130? Waarom bieden ze hem op de officiėle website dan aan voor 430$ ?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:33 schreef nuget het volgende:
Voor 130 dollar koop je dezelfde op ebay...
ik bied bij deze 30 exc
Top thanks!quote:
Omdat er altijd *** zijn die het er ook nog voor betalen....quote:130? Waarom bieden ze hem op de officiėle website dan aan voor 430$ ?
Foto van hoe goed je de ringen kunt zien aubquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:45 schreef Exentric90 het volgende:
Zo goed als nieuw en bijna niet gebruikt.
Erg goed voor naar de maan, jupiter, mars en venus te kijken.
Ook kun je de ringen van Saturnus erg goed zien.
Nieuw waarde: ¤350,-
Met gratis Maan Filter!
Specificaties:
Aperture: 70mm (2.8 ")
Focal Length: 700mm (f / 10)
Zoeker: 5 × 24
Schuine spiegel: 90 °
Aluminium statief met een fine-tuning pole
hoogte: 125cm
Accessoires:
3-Poot standaard, SR4mm lens, H12.5mm lens, H20mm lens, 2 Barlow lenzen en een 90° inzetstuk.
FOK! Prijs voor ¤100,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal vanavond even kijken of ik saturnus kan vindenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Foto van hoe goed je de ringen kunt zien aub
Is het ook zekerquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 april 2015 15:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is het ook zeker
Gaat ook weg ivm een nieuwe aanschaf.
Geen intresse 60 euro ophalen?
Voor 50 mag je hem op komen halenquote:
Ja ik heb er nu ook een die flink beter is. Dus nu kan ik Saturnus zien zoals je het ziet op de plaatjes in Google.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:58 schreef chiren het volgende:
Dit is serieus vet, de eerste keer dat ik met een simpele sterrenkijker Saturnus opzocht (programma op laptop die je per plaats en tijdstip laat zien hoe de planeten staan icm kompas op foon) en hem ook daadwerkelijk zag met die ringen was echt bizar![]()
Normaal zie je het op plaatjes, maar om het met je eigen ogen te zien maakt het een heel stuk meer bijzonder.
Ooit komt er nog wel een nieuwe, maar dan meteen echt een goede.
Waar?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:24 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Voor 50 mag je hem op komen halen
DMquote:
Nee helaas niet. Wel kun je met je je camera via de lens een foto maken wat vrij goed luktquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:12 schreef Nemephis het volgende:
Kun je dit ding ook aansluiten op een fototoestel of computer?
Helaas pindakaas, dan gaat het voor mij over.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wel kun je met je je camera via de lens een foto maken wat vrij goed lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |