Waarom precies?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Neh. Ik frituur liever in een gewone pan met dikke bodem +
[ afbeelding ]
quote:
Ah, je hebt mijn raad opgevolgd en de boot gewoon verkocht?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef golfer het volgende:
Jaa!!! De steigers aan de achterkant van ons huis zijn ook weggehaald
Hongerige Wolf vind ik altijd nog de mooistequote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe
Ja weet ik veel, had het idee dat het nep plaatsnamen waren
Maar goed, zo heb je hier ook De Lier, Monster, Plaspoelpolder, Wippolder en zulks
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ah, je hebt mijn raad opgevolgd en de boot gewoon verkocht?
Dat klinkt echt vreselijk goorquote:Op woensdag 8 april 2015 15:24 schreef minilot het volgende:
Nooit meer het vocht van een blik bonen/kikkerwten weggooien!Kun je opkloppen met suiker en afbakken als vegan meringue. Net weer gedaan.
[ afbeelding ]
Dat slijmerige drap?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:24 schreef minilot het volgende:
Nooit meer het vocht van een blik bonen/kikkerwten weggooien!Kun je opkloppen met suiker en afbakken als vegan meringue. Net weer gedaan.
[ afbeelding ]
Ik snap je helemaal!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat klinkt echt vreselijk goorvind de bonen/kikkererwten zelf lekker maar het vocht nogal stinken..
Yep! Je slaat het in een paar minuten hagelwit en zo stijf dat je de kom ondersteboven boven je hoofd kunt houden (ook zonder suiker). Toen ik het een paar weken geleden voor het eerst voorbij zag komen op vegan blogs dacht ik: jaaaaaaa hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal!Ik spoel bonen/kikkererwten daarom ook altijd grondig af.
Neemt niet weg dat je dat dus niet meer proeft/ruikt als je er eenmaal meringues van hebt gemaakt.![]()
Chocolademousse heb ik vorige week al gemaakt hiermee, ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Of chocolademousse, bavarois ook zonder zuivel
Ook makkelijk als je zuivel wilt mijden of rauw ei ivm kleine kinderen, mensen met minder weerstand, etcquote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Chocolademousse heb ik vorige week al gemaakt hiermee, ja.
Het gaat winderig wordenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:51 schreef minilot het volgende:
Hmmm, ik bedenk net.. soufflé! D: Dat moet ook wel kunnen!
Ik zou het wel uti willen proberen maar door dit gedoe heb ik nog nul blikken bonen in voorraad. Eerst al die bonen in de koelkast nu maar eens opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de smaak is heerlijkNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |