Weer zo'n flauwe reactie. Plaats eens een foto van jezelf dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
Idd! je doet het zelf hoor... heb je trouwens iets met je ogen dat je zo abnormaal veel knippert?
het is geen flauwe reactie, het is een vraag.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:14 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
Weer zo'n flauwe reactie. Plaats eens een foto van jezelf dan?
mee eens!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
Wat een stiekeme aktieDiskwalificeren zeg ik!
ik heb hetzelfde! erger me dood aan dat mens bij alles wat ze doet en zegt.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef neilpad het volgende:
Ik heb al een hekel aan Sandra vanaf minuut één zowat. Dacht het al meteen beter te weten dan de chefs, heel erg eigenwijs en totaal geen zelfreflectie. Ik kijk niet alles maar zowat elk fragment wat ik van haar zie, loop ik mezelf te ergeren. Dat ligt niet aan de montage. Stukje zelfreflectie zou je niet misstaan.
Dat is negatieve Fok! montage...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Sandrraa het volgende:
Ik heb een bericht rechtsonder maar als ik iets terugstuur krijg ik 'je bericht kon niet worden verzonden'
Wat is dit?
Je bent nog niet lang genoeg op Fok!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Sandrraa het volgende:
Ik heb een bericht rechtsonder maar als ik iets terugstuur krijg ik 'je bericht kon niet worden verzonden'
Wat is dit?
Je mag nog niet dm'en omdat je pas net 'lid' bentquote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Sandrraa het volgende:
Wat is dit?
twitter:CoachLuicito twitterde op woensdag 08-04-2015 om 19:10:36Arrived on Tenerife and found the masterchef kitchen giving it all http://t.co/JR0e0CpKFN reageer retweet
Dat heb ik ook altijd als ik een schilderij maak:+quote:Op woensdag 8 april 2015 19:24 schreef LPFAN het volgende:
nee idd... ze vonden het een schilderij en ik vond het echt vies er uitzien haha
ja gatver, arrogant mensquote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker hoor.
NOT.
Ze is wel vol van zichzelf heGodver.
Ik kan tenminste koken, zoals je ziet. En jij...?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker hoor.
NOT.
Ze is wel vol van zichzelf heGodver.
nou wat kan jij koken...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
Ik kan tenminste koken, zoals je ziet. En jij...?
Met puur geluk en achterbaksheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
smaad? tuurlijk joh. als je niet tegen kritiek kan ga dan niet aan een tv programma mee doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
Nou moet je echt ophouden.. Dit begint op smaad te lijken
Ik ben beter in andere dingenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
klacht.nl?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef Sandrraa het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen tegen deze pagina?
Vraag Danny of nog beter, Yvonne evenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef Sandrraa het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen tegen deze pagina?
Ze heeft je wel door Cnor, kookkunsten van niveautje -10quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben beter in andere dingenEn overschat mezelf niet
Daarom zeg ik zelf al: ik ben goed in andere dingenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft je wel door Cnor, kookkunsten van niveautje -10
Ik had wel gelijk, zoals je gezien hebt. Ik wil jou het nog wel eens zien doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:29 schreef LPFAN het volgende:
Ben je nou trots op je zelf? dat je zo achterbaks en arrogant bent? je bent echt niet de beste hoor. bij lange na niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |