gewoon lekker koken jaquote:Op woensdag 8 april 2015 18:54 schreef LPFAN het volgende:
Sandra: ik weet dat ik geen chef ga worden. WAT DOE JE DAN IN MASTERCHEF!
En gewoon eigenwijs doen wat je zelf wiltquote:
Je kijkt zelf niet, waardoor je zelf niet ziet hoe je doet?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Sandrraa het volgende:
Ik werd gisteren op deze site gewezen en ik sta er gewoon versteld van hoe negatief jullie hier zijn...
je bent irritant!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef Sandrraa het volgende:
Ik werd gisteren op deze site gewezen en ik sta er gewoon versteld van hoe negatief jullie hier zijn...
Maar geen idee waarom mensen negatief zijnquote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
LOL over Sandra gesproken... ze doet weer wat ze wil en krijgt dus op der flikker omg![]()
Ik ga toch niet iets maken waar ik zelf niet achter sta?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
LOL over Sandra gesproken... ze doet weer wat ze wil en krijgt dus op der flikker omg![]()
Waarom niet? There is no I in team...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
Ik ga toch niet iets maken waar ik zelf niet achter sta?
ga maar gauw weer naar huis, je hoort niet in Masterchef met je schaartjequote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Sandrraa het volgende:
[..]
Ik ga toch niet iets maken waar ik zelf niet achter sta?
Dan zou ik maar gaan klagen bij SBS he, want zij monteren je blijkbaar heel negatiefquote:Op woensdag 8 april 2015 19:07 schreef Sandrraa het volgende:
Stoer hoor, anonieme kneuzen die me beoordelen op basis van een montage. Ze staan daar een hele dag op te nemen en laten alleen zien wat binnen het beeld past wat ze willen schetsen, en jullie branden míj daarop af
Hoi Welkom op FOK!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:07 schreef Sandrraa het volgende:
Stoer hoor, anonieme kneuzen die me beoordelen op basis van een montage. Ze staan daar een hele dag op te nemen en laten alleen zien wat binnen het beeld past wat ze willen schetsen, en jullie branden míj daarop af
En Dirkie ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik zal Stan overigens nooit afbranden... of Cisco, of Gary, of NareshDus we zijn niet alleen maar negatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |