Ohhh man. Gewoon lekker de hele dag op bed liggen, bietje kroelen, bietje eten, bietje iets kijken. Heerlijkquote:
Wat heeft die 2e ermee te maken?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon te weinig slaap en me te comfortabel aangekleed.
Wat moet je doen?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:18 schreef Dqod het volgende:
Ik word zo boos ende recalcitrant van het dingen moeten
GVD
Werken zo. Net als iedereen (of de meeste iig), maar JUNGAH. IK WORD DAAR ZIEDEND VAN VANDAAGquote:
Ruilen? Ik ben aan het stressen voor een online assesmentquote:Op woensdag 8 april 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werken zo. Net als iedereen (of de meeste iig), maar JUNGAH. IK WORD DAAR ZIEDEND VAN VANDAAG
Ik denk niet dat mijn werkgever dat zo ziet zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ben aan het stressen voor een online assesment
Haha, sterkte.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Werken zo. Net als iedereen (of de meeste iig), maar JUNGAH. IK WORD DAAR ZIEDEND VAN VANDAAG
He bah, weekenddienstenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, sterkte.Ik mag zaterdag weer denk ik.
Nog dikke plannen dit weekend? Volgend week heb ik ook zinquote:Op woensdag 8 april 2015 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
He bah, weekenddiensten
Ah well. Just goin' through the motions once again. Dit weekend is iig een mooi vooruitzicht
Als het goed is krijg ik lief bezoek, dus lekker knuffelen en vretenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog dikke plannen dit weekend? Volgend week heb ik ook zin
Gezelligquote:Op woensdag 8 april 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik lief bezoek, dus lekker knuffelen en vreten
Mijn komende paar weekenden worden sowieso dus iets om naar uit te kijken
Bazenleef, hosti. BAZENLEEF
quote:Op woensdag 8 april 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Maar goed. Ik zal mijn woeste, ontembare furie eens even opstarten. Vanmiddag even bijkomen/douchen etc en vanavond zie ik harman als het goed is nog ff, na m'n avonddienst
Ik spreek jullie later, one luv xoxox gr gr kusje bijtje likje enzo![]()
Heb jij wel een beetje geslapen?quote:Op woensdag 8 april 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga je eerder in 'hangen' dan in andere kleding.
Ja iemand moet die op seks beluste Fok!kers in de toom houden natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje kort. Zag dat je het hier de hele nacht in de gaten hebt gehouden
Je moet jezelf niet willen belasten met die verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja iemand moet die op seks beluste Fok!kers in de toom houden natuurlijk.
Jouw aanwezigheid is niet echt.. "in toom houden" natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
General Cockblock reporting for dutyquote:Op woensdag 8 april 2015 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar soms neemt die verantwoordelijkheid gewoon de overhandquote:Op woensdag 8 april 2015 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet willen belasten met die verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |