Dat was ik sowieso al van plan!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Overigens gaat Groningen de finale winnen en dan gaan we allemaal bier drinken in Groningen.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan sport?
Mansfield Town en Stranraer FCquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twente kunnen ze beter opdoeken. Heb je een reserveclub?
Dat is/was Webschip.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hekel aan sport?
Geweldig seizoen voor Excelsior? Makkelijke loting en straks play offs spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Geweldig seizoen voor Groningen en Excelsior, een van de twee in de Bekerfinale.
dankjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuke imitatie.
Heracles eindigt al zestiende.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geweldig seizoen voor Excelsior? Makkelijke loting en straks play offs spelen.
Het moet eerst nog worden gespeeld. Onderschatting kan een grote vijand zijn. Daar weet Ajax alles van.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat PEC voor het tweede seizoen op rij de beker gaat winnen.
Zit je morgen in het stadion?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al van plan!
Geeft niet ouwe pik, zo leer je elke dag weer wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snapte de referentie niet helemaal.
Mijn excuses.
Wat zit jij nou te lachen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:51 schreef Groby het volgende:
Hahaha PEC, Grunn of Excelsior in de groepsfase Europa League![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |