Het is toch Piña Colada? In American Dad kwam ie gisteren voorbijquote:
Wotquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
En de nieuwe bewoners hebben mijn nieuwe pinas als onderzetter gebruikt?!
Ja, uiteraard, maar ik was creatief met taalquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toch Piña Colada? In American Dad kwam ie gisteren voorbij. Of eergisteren.
Deed ik aan het begin van dit jaar nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
Apart is dat, eerst kreeg ik ze altijd, nu verstuur ik ze zelf. Afwijzingen voor vacatures die openstaan...
quote:
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik was creatief met taal. Ja, klopt, daar zat ik ook naar te kijken
. Was in de war met FG
.
Mja, als je in je sollicitatie zet: 'De vacature spreekt me wel aan, bel me maar', mjaquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deed ik aan het begin van dit jaar nog![]()
![]()
Nee, staat zo'n beetje de hele dag op als achtergrond, tot er " echte" shows komen als That 70's show, dan gaat ie op iets andersquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwens.
[..]
Staat een hele grote vlek op mijn brief die daarop duidt jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pinpas? Tering, wat een tokkies zijn dat dan.
Truequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, staat zo'n beetje de hele dag op als achtergrond, tot er " echte" shows komen als That 70's show, dan gaat ie op iets anders. Maar dan haal je wel eens iets door elkaar.
Whehehehequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja niet aan het opletten. Die verwarring is niet gek, trouwens.
[..]
Mja, als je in je sollicitatie zet: 'De vacature spreekt me wel aan, bel me maar', mja.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al niet veel meer, dus nee
Kijk je ook Bob's Burgers? Dacht eerst dat het niks was, maar kan ik ook enorm om lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Vind het echt geweldig, Family Guy en American Dad
. Roger
.
Ja, en SP uiteraard, Bob's burgers kan ik inmiddels hebben, ben nog niet echt fan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Vind het echt geweldig, Family Guy en American Dad
. Roger
.
Ik heb nog een groot ei met bonbons, ik eet het toch niet.quote:
Gimmequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb wel melkchocola? Puur > wit > melk.
Die ken ik jaquote:
Ja, same herequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk je ook Bob's Burgers? Dacht eerst dat het niks was, maar kan ik ook enorm om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |