij dat Jupiter bestaat?
Heb je Jupiter wel eens gezien?
Waarom zit je eigenlijk op internet te reageren op mensen die je nooit gezien hebt. Hoe weet je dat ik besta?
Kijk je wel eens naar sportwedstrijden? Hoe weet je dat die echt zijn en niet hologrammen?
Het zijn anders allemaal lenzen. Komt geen computer aan te pas. Gewoon lenzen om iets scherper of van dichterbij te zien. Dus in deze discussie kan je de telescoop of verrekijker gerust gelijk stellen met een bril of lenzen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is meer over op cluesforum met 'n special appearance van fotograaf Thierry Legault:quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:52 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Duidelijk Photoshop, de zon staat veel te ver weg om zo groot te zijn (of het ISS is gigantisch!), en de zon lijkt niet eens bewogen terwijl die met bijna 800,000 kilometer per uur beweegt!
Meer mensen die er geen ene donder van begrijpen...quote:Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is meer over op cluesforum met 'n special appearance van fotograaf Thierry Legault:
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720&start=1155
Uhuhquote:Op woensdag 15 april 2015 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Haha deze is ook mooi:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_raket_landt_b.html
Hij vat het mooi voor je samen Tingo:quote:Op woensdag 15 april 2015 13:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is meer over op cluesforum met 'n special appearance van fotograaf Thierry Legault:
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720&start=1155
quote:Why don’t you move your ass from your computer and experience the real world, checking ISS passages and transits by yourself? Because you are afraid. Afraid of what you could discover: the existence of the ISS. Then, your imaginary world would collapse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |