Die heb je bij mij maar een keer gebruikt geloof ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik bij m'n vorige appartement in Zwolle ookMis die intercom
Die van mij was wel tof, werkte ook goed. En het was leuk om bezoek door de camera te kunnen zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Systeem is wel al de hele week stuk, maar das detail.
chocobunnies in de brievenbus gooien. zou ik doen dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja getuigt wel van overtuiging eigenlijk. Beloning zou dan ook wel toepasselijk zijn.
Hij krijgt dan vast wel een kopje thee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja getuigt wel van overtuiging eigenlijk. Beloning zou dan ook wel toepasselijk zijn.
Ja, ken de monteur toevallig, moet deze week wel weer eens gaan werkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die van mij was wel tof, werkte ook goed. En het was leuk om bezoek door de camera te kunnen zien![]()
Haha, maar via dat ding kon ik je wel altijd zien en moest ik de deur opendoen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb je bij mij maar een keer gebruikt geloof ik.
Nee hoor, genoeg mede-autisten hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was al even bang dat ik een van de weinigen was. Maar gelukkig
Zou ik gewoon voor opendoen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
chocobunnies in de brievenbus gooien. zou ik doen dan.
Wist helemaal niet dat je me dan kon zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha, maar via dat ding kon ik je wel altijd zien en moest ik de deur opendoen.
Ik wacht tot er iemand VOLLUK " schreeuwt. Voice recognition. Afhankelijk daarvan doe ik open.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er werd net aangebeld. Ik verwacht niets of niemand dus deed niet openAls 'ie nog eens had aangebeld was ik wel gegaan though.
Ben ik de enige die dat soms doet?
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht tot er iemand VOLLUK " schreeuwt. Voice recognition. Afhankelijk daarvan doe ik open.
Of ik laat ze gewoon kloppen, al Heb ik dan geen water meer
Je lachte zo lief in de cameraquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je me dan kon zien.![]()
Waarom heb je dan geen water meer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wacht tot er iemand VOLLUK " schreeuwt. Voice recognition. Afhankelijk daarvan doe ik open.
Of ik laat ze gewoon kloppen, al Heb ik dan geen water meer
precies. daarom zou ik ze door de brievenbus gooien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou ik gewoon voor opendoen hoorDenk alleen dat ze niet helemaal tot de bel kunnen springen.
Ja maar als jij er bent om ze door de brievenbus te gooien kan je ook zelf wel even aanbellen zodat ik open kan doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. daarom zou ik ze door de brievenbus gooien.
Nee dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je lachte zo lief in de cameraDacht dat je dat bewust deed.
Ook dan doe je niet altijd open.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar als jij er bent om ze door de brievenbus te gooien kan je ook zelf wel even aanbellen zodat ik open kan doen
Waarom zou je niet open doen als straw voor de deur staat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je lachte zo lief in de cameraDacht dat je dat bewust deed.
Omdat parkjosti's die zich aan de kant gezet voelen :$quote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gaat wat lastig als ik niet thuis ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |