Najah, op die na dan. Is toch treurig man.quote:
Groningenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu vraag ik mij af welke ploeg het beste in staat is om PEC af te stoppen in de finale.
quote:
quote:
>>quote:
quote:
linkje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die andere versie mooier.
De hoogmoed van bij de top willen meedoen na 1 kampioenschap.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De hoogmoed van bij de top willen meedoen na 1 kampioenschap.
Bah wtf is dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQ
GGMM.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef blup het volgende:
[..]
Wie is dit? Baard nog niet in de keel of wel?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:46 schreef blup het volgende:
Pfoe, Panenka op zo'n belangrijk moment. Ballen hoor.
Die wisselt nu naar profiel Guitarist.quote:
PECquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twente kunnen ze beter opdoeken. Heb je een reserveclub?
wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wisselt nu naar profiel Guitarist.
Ik wil dit op mijn grafsteen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mad? Jelly? Het zit diep.
Dat is het.
Die is geband volgens mij. Al een tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wisselt nu naar profiel Guitarist.
heb je mijn nieuwe onderschrift gezien? ik heb iets nieuws toegevoegd dat jij heel leuk gaat vindenquote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Die kutlul van een verslaggever zit alleen maar te lullen over hoe sneu het voor Twente is.
Terwijl het ZOU MOETEN GAAN over het fantastische seizoen van PEC.
Vorig jaar bekerwinnaar, winnaar Johan Cruijffschaal, 6e op de ranglijst (ruim boven Twente), UIT deze prestatie neerzetten tegen een club met een veel grotere begroting (die nota bene 3-4 spelers bij PEC heeft weggekocht)...
... en dan nu weer in de bekerfinale.
Zo. Elfletterig heeft gesproken.
Jij hebt toch een hekel aan sport?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Die kutlul van een verslaggever zit alleen maar te lullen over hoe sneu het voor Twente is.
Vorig jaar bekerwinnaar, winnaar Johan Cruijffschaal, 6e op de ranglijst (ruim boven Twente), UIT deze prestatie neerzetten tegen een club met een veel grotere begroting (die nota bene 3-4 spelers bij PEC heeft weggekocht)...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je mijn nieuwe onderschrift gezien? ik heb iets nieuws toegevoegd dat jij heel leuk gaat vinden
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig seizoen voor Groningen en Excelsior, een van de twee in de Bekerfinale.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mand!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |