quote:Op woensdag 8 april 2015 10:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een klasgenoot van fielaks

12 en 12,5quote:Op woensdag 8 april 2015 10:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel een klasgenoot van fielaks

Nehquote:Op woensdag 8 april 2015 10:55 schreef Paxcon het volgende:
Fylax zit vast goed op te letten in de les nu

Jahoor tong wcpot zorgt voor liefde.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie wel poeslief voor elkaar ? Fylax is lief. Die moet z'n eerste puisjes nog krijgen.

quote:Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie wel poeslief voor elkaar ? Fylax is lief. Die moet z'n eerste puisjes nog krijgen.

fielaks is een hele lieve jongenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:31 schreef tong80 het volgende:

Oh paxxxxquote:Op woensdag 8 april 2015 11:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we hem niet in de les gestoord

Weet ik toch ? Die deugt zeggen we dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jahoor tong wcpot zorgt voor liefde.

Zijn geen studenten zijn allemaal krakers enzo en van die beroepsdemonstrantenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:19 schreef AF_ het volgende:
Zitten die studentjes nou nog in dat maagdenhuis? Moeten die niet naar de lessen ofzo

En lerarenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zijn geen studenten zijn allemaal krakers enzo en van die beroepsdemonstranten

Studenten en leraren zijn echt in de minderheid. Eerst waren het allemaal studenten maar toen de beroepsdemonstranten er lucht van kregen en krakers gingrn zzij er zitten.quote:

quote:Op woensdag 8 april 2015 12:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Studenten en leraren zijn echt in de minderheid. Eerst waren het allemaal studenten maar toen de beroepsdemonstranten er lucht van kregen en krakers gingrn zzij er zitten.

Niet zo dom lullen over dingen waar je niets van weet.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Studenten en leraren zijn echt in de minderheid. Eerst waren het allemaal studenten maar toen de beroepsdemonstranten er lucht van kregen en krakers gingrn zzij er zitten.

Dat doen we toch allemaal hier johquote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo dom lullen over dingen waar je niets van weet.

barney.gifquote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo dom lullen over dingen waar je niets van weet.

quote:
 true.
 true. 
Woehoe een linkje. Dat is informatie uit minimaal derde hand? Ga er nou maar eerst eens heen met je bakkes.quote:

quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]true.
[..]
Woehoe een linkje. Dat is informatie uit minimaal derde hand? Ga er nou maar eerst eens heen met je bakkes.

Is een filmpje.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]true.
[..]
Woehoe een linkje. Dat is informatie uit minimaal derde hand? Ga er nou maar eerst eens heen met je bakkes.

Niet zo bozig doen he.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]true.
[..]

Zelfs dan is ze leukquote:

quote:

quote:Op woensdag 8 april 2015 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand anders die een emmertje wil om te kotsen

Goed zoquote:
 Het is lekker weer, dus misschien doe ik zelfs een korte broek aan  als ik straks weg moet
 Het is lekker weer, dus misschien doe ik zelfs een korte broek aan  als ik straks weg moet  

quote:Op woensdag 8 april 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed zoHet is lekker weer, dus misschien doe ik zelfs een korte broek aan als ik straks weg moet

Niet als ze zo doet hoorquote:

Goed genoeg tochquote:Op woensdag 8 april 2015 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet ZOOO kort hoorNet boven de knie, netjes

Lekker weer? Hier is het bewolktquote:Op woensdag 8 april 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed zoHet is lekker weer, dus misschien doe ik zelfs een korte broek aan als ik straks weg moet

Zon schijnt, weet niet of het heel warm is trouwens. Straks eerst maar even op balcon 'voelen'.quote:

Nou hier iig nietquote:Op woensdag 8 april 2015 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zon schijnt, weet niet of het heel warm is trouwens. Straks eerst maar even op balcon 'voelen'.

quote:

Ik heb zelfs een jurkje aan (wel met panty) omdat het best wel lekker weer wordt nu.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
 Dus een korte broek moet vast ook kunnen
 Dus een korte broek moet vast ook kunnen  

quote:Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelfs een jurkje aan (wel met panty) omdat het best wel lekker weer wordt nu.Dus een korte broek moet vast ook kunnen

Flips met sletterig mini rokjequote:Op woensdag 8 april 2015 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelfs een jurkje aan (wel met panty) omdat het best wel lekker weer wordt nu.Dus een korte broek moet vast ook kunnen

Flips zit in haar maandelijkse periode dus dat moet wel een rood minirokje worden danquote:

Nee joh,maar zit een badhanddoek in,maar lekt niet door vandaagquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Flips zit in haar maandelijkse periode dus dat moet wel een rood minirokje worden dan

quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Flips zit in haar maandelijkse periode dus dat moet wel een rood minirokje worden dan

niet lachen dalijk wordt ze weer boosquote:

quote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
 !
!  

Terechte. Alsof iedere chick die een beetje 'bozig' doet gelijk ongesteld is. Echt wereldvreemd mannen die zulke mening hebbenquote:

Niet ongesteld dusquote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte. Alsof iedere chick die een beetje 'bozig' doet gelijk ongesteld is. Echt wereldvreemd mannen die zulke mening hebben

quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het niet te veel informatie als ik nu zeg dat ik dat niet ben?

Daar heb je een punt. Maar je zou ook kunnen zeggen dat ik veel mensenkennis heb omdat ik hier zit met 3 verschillende culturen (Nederlands, Duits en Belgisch)quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij komt dan ook uit Limburg, dan mag dat.

Maar maar maarquote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]

Ah shit inderdaad. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar je zou ook kunnen zeggen dat ik veel mensenkennis heb omdat ik hier zit met 3 verschillende culturen (Nederlands, Duits en Belgisch)

Maar?quote:

quote:Op woensdag 8 april 2015 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]

Flips mag dat zeggen. Die is zelf niet helemaal goed met dr kaasstadjequote:

Ik kom niet uit Limburgquote:Op woensdag 8 april 2015 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah shit inderdaad. Het is maar net hoe je het bekijkt.
[..]
Maar?

Laten we een lelijk gebouw naast een oud kerkje zetten. Goed ideequote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
LIMBURG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ is overigens het plein voor de komende serious request

Afgelopen jaar was ontiegelijk kutquote:Op woensdag 8 april 2015 15:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
LIMBURG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ is overigens het plein voor de komende serious request

Dat begreep ikquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb jij geen excuus om wereldvreemd te zijn

Wij gaan dat overtreffen en voor het eerst het record niet verbrekenquote:

Principekwestie. Laat zo'n kaaskop me niet beledigen, ookal is ze ongesteldquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Banaan. De man die gegarandeerd hapt.

quote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laten we een lelijk gebouw naast een oud kerkje zetten. Goed idee

Hoop ik wel. Gewoon Max 1mln ophalenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wij gaan dat overtreffen en voor het eerst het record niet verbreken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |