Kijk eens aan, daar doen we het voor!quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Zaterdag ga ik echt beginnen aan dit spel!
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?
[..]
Ha logo + naam, ik was in de war
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Bij deze. De enige plekken waar het een beetje vast staat is rond de cargo stations. Daar heb ik al een eeuwigheid mee zitten puzzelen. Voor de rest: verkeerslichten zijn evil. Continue doorstroming is beter.Netjes man! Die ene op/afrit linksboven is zeker een sluiproute? Wellicht de verkeersrichting daar even aanpassen om verkeer via je snelweg te laten rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Netjes man! Die ene op/afrit linksboven is zeker een sluiproute? Wellicht de verkeersrichting daar even aanpassen om verkeer via je snelweg te laten rijden?
Gebouwen worden zeker geupgrade als ze aan de voorwaarden voldoen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Eventjes wennen met het bouwen op de nieuwe grid. De gebouwen zijn niet upgradebaar? Zoals in Simcity wel het geval was?
Verder zal het vooral wennen zijn om de wegen goed te krijgen, met zou weinig mogelijk kruispunten.
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten . Maar dat maakt niet uit want ik zie al dat er veel meer ruimte is. Even verder ontdekken en straks een goed begin maken voor een grotere stad, met meer gescheiden industrie en voorzieningen enz.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gebouwen worden zeker geupgrade als ze aan de voorwaarden voldoen.
En een goed wegennet is zeker een van de grotere uitdagingen in het spel.
Zo ver ben ik nooit gekomen in simcityquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten .
alleen al je basisschool kan je vrij snel al een 2de lokaal aanbouwen om aan de vraag te voldoenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nooit gekomen in simcity
Daar komt vast wel een mod of DLC voor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten . Maar dat maakt niet uit want ik zie al dat er veel meer ruimte is. Even verder ontdekken en straks een goed begin maken voor een grotere stad, met meer gescheiden industrie en voorzieningen enz.
Ook even kijken wat een goed woonblok is, icm winkels, parken, politie,brandweer en ziekenhuis
Even gekeken, maar mijn huidige speeltijd in simcity is 45 minuten. De teleurstelling en de bugs waren te grootquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al je basisschool kan je vrij snel al een 2de lokaal aanbouwen om aan de vraag te voldoen
maar 25 tiles was toch al max van wat mogelijk was uberhaupt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
Ja, maar dan hield je nog ruimte langs de rand van de map over. Als het goed is kan je met die mod ook daar bouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 25 tiles was toch al max van wat mogelijk was uberhaupt?
Hij is nog net iets te buggyquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hier zat ik voor de release al aan te denken. Gewoon letterlijk de hele fysieke map speelbaar maken. Briljantquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
ahh, ik was even in de veronderstelling dat die 25 tiles al van rand tot rand wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar dan hield je nog ruimte langs de rand van de map over. Als het goed is kan je met die mod ook daar bouwen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef G3F het volgende:
Eindelijk custom assets!
Zie trouwens weinig screens meer voorbij komen..Hoe maken jullie de ingang van je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het verdelen van het verkeer naar industrie/woonwijken\busverkeer etc.
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hoe maken jullie de ingang van je stad?
Dus het verdelen van het verkeer naar industrie/woonwijken\busverkeer etc.
BRT ? Oh ah google doet wonderenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef G3F het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Ik heb iig mijn buslijnen als BRT systeem gefixt
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef G3F het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Ik heb iig mijn buslijnen als BRT systeem gefixt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |