Nee, heb zelf de Islam goed bestudeerd. Als je er dingen over wilt weten, ben ik je islamoloog.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:49 schreef Summers het volgende:
Dat is het resultaat van angst zaaien in de msm berichtgeving , een gevaar zien in je medemens
dat is geen stupide bewering, dat is een valide stelling, een die iets meer logischer is dan enig andere stellingquote:Op donderdag 9 april 2015 19:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
hoe is het mogelijk dat er twee sterke torens instorten doordat er vliegtuigen in crashen?
het was een inside job'
Dat de koran een haatdragend fascistisch kutboek is, maakt nog niet dat het grote merendeel van de huidige Europese moslims ook zo zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:52 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Nee, heb zelf de Islam goed bestudeerd. Als je er dingen over wilt weten, ben ik je islamoloog.
Yup, veel mensen zijn idd bang tegenwoordig voor alle moslims en de nieuwe "Russische hitler"quote:Op donderdag 9 april 2015 19:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van angst zaaien in de msm berichtgeving , een gevaar zien in je medemens
Stel dat de zogenoemde 'MSM' ineens zouden berichten dat 9/11 een 'inside job' was. Zou je dat dan ook weer ontkennen?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
de usa govn duh, om het verlies op hun lege kantoorpandje te drukken
Daar heeft u dan weer punt.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef El_Matador het volgende:
Dat de koran een haatdragend fascistisch kutboek is, maakt nog niet dat het grote merendeel van de huidige Europese moslims ook zo zijn.
Gelukkig niet zeg.
en ook niet dat gristenen een haar beter zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat de koran een haatdragend fascistisch kutboek is, maakt nog niet dat het grote merendeel van de huidige Europese moslims ook zo zijn.
Gelukkig niet zeg.
Alsof dat ooit gaat gebeuren ....quote:Op donderdag 9 april 2015 19:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Stel dat de zogenoemde 'MSM' ineens zouden berichten dat 9/11 een 'inside job' was. Zou je dat dan ook weer ontkennen?
Het is inderdaad een stelling, maar een stelling poneren heeft vrij weinig met onderzoek te maken. Ik kan ook stellen dat de VS sowieso niet bestaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat is geen stupide bewering, dat is een valide stelling, een die iets meer logischer is dan enig andere stelling
wie is msm en waarom zou dat invloed moeten hebben?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Stel dat de zogenoemde 'MSM' ineens zouden berichten dat 9/11 een 'inside job' was. Zou je dat dan ook weer ontkennen?
Het hangt er helemaal vanaf wat ze toegeven. Er zijn trouwens allang controlled oppositionsites gestuurd door de MSM die semi-waarheden verkondigen, maar juist het onderzoek daardoor frustreren.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
dat is dus zon stupide bewering waar je het eerder over hadquote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een stelling, maar een stelling poneren heeft vrij weinig met onderzoek te maken. Ik kan ook stellen dat de VS sowieso niet bestaan.
Voorbeeld? NRC. En waarom? Omdat we (ja jij ook) nu eenmaal media gebruiken om op de hoogte te blijven van wat er zoal gebeurt in de wereld.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
wie is msm en waarom zou dat invloed moeten hebben?
Ik blijf me erover verbazen dat jij zo kritisch bent op religie en de neoreligie van de massamedia zo omarmt. Ondertussen zij die dat niet doen religieuzen noemen; de afwijzing van een gepresenteerd verhaal is juist niet religieus, maar atheistisch.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
He, jullie claimen toch zo onderzoekend te zijn? Beetje introspectie dan?
Zowel hoaxes als false flags zijn BNW-materiaal toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf wat ze toegeven. Er zijn trouwens allang controlled oppositionsites gestuurd door de MSM die semi-waarheden verkondigen, maar juist het onderzoek daardoor frustreren.
Een inside job met echte vliegtuigen (onmogelijke fysica) en instortende torens (beelden zijn gefaked) is trouwens geen hoax, maar een false flag.
Probleem is dat wat er echt gebeurt nauwelijks belicht wordt en dat wat er niet gebeurt gefaked en gepresenteerd wordt.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Voorbeeld? NRC. En waarom? Omdat we (ja jij ook) nu eenmaal media gebruiken om op de hoogte te blijven van wat er zoal gebeurt in de wereld.
Zeker.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zowel hoaxes als false flags zijn BNW-materiaal toch?
Juist!quote:Op donderdag 9 april 2015 19:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat is dus zon stupide bewering waar je het eerder over had
dus omdat ik internet heb, hebben ze een punt? sorry wat?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Voorbeeld? NRC. En waarom? Omdat we (ja jij ook) nu eenmaal media gebruiken om op de hoogte te blijven van wat er zoal gebeurt in de wereld.
Sowieso al de generaliserende insinuatie dat alle BNW-ers geen enkel bericht van de MSM geloven is onterecht.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
He, jullie claimen toch zo onderzoekend te zijn? Beetje introspectie dan?
Nee, fout. Zoals ik al vrij vaak gezegd heb: niets mis met kritische vragen. Integendeel! Het zijn de zelfbedachte antwoorden die ik stupide vind. Die sluiten namelijk letterlijk nooit aan bij de zelfverklaarde onderzoekende houding.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat jij zo kritisch bent op religie en de neoreligie van de massamedia zo omarmt. Ondertussen zij die dat niet doen religieuzen noemen; de afwijzing van een gepresenteerd verhaal is juist niet religieus, maar atheistisch.
Angst is voor pussy's. Ik kan het niet aanzien, van dat bange, ontrotse eerloze volk dat het in de broek doet. Wat dát betreft moet ik de moslims iets nageven: vechten voor wat je waard bent!quote:Op donderdag 9 april 2015 19:55 schreef Izzy73 het volgende:
Yup, veel mensen zijn idd bang tegenwoordig voor alle moslims en de nieuwe "Russische hitler"
Het wordt erin gestampt. Be afraid, be very afraid!
Komt die kritische vraag: hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Probleem is dat wat er echt gebeurt nauwelijks belicht wordt en dat wat er niet gebeurt gefaked en gepresenteerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |