Dat was ik sowieso al van plan!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Overigens gaat Groningen de finale winnen en dan gaan we allemaal bier drinken in Groningen.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan sport?
Mansfield Town en Stranraer FCquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twente kunnen ze beter opdoeken. Heb je een reserveclub?
Dat is/was Webschip.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan sport?
Geweldig seizoen voor Excelsior? Makkelijke loting en straks play offs spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldig seizoen voor Groningen en Excelsior, een van de twee in de Bekerfinale.
dankjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuke imitatie.
Heracles eindigt al zestiende.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geweldig seizoen voor Excelsior? Makkelijke loting en straks play offs spelen.
Het moet eerst nog worden gespeeld. Onderschatting kan een grote vijand zijn. Daar weet Ajax alles van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat PEC voor het tweede seizoen op rij de beker gaat winnen.
Zit je morgen in het stadion?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al van plan!
Geeft niet ouwe pik, zo leer je elke dag weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snapte de referentie niet helemaal.
Mijn excuses.
Wat zit jij nou te lachen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Groby het volgende:
Hahaha PEC, Grunn of Excelsior in de groepsfase Europa League![]()
![]()
Ja alsof Groningen niet naar de finale gaatquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Groby het volgende:
Hahaha PEC, Grunn of Excelsior in de groepsfase Europa League![]()
![]()
twitter:jdnijland twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 22:49:53Super trots op Stef , je bent een kanjer. En nu wij. reageer retweet
wat is er paxquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat ik vanavond een beetje kan slapen
quote:
Henk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Die kutlul van een verslaggever zit alleen maar te lullen over hoe sneu het voor Twente is.
Terwijl het ZOU MOETEN GAAN over het fantastische seizoen van PEC.
Vorig jaar bekerwinnaar, winnaar Johan Cruijffschaal, 6e op de ranglijst (ruim boven Twente), UIT deze prestatie neerzetten tegen een club met een veel grotere begroting (die nota bene 3-4 spelers bij PEC heeft weggekocht)...
... en dan nu weer in de bekerfinale.
Zo. Elfletterig heeft gesproken.
twitter:jdnijland twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 22:49:53Cavaliers, je bent een kanjer, een echte kanjervent. reageer retweet
quote:
Op ARD, voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef Nober het volgende:
Dortmund - Hoffenheim ook al in de verlenging, topavond dit.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jdnijland twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 22:49:53Super trots op Stef , je bent een kanjer. En nu wij. reageer retweet
Wat vindt Nijland van Tapia?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
twitter:jdnijland twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 22:49:53Cavaliers, je bent een kanjer, een echte kanjervent. reageer retweet
quote:
Die zou dat niet willen missenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC GRONINGEN! misschien komt Robben even langs in de finale
twitter:JCvanderKun twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 22:54:10Gerald van den Belt bevestigt in Langs de Lijn dat de club een nieuwe puntenstraf verwacht binnenkort. #FCTwente http://t.co/LCyc65jlz7 reageer retweet
Tja, dan hadden de topclubs maar beter moeten presteren. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als FC Groningen morgen wint, is dit wel de meest rampzalige finale.
Ik hanteer de denkwijze van de Rotterdamse denker boven elke emotionele gedachtegang.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij nou gastvrij in Groningen ontvangen door Pax en mij of niet?
-6quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JCvanderKun twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 22:54:10Gerald van den Belt bevestigt in Langs de Lijn dat de club een nieuwe puntenstraf verwacht binnenkort. #FCTwente http://t.co/LCyc65jlz7 reageer retweet
Ik zet er m'n hele vermogen opquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen wint toch wel, daar durf ik wel op te wedden.
Ze komen nog bijna in degradatienoodquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor je inspirerende teksten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, dan hadden de topclubs maar beter moeten presteren. Eigen schuld.
Iets meer dan jij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoeveel krijg je van Fox om dat te zeggen opper?
Wat een puinhoop daar zegquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan het woord kanjer niet meer normaal lezen door fok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben, Suarez, Nevland, Matavz, Berg, Van Dijk, Bacuna, Blind,Granqvist,Tadic, Kostic als één blok achyer Groningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC GRONINGEN! misschien komt Robben even langs in de finale
Op naar de JLquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Everse gooit met bittergarnituur, daarom heeft Pax een hekel aan hem.quote:
Ja. Zes keer verliezen met een doelsaldo van 0-38quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
FC Groningen of PEC Europa in is wel weer een kansloos verhaal voor de punten.
Oh wacht, ze stromen toch meteen de groepsfase in?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Everse gooit met bittergarnituur, daarom heeft Pax een hekel aan hem.
Misschien komt Rickazio tevoorschijnquote:
Niet dat het veel uitmaakt voor dit seizoen, dat is toch al verloren voor Twentequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dit was sowieso al een zekerheid, al bij de eerste puntenaftrek.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik niet. PEC - Groningen lijkt me een veel leuker affiche dan PEC - Feyenoord 2.quote:
Die gaan sowieso al uit de JLquote:
Ik tolereer het want ook de andere Rotterdamse denker juicht voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik hanteer de denkwijze van de Rotterdamse denker boven elke emotionele gedachtegang.
Die club heet toch Excelsior?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. PEC - Groningen lijkt me een veel leuker affiche dan PEC - Feyenoord 2.
Bovendien zou Feyenoord 2 dan min of meer een thuiswedstrijd hebben in Rotterdam.
Nee, doe mij maar PEC - Groningen. Ron Jans tegen z'n ouwe kluppie. En mocht PEC onverhoopt de finale verliezen, dan vind ik Groningen een veel leukere winnaar dan Feyenoord 2.
Liverpool-PECquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja. Zes keer verliezen met een doelsaldo van 0-38
Die had ik ook meteen gekeken, heerlijke mislukkingquote:
Feyenoord 2 is zo achterhaalt man. Excelsior heeft bijna niemand meer met een Feyenoord achtergrond.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. PEC - Groningen lijkt me een veel leuker affiche dan PEC - Feyenoord 2.
Bovendien zou Feyenoord 2 dan min of meer een thuiswedstrijd hebben in Rotterdam.
Nee, doe mij maar PEC - Groningen. Ron Jans tegen z'n ouwe kluppie. En mocht PEC onverhoopt de finale verliezen, dan vind ik Groningen een veel leukere winnaar dan Feyenoord 2.
Feyenoord 2.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord 2 is zo achterhaalt man. Excelsior heeft bijna niemand meer met een Feyenoord achtergrond.
Jules Deelder, de nachtburgemeester?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik tolereer het want ook de andere Rotterdamse denker juicht voor Rotterdam.
Yep. Dan krijgen ze al een plaatsingscoëfficiënt. Wellicht nog een gaar clubje erbij waar ze tegen gelijkspelen, meer punten dan clubs normaal via het voorrondetraject halen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Mag Excelsior op Woudestein spelen in Europa?
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 09:17:41FC Twente gaat vanavond verliezen met penalty's. reageer retweet
Ze zijn welkom in het sfeervolle Kyocera Stadion.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Mag Excelsior op Woudestein spelen in Europa?
Dat is wel beter dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep. Dan krijgen ze al een plaatsingscoëfficiënt. Wellicht nog een gaar clubje erbij waar ze tegen gelijkspelen, meer punten dan clubs normaal via het voorrondetraject halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |