Eigen DNS-proxyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
O.k. blijkbaar is 2 afleveringen ook al "binge-watching":quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af wat er precies onder "bingen" wordt verstaan. Bij ons wordt er in de meeste gevallen maar één aflevering per keer/dag gekeken eigenlijk. Bij echt verslavende series (zoals wij dat bij Bloodline hadden) zijn dat er maximaal twee/drie per dag/keer (ook in de weekenden nooit meer dan dat en dan is 3 afleveringen echt héél uitzonderlijk, in verreweg de meeste gevallen houden we het dus bij 1 of 2 afleveringen... dat lijkt mij geen "bingen"?).
Haha zo'n aanstekelijke introquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:17 schreef Mord_Sith het volgende:
Unbreakable
De leader alleen al vind ik zo fantastisch.
Op een luie zondag ga ik daar soms grof overheen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k. blijkbaar is 2 afleveringen ook al "binge-watching":
"73% of people define binge-watching as “watching between 2-3 episodes of the same TV show in one sitting."
http://en.wikipedia.org/wiki/Binge-watching
het zit de hele dag in mijn hoofd vandaag. 'Dammit!' Heerlijke serie, echt feel good. Ik hou enorm van de humor.quote:
Ik denk dat de laatste zin in dat artikel de meest logische verklaring is: zoethoudertje. Maak me er vooralsnog en wederom niet druk om.quote:
Paar keer eruit soms blijft ie hangen in de cachequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik switchte van regio (van Canada naa VS) en nu doet m'n Netflix het niet meerIk zal er maar vanuit gaan dat het een tijdelijke storing is
Precies wat er staat, alle indekken voor de maatschappijen, ze willen geen users wegjagen.quote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef Forbry het volgende:
Ik vind die intro van "Kimmy" al net zo kut als dat ik de eerste 2 afleveringen vond
Tuurlijk willen ze dat graag. Alleen die ik dan het maandelijkse bedrag zo verdubbelen (of meer) in plaats van halveren als ze rechten voor alle regios voor series en films morgen regelen. En dan nog het groeiend aantal eigen exclusives.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies wat er staat, alle indekken voor de maatschappijen, ze willen geen users wegjagen.
En ze willen graag een wereldwijde netflix, kunnen ze wereldwijd zo vier dollar pm vragen
Een halve afleveringen met de vrouw meegekeken toen ben ik gaan gamen. Zij heeft de rest in twee dagen uitgekeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef Forbry het volgende:
Ik vind die intro van "Kimmy" al net zo kut als dat ik de eerste 2 afleveringen vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo mogen blijven.
En RainmanBlijft een topfilm.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
je moet van de humor van "SNL" Tina Fey houden...quote:Op woensdag 8 april 2015 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een halve afleveringen met de vrouw meegekeken toen ben ik gaan gamen. Zij heeft de rest in twee dagen uitgekeken.
quote:Op woensdag 8 april 2015 03:03 schreef Impressme het volgende:
Bates motel aan het kijken![]()
Lekker sfeertje, prima karakters, ik vermaak me best. De originele Psycho heb ik nooit gezien, volgens mij maar wel van gehoord. Deze serie is de aanloop van het hoe en waarom.
En The Killing.
Kijkt lekker weg, kan ff naar de wc tussendoor zonder al te veel te missen. Lindenen die ene van the 4400 weer in zo'n soort rol...hmm. Maar goed, best een goede serie.
Bloodline afgekeken afgelopen week en van mij had het naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo mogen blijven.
En RainmanBlijft een topfilm.
waarom lees ik spoilers
http://www.netflix.com/WiMovie/70222873quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Wat is nu een leuke netflix serie met wat eye-candy erin?
lol.....firequote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.netflix.com/WiMovie/70222873
met kerst helemaal grijsgedraaidquote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.netflix.com/WiMovie/70222873
Was ik ook wel benieuwd naar, maar ik ben een groot fan van de film dus ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk nu Rosemary's baby.
Modern 4 hour mini-series adaptation of the classic novel by Ira Levin focusing on young Rosemary Woodhouse's suspicions that her neighbors may belong to a Satanic cult who are hell bent on getting one thing: the baby she is carrying.
Ik heb de film nooit gezien, maar die krijgt op IMDB wel een veel hogere score dan de mini-serie. Tot nu toe (halverwege de eerste aflevering) vind ik het wel leuk en spannend.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ik ook wel benieuwd naar, maar ik ben een groot fan van de film dus ik vrees het ergste.
ik zag een nichterige neger in een iron-man pak de Lion King zingen toen dacht ik niks voor mij,.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:21 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je moet van de humor van "SNL" Tina Fey houden...
dat bedoel ik...quote:Op woensdag 8 april 2015 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zag een nichterige neger in een iron-man pak de Lion King zingen toen dacht ik niks voor mij,.
dat jij Deens kan verstaanquote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het pas echt binge watching als je er in een weekend een heel seizoen (of meer) van een serie doorheenjast. Twee afleveringen achter elkaar als bingen beschrijven lijkt mij totale waanzin.
Ik geloof dat ik het het ergst heb gemaakt met Rita, daarvan heb ik alle afleveringen in een regenachtig weekend gekeken. Als ik me het goed herinner, 2 seizoenen en 20 afleveringen. In het Deens nog wel
Leuk of niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ik kijk nu Rosemary's baby.
Modern 4 hour mini-series adaptation of the classic novel by Ira Levin focusing on young Rosemary Woodhouse's suspicions that her neighbors may belong to a Satanic cult who are hell bent on getting one thing: the baby she is carrying.
Ik ben er na 3 afleveringen ook mee gekapt, vreemd soort "humor"quote:Op woensdag 8 april 2015 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik zag een nichterige neger in een iron-man pak de Lion King zingen toen dacht ik niks voor mij,.
Vind ik ook. Heb genoeg concerten op de plank staan maar toch.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er weinig concertregistratie's opstaan, bedacht ik me laatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actress – 2014 1:27 uur – ♫ English – CC English
This documentary follows actress Brandy Burre as she tries to make a comeback after shelving a burgeoning small-screen career to focus on motherhood.
America: Imagine the World Without Her – 2014 1:44 uur – ♫ English – CC English
What would the world look like if America never existed? Author Dinesh D'Souza explores this fascinating, thought-provoking and stirring question.
Invisible Front The – 2014 1:26 uur – ♫ English – CC English
This documentary chronicles Lithuania's struggle against Soviet forces in the 1940s from the perspective of resistance leader and writer Juozas Luk¨a.
Maravilla – 2014 1:20 uur – ♫ English – CC English
A boxer sets out to reclaim the title that was unfairly snatched from him in a profession that often places entertainment value over the sport itself.
Monk with a Camera – 2014 1:30 uur – ♫ English – CC English
Photographer Nicholas Vreeland, grandson of fashion icon Diana Vreeland, leaves behind the jet-set world he was born into and becomes a Buddhist monk.
Wilfred - Season 4 – 2011-2014 – ♫ English – CC English
This offbeat comedy follows the experiences of a depressed man who becomes convinced that his neighbor's dog is actually a man wearing a costume.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Precies... Normaal gesproken wordt een nieuw seizoen van een serie met 1 aflevering per week uitgezonden. Als jij dan vervolgens elke dag 3 afleveringen kijkt ben je toch wel aan het bingen vind ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bingen lijkt mij per persoon verschillend. Normaal kijken mijn vriend en ik echt maar 1 aflevering van een serie per keer, dus drie afleveringen van house of cards achter elkaar is voor ons wel echt bingen.
Vind ik ook. Ben nu bezig met the Blacklist en er gaan per avond 2 a 3 afleveringen doorheen. Een seizoen van 22 afleveringen (5 maanden) is er in anderhalve week doorheen. Dat vind ik ook onder de noemer bingen vallenquote:Op donderdag 9 april 2015 08:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Precies... Normaal gesproken wordt een nieuw seizoen van een serie met 1 aflevering per week uitgezonden. Als jij dan vervolgens elke dag 3 afleveringen kijkt ben je toch wel aan het bingen vind ik.
Ja!! En per aflevering steeg je verbazing en elke keer nieuwe ontdekkingen en verrassingen. Echt zooo geweldigquote:Op donderdag 9 april 2015 10:29 schreef Breuls het volgende:
Heroes was één van de eerste dingen die ik heb gebinged. Dat was in 2007, toen er twaalf afleveringen uit waren en ik de serie ontdekte. Ik heb er toen tot diep in de nacht een hele berg zitten kijken. Ik kon maar niet stoppen.
Oh, Heroes toen het nog briljant was.
Ga ik doen!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:14 schreef Copycat het volgende:
En check nu de Polanski-film, die is subliem.
Die domme onzin was toen niet anders. Net als in elk topic een eeuwige discussie dat de serie vroeger zoveel beter was.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:37 schreef planethugo het volgende:
de tijd dat we op fok nog massaal elke week Heroes, Lost en Prison Break keken haha. Toen was er ook wat minder te kiezen natuurlijk maar zulke topics zijn er nauwelijks meer als ik me niet vergis. GoT misschien maar daar wordt veel te veel domme onzin gepost
Allemaal series die ik (op 1 of 2 afleveringen na ofzo) nooit gekeken heb en ook geen interesse (meer) in heb. Ik kwam volgens mij ook nog niet op FOK! toen die series besproken werden. Qua "massaliteit" ken ik zelf alleen het GoT-topic.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:37 schreef planethugo het volgende:
de tijd dat we op fok nog massaal elke week Heroes, Lost en Prison Break keken haha. Toen was er ook wat minder te kiezen natuurlijk maar zulke topics zijn er nauwelijks meer als ik me niet vergis. GoT misschien maar daar wordt veel te veel domme onzin gepost
Voor mij/ons is 3 achter elkaar heel uitzonderlijk (ongeacht of dat afleveringen van rond een uur of van slechts 20/30 minuten zijn), dus dat zie ik zelf ook als bingen. Wanneer ik/wij slechts 1 of 2 afleveringen per keer/dag van een serie kijk(en), maar dat dan wel iets van 4 dagen of meer per week doe(n), zie ik dat ook als bingen.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Bingen lijkt mij per persoon verschillend. Normaal kijken mijn vriend en ik echt maar 1 aflevering van een serie per keer, dus drie afleveringen van house of cards achter elkaar is voor ons wel echt bingen.
Niet in slaap vallen tijdens een seriequote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja die stomme melding: "Kijk je nog steeds naar -serie die je dan aan het kijken bent- ?"
JA NATUURLIJK ANDERS ZET IK HEM WEL AF !@@##$%#$#
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet in slaap vallen tijdens een serie
Ik vind het vooral overkomen als "kijk je nou verdomme nog stééds?".quote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja die stomme melding: "Kijk je nog steeds naar -serie die je dan aan het kijken bent- ?"
ze tonen wel medelevenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef jpg97 het volgende:
quote:
Nah, dat ook weer niet. Snap wel met je bedoelt hoor maar ik vind het meer storend dat ik dan weer HELEMAAL op de "ok" knop van mijn afstandsbediening moet drukkenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het vooral overkomen als "kijk je nou verdomme nog stééds?".
Het is bijna veroordelend.
iPad ontgrendelen, app reanimeren, wachten tot ie de chromecast heeft gevonden en dan weer verderquote:Op donderdag 9 april 2015 15:56 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik ook. Helemaal overheid komen, "jahaaaa, klik". En weer achterover hangen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:32 schreef OMG het volgende:
Op m'n Xbox One wel de achievement gekregen voor het 10 afleveringen van dezelfde serie achter elkaar kijken..
Oh, ik heb een app op mijn tv, dus het is gewoon 'OK' op de tv remote.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iPad ontgrendelen, app reanimeren, wachten tot ie de chromecast heeft gevonden en dan weer verder
uit luiigheid wacht ik die 20 seconden.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:03 schreef perro. het volgende:
[..]![]()
ik heb die melding ook weleens gehad. maar je krijgt hem nooit als je als eckte bingebaas meteen doorklikt naar de volgende aflevering, zonder te wachten tot ie zelf naar de volgende springt.
Awwwwyis ziet er veelbelovend uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halt and Catch Fire - Season 1 – 2014 – ♫ English – CC English
Re-creating the dawn of the personal computer era, this digital drama tracks the fates of an industry visionary and his brilliant colleagues.
Legit - Season 2 – 2013-2014 – ♫ English – CC English
Comic Jim Jefferies plays a version of himself, a fun-loving, irresponsible stand-up sensation whose mother constantly plots to get him to go legit.
Preservation – 2014 1:27 uur – ♫ English/Spanish – CC English/Spanish
Three urbanites venture into the backwoods for a brush with nature that goes horribly awry when they find themselves being pursued by masked killers.
Transformers: Rescue Bots - Season 3 – 2011-2015 – ♫ English – CC English
Follow the adventure of four young transformers, Heatwave, Chase, Blades and Boulder, and their human counterparts: a family of emergency responders.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:THE OTHER ONE: THE LONG STRANGE TRIP OF BOB WEIR TO DEBUT EXCLUSIVELY ON NETFLIX
An Intimate Look at the Life and Career of The Legendary Grateful Dead Singer, Songwriter and Guitarist From Filmmaker Mike Fleiss Debuts in All Netflix Territories on May 22
Beverly Hills, CA, April X, 2015— Netflix will launch the documentary, The Other One: The Long, Strange Trip of Bob Weir, exclusively on the world’s leading Internet TV network on Friday, May 22nd. The Netflix original documentary, winner of the 2014 Audience Award at the San Francisco International Film Festival, provides a revelatory look at Bob Weir and the Grateful Dead, and will be available to stream in all Netflix territories.
From director Mike Fleiss (The Bachelor, Hostel), producer Marc Weingarten (God Bless Ozzy Osbourne) and executive producers Martin Hilton (The Bachelor) and Justin Kreutzmann (In the Attic with Pete Townshend & Friends), The Other One: The Long, Strange Trip of Bob Weir made its world debut at the 2014 Tribeca Film Festival and won the Audience Award at the 2014 San Francisco International Film Festival. The film chronicles Weir’s journey from Palo Alto youth to global success as a member of one of the world’s most influential and popular bands. With a special emphasis on his brotherhood with Jerry Garcia and ample musical performances and archival footage, The Other One features interviews with bandmates, colleagues, fans, family and Bob Weir himself.
[...]
quote:THE GET DOWN CASTS ITS FIRST FOUR MALE LEADS
Baz Luhrmann’s new Netflix Original Series, The Get Down, has cast its first four young male leads, a rag tag group of teenagers who are wild in the streets of the Bronx in the late 70’s.
They are:
TJ BROWN as “Boo-Boo,” a mechanically-minded kid who wants to get down, he is an irrepressible 40-year old in a 14-year old body.
14 years old, TJ lives in the Bronx, NY. An aspiring rapper and dancer, TJ hones his craft by performing in the NYC subway, where he was discovered by The Get Down’s casting team.
JUSTICE SMITH as “Ezekiel,” a smart, resourceful teen brimming with untapped talent and unrequited love who is determined to make his mark in this world.
19 years old, born & raised in Anaheim, CA, Justice is one of the stars of Paper Towns, which will be released by Fox 2000 this June.
SHAMEIK MOORE as “Shaolin Fantastic,” a child of the streets, thrill-seeking, unpredictable, eccentric but above all, enigmatic.
19 years old, born & raised in Atlanta, GA, Shameik is the star of the 2015 Sundance hit Dope, and was named by Indiewire as one of the ‘12 Major Breakouts' of the festival.
SKYLAN BROOKS as “Ra-Ra,” a loyal, respected, protective friend and brother with his head screwed on tight, he’s the voice of reason beyond his years.
16 years old, born & raised in Los Angeles, CA, Skylan is the star of the film The Inevitable Defeat of Mister & Pete, for which he was nominated for a Young Artist Award for Best Leading Young Actor in a Feature Film. He will next be seen opposite Jake Gyllenhaal and Rachel McAdams in Antoine Fuqua’s Southpaw.
[...]
Hier maar één of twee keer zo'n melding gehad, dus valt mee. Bloodline al afgekeken?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst dat Netflix een melding geeft als je een paar afleveringen achter elkaar kijktGeen bingewatcher, dus.
Bloodline of Fargo.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Ben klaar met Suits, Breaking Bad, House of Cards, SOA en Better Call Saul.
Zat te denken om te beginnen aan Prison Break, nog nooit gezien. Is dit niet erg verouderd?
Ik ga Fargo proberen. Thanks.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier maar één of twee keer zo'n melding gehad, dus valt mee. Bloodline al afgekeken?
[..]
Bloodline of Fargo.
Sherlock!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Zat te denken om te beginnen aan Prison Break, nog nooit gezien. Is dit niet erg verouderd?
Morgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:52 schreef KingRadler het volgende:
is Daredevil al op Netflix.................![]()
![]()
![]()
![]()
white collarquote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Ja en om 09:01 is het te bekijken.quote:
Prison Break is vooral verouderd omdat het 24 afleveringen in een seizoen zijn. Dat merk je wel omdat er op een gegeven moment domme twists nodig zijn om het door te laten gaan. (zie ook de moeder van zulke series, 24). Maar voor de rest is het een 'nieuwe' serie, die best wel leuk is. De eerste twee seizoenen zijn top, de laatste twee bagger. Maar je wil het toch door kijken. Dus het is best een tijdsinvestering.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Nee, en dat is superkut. Mijn vriendin en ik leven de laatste week een beetje langs elkaar heen (werk enzo, geen trouble in paradisequote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier maar één of twee keer zo'n melding gehad, dus valt mee. Bloodline al afgekeken?
Life on Marsquote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Ik bundel info van verschillende bronnen en die zat er nog niet bijquote:
Dat kan, het was nét nog niet online.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik bundel info van verschillende bronnen en die zat er nog niet bij
Ik zie Longmire op die lijst!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef Aether het volgende:
Marvel's Daredevil -- Available in Ultra HD 4K
https://pr.netflix.com/We(...)oup=Premiere%20Dates
Met welke apparaten kan je 4K Netflix kijken danquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef Aether het volgende:
Marvel's Daredevil -- Available in Ultra HD 4K
https://pr.netflix.com/We(...)oup=Premiere%20Dates
Met een 4K (of "ultra HD") televisie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met welke apparaten kan je 4K Netflix kijken dan
Oh logisch ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Met een 4K (of "ultra HD") televisie.
Ik zie op bij die eerder geplaatste link OITNB niet als 4K vermeld staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik ben toevallig net een 4k tv uit het zoeken, van rond de 900 euro. Komt dat goed uit
Als iemand nog tips heeft mbt deze lg tv dan hoor ik het graag. Compleet offtopic natuurlijk.
Maar netflix plaatst al haar eigen content tegenwoordig toch in 4k?
idd, raar. Zeker als je een duurder 4k abbo aanbiedt en niet al je eigen series in dat formaat aanbiedtquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie op bij die eerder geplaatste link OITNB niet als 4K vermeld staan
Netflix is de distributeur; de serie wordt door Lionsgate gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, raar. Zeker als je een duurder 4k abbo aanbiedt en niet al je eigen series in dat formaat aanbiedt
maar wel de opdrachtgever dus waarom eisen ze dat niet gewoonquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix is de distributeur; de serie wordt door Lionsgate gemaakt
Ik heb echt helemaal niks met superhelden en Marvel Comics enzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Prison Break is vooral verouderd omdat het 24 afleveringen in een seizoen zijn. Dat merk je wel omdat er op een gegeven moment domme twists nodig zijn om het door te laten gaan. (zie ook de moeder van zulke series, 24). Maar voor de rest is het een 'nieuwe' serie, die best wel leuk is. De eerste twee seizoenen zijn top, de laatste twee bagger. Maar je wil het toch door kijken. Dus het is best een tijdsinvestering.
Morgen komt Daredevil, dat schijnt misschien wel Netflix' beste serie totnutoe te zijn. Sowieso is er tot en met de zomer genoeg te zien, ik zou Prison Break bewaren voor het langzamere najaar.
Niet specifiek met deze, maar onlangs zelf een tv gekocht en na lang twijfelen toch nog voor de Full HD gegaan. In deze goedkope prijsklasse is het verschil imo niet te zien, zeker niet op relatief kleine schermen zoals deze. Eigenlijk pas vanaf 60 inch zag ik wat verschillen. Vond het beeld van een duurdere Full HD ook gewoon mooier dan een goedkope 4k.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik ben toevallig net een 4k tv uit het zoeken, van rond de 900 euro. Komt dat goed uit
Als iemand nog tips heeft mbt deze lg tv dan hoor ik het graag. Compleet offtopic natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet specifiek met deze, maar onlangs zelf een tv gekocht en na lang twijfelen toch nog voor de Full HD gegaan. In deze goedkope prijsklasse is het verschil imo niet te zien, zeker niet op relatief kleine schermen zoals deze. Eigenlijk pas vanaf 60 inch zag ik wat verschillen. Vond het beeld van een duurdere Full HD ook gewoon mooier dan een goedkope 4k.
Zou echt ook in de winkel gaan kijken, niet zomaar via internet bestellen alleen omdat het 4k is.
Yup, die heb ik ook gebruikt.quote:
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat deze chart is opgesteld voor bejaarden met 10/20 visie. Of met 'worth it' moeten ze arme mensen bedoelen voor wie van HD ready naar Full HD een enorme aderlating betekent.quote:
Dat stuk is niet meer echt actueel idd, maar van Full naar 4k nog wel imo. Ik zag oprecht geen verschil, of kon het niet direct toeschrijven aan 4k. Heb geen bril, wel goede ogen volgens mij, maar ben ook weer geen electronica-freak die de kleinste verschillen ziet..quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat deze chart is opgesteld voor bejaarden met 10/20 visie. Of met 'worth it' moeten ze arme mensen bedoelen voor wie van HD ready naar Full HD een enorme aderlating betekent.
Dan zou ik geen 4k televisie kopen als je "maar" 900 te besteden hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef planethugo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad Couple 2 – 2014 1:15 uur – ♫ English – CC English
Distraught over her best friend's decision to leave their village and become a doctor, a pregnant girl commits a shocking act.
Pioneer – 2013 1:51 uur – ♫ Norwegian Bokmål – CC English
At the birth of the Nordic oil boom of the 1980s, a diver begins to suspect a conspiracy involving a team of Americans and the Norwegian government.
Reckoning The – 2004 1:50 uur – ♫ English – CC English
A priest on the run gets mixed up with a band of wandering thespians in this medieval tale of salvation based on the book Morality Play.
World Made Straight The – 2015 1:59 uur – ♫ English – CC English
A young man in Appalachia finds himself caught between vengeful pot farmers, a violent legacy from the Civil War and his own unpredictable future.When the student is ready, the teacher will appear.
telaatquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan zou ik geen 4k televisie kopen als je "maar" 900 te besteden hebt.
Om dit topic dan niet te gaan vervuilen raad ik je aan om op tweakers (bijvoorbeeld) filmpjes van tests te gaan kijken en veel lezen.
En de tv's in de winkel uitproberen.
Let wel op dat sommige tv's. Vaak Samsung, extra fel zijn ingesteld.
Stukken beter, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Daredevil gestart. De film was abominabel slecht, ik ben benieuwd hoe de serie uitpakt
9,4 op imdbquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stukken beter, wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breath of Freedom – 2014 1:32 uur – ♫ English – CC English
This documentary examines the legacy of African American soldiers in World War II, who fought the enemy while battling racism within their own ranks.
Brotherhood of Blades – 2014 1:51 uur – ♫ Chinese – CC English
In the final days of the Ming Dynasty, three assassins hired to eliminate the former head of the imperial court become involved in a power struggle.
Crank – 2006 1:27 uur – ♫ English – CC English
A hit man who has been poisoned learns that he can elude death if he keeps his adrenaline pumping as he races through the streets of Los Angeles.
Hunt for Bin Laden The – 2012 1:32 uur – ♫ English – CC English
On May 2, 2011 Osama bin Laden, the mastermind behind the 9/11 bombings, was killed by American special forces, marking an end to the longest, most expensive manhunt in American history.
Incredible Bionic Man The – 2013 – ♫ English – CC English
Two robotics experts round up the most sophisticated prosthetic parts available on a quest to create a bionic man that rivals the real human body.
Knife Fight – 2012 1:38 uur – ♫ English – CC English
This satirical drama follows a cunning political strategist as he spins the truth to keep his misbehaving governor and senator clients out of trouble.
Lookalike The – 2014 1:40 uur – ♫ English – CC English
A drug lord obsessed with a beautiful woman uses some friends to get to her, but when she dies before they can deliver, they must find a replacement.
My Life Directed by Nicolas Winding Refn – 2015 – ♫ English – CC English/Spanish
Film director Nicholas Winding Refn ("Drive") reveals his work habits and vulnerability in this intimate documentary shot by his wife, Liv Corfixen.
One Small Hitch – 2013 1:45 uur – ♫ English – CC English
On their way to a wedding, friends Josh and Molly agree to fake an engagement to please Josh's dying father, but things don't turn out as planned.When the student is ready, the teacher will appear.
s3 is wat minder...quote:Op zondag 12 april 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Maandagavond begonnen met het kijken van Arrow, nu 2 seizoenen verder en denk dat ik maar een download aan moet gooien.
https://www.netflix.com/WiViewingActivityquote:Op zondag 12 april 2015 17:51 schreef Fylax het volgende:
Ik heb perongeluk een film aangeklikt die ik helemaal niet wil zien maar nu staat 'ie bij "Verder kijken"
Hoe haal ik die weg,
Een film aanklikken die je wel wilt zien helpt misschien?quote:Op zondag 12 april 2015 17:51 schreef Fylax het volgende:
Ik heb perongeluk een film aangeklikt die ik helemaal niet wil zien maar nu staat 'ie bij "Verder kijken"
Hoe haal ik die weg,
Betere oplossingquote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Etcetera het volgende:
https://www.netflix.com/WiViewingActivity
Nee want er staan een stuk of 8 series bij verder kijkenquote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een film aanklikken die je wel wilt zien helpt misschien?
Hey, das handig!quote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thnxquote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hoeft je helemaal niet te schamen voor je my little pony kijkgedrag hoorquote:Op zondag 12 april 2015 17:51 schreef Fylax het volgende:
Hoe haal ik die weg,
Dat heb ik ookquote:Op zondag 12 april 2015 17:51 schreef Fylax het volgende:
Hoe haal ik die weg,
vrouwen doelgroep is oftewel actiequote:Op zondag 12 april 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
Ik weet gewoon echt even niet wat voor film ik moet kijken en ik wil graag een film kijken voor het slapen. Het is ook iedere keer hetzelfde met vriendinnen, we zijn eerst 15 tot 20 minuten bezig met uitzoeken welke film nou echt super fantastisch gaat zijn. Iemand nog tips?
28 days, morgen 28 weeks.quote:Op zondag 12 april 2015 23:20 schreef Nammie het volgende:
Ik weet gewoon echt even niet wat voor film ik moet kijken en ik wil graag een film kijken voor het slapen. Het is ook iedere keer hetzelfde met vriendinnen, we zijn eerst 15 tot 20 minuten bezig met uitzoeken welke film nou echt super fantastisch gaat zijn. Iemand nog tips?
Erg vermakelijke films. Een 28 months gaat er misschien toch eindelijk komen, er zijn eerste gesprekken over.quote:
Vergeet niet later in de titel erbij te typen, anders start je misschien per ongeluk de film met Sandra Bullockquote:Op zondag 12 april 2015 23:54 schreef Nammie het volgende:
Thanks! Ik ga 28 days kijken. Ik vind horror en thriller altijd eng, maar dat is volgens mij geen creepy schrikfilm.
Meer content zoals anime, Nederlandse ondertiteling weg, te bekijken lijst wegquote:Op maandag 13 april 2015 06:58 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand die dit weet? Ik heb een smart TV dus via een simpele DNS wijziging US Netflix. Maar hoe zie je of je echt de content hebt van US netflix? Ik heb nu namelijk bij Land/taal: Us/Dutch staan. Ik heb ook zowel films met Nederlandse, als met Engelse beschrijvingen in mijn lijst. Echter, ik heb geen The Office US, en ook geen vijf seizoenen walking dead, iemand die dit weet?
Het makkelijkste is om even door de lijst te scrollen en kijken of er nederlandse films tussen staanquote:Op maandag 13 april 2015 06:58 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand die dit weet? Ik heb een smart TV dus via een simpele DNS wijziging US Netflix. Maar hoe zie je of je echt de content hebt van US netflix? Ik heb nu namelijk bij Land/taal: Us/Dutch staan. Ik heb ook zowel films met Nederlandse, als met Engelse beschrijvingen in mijn lijst. Echter, ik heb geen The Office US, en ook geen vijf seizoenen walking dead, iemand die dit weet?
Ik doe nog rustiger aan dan, ep4 gezien gisteren.quote:Op maandag 13 april 2015 05:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe rustig aan met DareDevil zit nu bij aflevering 8.
Als je films die alleen in de US beschikbaar zijn ziet en geen Nederlandse ondertiteling kunt kiezen heb je de US content.quote:Op maandag 13 april 2015 06:58 schreef GoobyPls het volgende:
De ideale afstand om tv te kijken is toch vijf maal de doorsnee? Omdat je anders het beeld niet goed op kan nemen. Fysiek dan dus.quote:
Ah... ben benieuwd, maar heb tegelijkertijd ook wel geduld. Zie je "beschouwingen" vanzelf wel ergens tegemoet dan en veel plezier nog met de laatste afleveringenquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, en dat is superkut. Mijn vriendin en ik leven de laatste week een beetje langs elkaar heen (werk enzo, geen trouble in paradise) dus we komen er weinig aan toe. Je moet nog heel even geduld hebben voor je mijn beschouwingen kunt lezen.
quote:Op maandag 13 april 2015 05:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe rustig aan met DareDevil zit nu bij aflevering 8.
meeste vrouwen vinden superhero gedoe niks. vind ik wel leuk maar ook niet dat ik er superfan van ben. moet daredevil nog kijken maar loop nog met zoveel achter.quote:Op maandag 13 april 2015 13:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ah... ben benieuwd, maar heb tegelijkertijd ook wel geduld. Zie je "beschouwingen" vanzelf wel ergens tegemoet dan en veel plezier nog met de laatste afleveringen
[..]![]()
Hier dit weekend de eerste 2 afleveringen van Daredevil gekeken. Meneer Forbry vond beide afleveringen wel leuk. Ik vond de 1e top, maar de 2e niet zo, dus het is nog niet helemaal duidelijk of dit wel echt iets voor mij gaat zijn...
Er zijn -op toch wel enigszins regelmatige basis- uitzonderingen hoor (superheldenfilms/-series dus, die ik wél tof vind/vond), maar in zijn algemeenheid bekeken heb ik idd wel wat moeite met dit genre. Vind het nog al eens "overdreven", té ongeloofwaardig, kinderachtig, etc. Ik was er als kind ook "ontvankelijker" voor dan nu heb ik het idee. Maar goed, 1e aflevering vond ik wel heel tof en ga het zeker nog wel een kans geven.quote:Op maandag 13 april 2015 13:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
meeste vrouwen vinden superhero gedoe niks. vind ik wel leuk maar ook niet dat ik er superfan van ben. moet daredevil nog kijken maar loop nog met zoveel achter.
probleem met die meeste superhero dingen is dat het veel te traag gaat naar mijn mening.quote:Op maandag 13 april 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Er zijn -op toch wel enigszins regelmatige basis- uitzonderingen hoor (superheldenfilms/-series dus, die ik wél tof vind/vond), maar in zijn algemeenheid bekeken heb ik idd wel wat moeite met dit genre. Vind het nog al eens "overdreven", té ongeloofwaardig, kinderachtig, etc. Ik was er als kind ook "ontvankelijker" voor dan nu heb ik het idee. Maar goed, 1e aflevering vond ik wel heel tof en ga het zeker nog wel een kans geven.
Wat jij zegt idd. Ik gebruik ook Hola Unblocker zodat ik het Amerikaanse aanbod heb. Als ze me willen blokkeren moeten ze dat lekker doen. Ga ik weer lekker alles van TPB afhalen.quote:Op maandag 13 april 2015 17:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Sensatiezoekend artikel weer, er is in de Terms of Service wat veranderd ja maar alsnog geen officiële statement van Netflix dat ze mensen gaan blokkeren of wat dan ook.
Ik zou mijn abo in ieder geval ook stoppen, ik betaal puur omdat ik dan ieder geval nog íets betaal en er daar wat streaming-gemak voor terugkrijg, het aanbod is toch niet compleet (zelfs qua seizoenen per series niet) dus als ze het forceren haal ik alles weer compleet en gratis binnen, ook goed.
ja na 2 afleveringen volgens mij. heb ook al gezocht maar is blijkbaar niet uit te zetten. is voor mensen die in slaap vallen in de zetel.waar ik dus nooit last van heb.quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik een serie kijk op mijn laptop stopt hij elke paar afleveringen 2 minuten in de serie, omdat hij aangesloten zit aan mijn TV moet ik elke keer opstaan en er naartoe lopen om het uit te zetten. Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?
Je leest zijn probleem niet goed ...quote:Op dinsdag 14 april 2015 02:46 schreef redboyke het volgende:
ja na 2 afleveringen volgens mij. heb ook al gezocht maar is blijkbaar niet uit te zetten. is voor mensen die in slaap vallen in de zetel.waar ik dus nooit last van heb.
Netflix kan geen boetes uitdelen. Dat kan alleen de overheid doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef KingRadler het volgende:
ik zou het niet vreemd vinden dat je straks een boete gaat krijgen van Netflix als je in een andere regio zit te kijken.
Netflix ziet alles.
ow in dat geval draadloze muis doet wonderenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je leest zijn probleem niet goed ...
ik kan geen duits dus effe google translate:quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef JohnB52 het volgende:
Nou wees maar blij dat jullie niet in Duitsland wonen met al dat stoere illegaal gedownload ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2015 22:09:57 ]
papieren tijger. Zou ze miljoenen kosten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akmal: Life of Akmal – 2014 AL 1:02 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De scherpe komiek Akmal spit in zijn persoonlijke leven naar grappen, van zijn jeugd in Egypte tot de dag dat hij uit de Koptisch-orthodoxe kerk werd gezet.
Carl Barron: A One Ended Stick – 2013 AL 1:22 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Komiek Carl Barron weet alledaagse zaken om te toveren in iets hilarisch, of het nu gaat om obsessies die hij heeft over zijn lichaam, of aanvaringen met vogels.
David Strassman: Careful What You Wish For – 2014 AL 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
David Strassman, een meesterlijke buikspreker en komiek, geeft een fantastische show ten beste waarin niets is wat het op het eerste gezicht lijkt.
Hannah Montana: The Movie – 2009 AL 1:42 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Wanneer de roem van haar geheime alter ego, Hannah Montana, haar te veel wordt, gaat Miley Stewart terug naar huis om aan de spotlights te ontsnappen.
Umbilical Brothers: The Rehearsal The – 2014 AL 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Dit extreme komische duo gebruikt multimedia, pantomime en het publiek om de kijkers bij hun creatieve proces te betrekken.
Video Game High School - Season 3 – 2012-2014 12 – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Als Brian onwetend een internationale gaming-kampioen verslaat, wordt hij snel toegelaten in de zalen van de prestigieuze Video Game High School.When the student is ready, the teacher will appear.
Die verwachting heb ik er ook bij, de laatste keer dat een horrorfilm werd gehyped was het The Conjuring en ik heb zelden zo'n enorme cliché film gezien...quote:Op woensdag 15 april 2015 08:15 schreef Spaulding het volgende:
Vond hem erg tegenvallen.. Niet dat ie slecht is maar gewoon weinig bijzonder.
quote:'Een op de tien Nederlanders heeft Netflix-abonnement'
Ruim een op de tien Nederlanders had in het laatste kwartaal van vorig jaar een abonnement op videostreamingdienst Netflix, zo stelt Telecompaper op basis van een eigen onderzoek. Daarmee is Netflix de grootste aanbieder van video-on-demand in Nederland.
Telecompaper deed onderzoek naar de populariteit van streaming-videodiensten in Nederland. Zogeheten over-the-top-diensten als Netflix doen het goed volgens het onderzoek onder 6200 Nederlanders tussen de 12 en 80 jaar. Netflix is de duidelijke marktleider; ruim een op de tien Nederlanders had in het vierde kwartaal van 2014 een abonnement op de videodienst, omgerekend circa 865.000 huishoudens. Telecompaper tekent daar wel bij aan dat ongeveer een kwart van de ondervraagden nog in de gratis proefperiode van een maand zat. Wel zou zes procent van de Nederlanders overwegen om binnen zes maanden een abonnement te nemen op Netflix.
Telecompapers schatting van 865.000 Netflix-abonnees in het laatste kwartaal van vorig jaar ligt lager dan een schatting die onlangs door The New York Times werd gepubliceerd. De Amerikaanse krant kwam toen uit op een aantal van 914.000 abonnees eind 2014. Dit cijfer is afkomstig van marktonderzoeksbureau IHS en zou geen proefabonnementen meetellen, noch account sharing. Netflix zelf geeft geen cijfers over zijn precieze aantal abonnees per land.
Diensten als Videoland, dat deel uitmaakt van RTL Nederland, en NLziet, een platform van de publieke en commerciële omroepen, zouden een veel kleiner marktaandeel dan Netflix hebben. Precieze cijfers hierover wil Telecompaper, dat een deel van zijn inkomsten haalt uit de verkopen van marktonderzoeken, niet geven.
Uit het onderzoek blijkt verder dat vooral jongeren onder de twintig veel niet-lineaire content consumeren, waarbij voornamelijk smartphones en tablets worden gebruikt. Een jongere zou dagelijks circa 107 minuten video op zijn mobiele apparaat bekijken.
die kop straalt wat minder nieuwswaarde uit dan '1 op de 10 nederlanders heeft netflix'quote:Op woensdag 15 april 2015 13:42 schreef Breuls het volgende:
Link dan gewoon naar het bericht op FOK!
Netflix populairste videodienst in Nederland
quote:Een jongere zou dagelijks circa 107 minuten video op zijn mobiele apparaat bekijken.
Definition - What does Over-the-Top Application (OTT) mean?quote:
Misschien duidelijker:quote:Op woensdag 15 april 2015 14:33 schreef Copycat het volgende:
Aha! Thanks.
Over the top heeft voor mij een negatieve connotatie: iets wat too much is.
quote:It's often referred to as "over-the-top" because these services ride on top of the service you already get and don't require any business or technology affiliations with your network operator.
http://www.itvdictionary.(...)-top_definition.html
Nee, ik begrijp het wel, maar mijn gevoel bij over the top is ietwat negatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eden Lake – 2008 16 1:30 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jenny en Steve staan op het punt zich te verloven tijdens een uitje aan een meer — maar eerst moeten ze aan een moorddadige bende van tieners zien te ontsnappen.
Facing Ali – 2009 16 1:41 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Tien beroemde boxers beschrijven wat voor een ongelooflijke ervaring het was om de ring in te stappen met een van de geweldigste boxers aller tijden: Muhammad Ali.
Gosford Park – 2001 AL 2:16 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In deze geestige whodunit verblijven rijke gasten en hun bedienden een weekend in het huis van Sir William McCordle, die al snel vermoord wordt aangetroffen.
Grizzly Man – 2005 AL 1:44 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Werner Herzog vertelt over de tragische dood van Timothy Treadwell, die zijn leven wijdde aan grizzlyberen en op brute wijze door een grizzlybeer werd verscheurd.
Hello Kitty Flanagan – 2014 AL 1:24 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Stand-upcomedian Kitty Flanagan beantwoordt allerlei prangende levensvragen zoals ‘Wat is er mis met tieners?’ en ‘Zou cabaret illegaal moeten zijn?’
Hugh Hefner: Playboy, Activist and Rebel – 2009 12 2:04 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Deze documentaire gaat over de oprichter van Playboy, Hugh Hefner, die al lange tijd een toonaangevende figuur is binnen de Amerikaanse cultuur en seksuele politiek.
Last Night – 2010 AL 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als ze een avond niet samen zijn, wordt het getrouwde stel Joanna en Michael in de verleiding gebracht om vreemd te gaan met sexy kennissen.
Love Me – 2014 AL 1:34 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Westerse mannen reizen naar Oekraïne om vrouwen die ze via postorderbruid-datingsites hebben gevonden, te ontmoeten. Beide partijen hopen op een huwelijk.
Match Point – 2005 12 2:04 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In dit spannende drama van schrijver-regisseur Woody Allen krijgt een ambitieuze tennisser te maken met de donkere kant van de high society.
My Summer of Love – 2004 6 1:26 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Mona heeft genoeg van haar arme achtergrond, en Tamsin juist van haar rijke luizenleventje. Als ze elkaar ontmoeten, voelen de twee meisje zich tot elkaar aangetrokken.
Super High Me – 2007 16 1:30 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Komiek en ex-Stoner of the Year, Doug Benson, vertelt over zijn cannabis-experiment: eerst 30 dagen zonder, daarna 30 opeenvolgende dagen high!When the student is ready, the teacher will appear.
3,4/10 op IMDbquote:Op woensdag 15 april 2015 22:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Pompidou (seizoen 1) – 2015 16
Matt Lucas (Bridesmaids) speelt Pompidou in deze ongesproken comedy in de trant van Charlie Chaplin, Laurel en Hardy en Mr. Bean. Pompidou, een excentrieke, berooide aristocraat, woont samen met zijn butler en Afghaanse windhond in een caravan op hun oude landgoed. Ze stuntelen van de ene absurde situatie in de andere; zo moeten ze een peperdure kom terugstelen die ooit van hen was, een levende vogel doorslikken en een operatie uitvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awakening The – 2013 2:12 uur – ♫ English – CC English
Twists abound in this dark thriller as a young man consults an ambitious journalist in his quest to learn the truth behind his prophetic dreams.
Burning Bridges – 2014 2:29 uur – ♫ English – CC English
When her fiancé's beautiful best friend arrives just before the wedding, jealousy consumes a bride -- and marriage doesn't alleviate her concerns.
Confusion Na Wa – 2013 1:46 uur – ♫ English – CC English
Two opportunist wasters read some incriminating text messages on a lost cell phone and blackmail the owner, an act that comes back to haunt them.
Goodbye to Language – 2014 1:09 uur – ♫ French – CC English
An adulterous couple declaims, a dog strays, and there's a murder in this visual and verbal meditation on history, illusion, love and modern society.
kink – 2013 1:19 uur – ♫ English – CC English
Take a peek into the secret world of sex, bondage and fetish porn with this documentary that tells the story of the people who work at Kink.com.
Love Hunter – 2014 1:26 uur – ♫ English – CC English
A member of an influential Serbian rock band finds himself in New York, driving a cab and caught in a love triangle as he tries to rebuild his dreams.
Mad Couple – 2014 1:14 uur – ♫ English – CC English
A pregnant and uneducated girl grows dangerously resentful when her best friend gets the opportunity to leave their small village and study medicine.
Man with the Iron Fists 2 The – 2015 1:29 uur – ♫ English – CC English
In feudal China, a wounded stranger and a reluctant blacksmith join forces to defend a village against powerful warriors, both human and supernatural.
Night Has Settled – 2014 1:29 uur – ♫ English – CC English
On the brink of adolescence, a 13-year-old boy in New York deals with love, sex, alcohol, masturbation and the loss of the woman who reared him.
Tracks – 2013 1:40 uur – ♫ English – CC English/Spanish
Mia Wasikowska is affecting as adventurer Robyn Davidson, who crossed the Australian desert alone -- and on foot -- in 1977.When the student is ready, the teacher will appear.
1 op de 10 lijkt mij onrealistisch hoog.quote:
Als je daadwerkelijk in die andere regio zit is dat geen probleem toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef KingRadler het volgende:
ik zou het niet vreemd vinden dat je straks een boete gaat krijgen van Netflix als je in een andere regio zit te kijken.
Netflix ziet alles.
Waarom?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
1 op de 10 lijkt mij onrealistisch hoog.
Als netflix dat doet zijn ze in n jaar tijd wegquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef KingRadler het volgende:
Netflix ziet alles.
Inderdaad. In mn directe omgeving is het eerder 1 op de 10 die het niet heeft.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken veel mensen die het hebben, dit topic loopt ook als een tierelier, waarom zou 1 op de 10 te hoog zijn?
Ja same here!quote:Op donderdag 16 april 2015 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. In mn directe omgeving is het eerder 1 op de 10 die het niet heeft.
Deze is geweldigquote:Op woensdag 15 april 2015 22:40 schreef Aether het volgende:
Tracks – 2013 1:40 uur – ♫ English – CC English/Spanish
Mia Wasikowska is affecting as adventurer Robyn Davidson, who crossed the Australian desert alone -- and on foot -- in 1977.
Ik ben anti-fan doorquote:Op donderdag 16 april 2015 09:28 schreef Hadjewat het volgende:
Homeland fans hier? Topserie , helaas is seizoen 4 er nog niet
Seizoen 4 is spannendquote:Op donderdag 16 april 2015 09:28 schreef Hadjewat het volgende:
Homeland fans hier? Topserie , helaas is seizoen 4 er nog niet
Eh, op niet geheel legale wijzequote:Op donderdag 16 april 2015 10:06 schreef Hadjewat het volgende:
Carrie is manisch niet panisch lol
@Cherrylips , waar haal je die vandaan? Of gekocht?
Als ik in een graf lag, draaide ik mij nu omquote:Op donderdag 16 april 2015 10:13 schreef BeamofLight het volgende:
Bloodline nu alle afleveringen gezien. Best OK. Had allemaal wat sneller gekund, maar toch. Prima dingetje.
want?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als ik in een graf lag, draaide ik mij nu om
Daredevil is erg goedquote:Op donderdag 16 april 2015 18:32 schreef Rijst het volgende:
Better call Saul afgekeken. Op naar Daredevil.
Spontaan wel ja. Jouw schuld!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef Cee het volgende:
Iemand hier problemen met verbinding met Netflix? Krijg het op mijn WDTV en op mijn iPad niet aan de praat.
Vlak voor kerst zijn deze films er weer afquote:
Als het universum mij niet laat Netflixen, moet iedereen meelijden verdoriequote:Op donderdag 16 april 2015 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Spontaan wel ja. Jouw schuld!
https://downdetector.com/status/netflix/map/quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het universum mij niet laat Netflixen, moet iedereen meelijden verdorie
Hij doet het hier weer!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het universum mij niet laat Netflixen, moet iedereen meelijden verdorie
Ja haar manische inflictie lijkt vooral een excuus voor verschrikkelijke overacting.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben anti-fan doorCarrie
![]()
Ik kan het gewoon niet kijken als ze met die kikkerogen panisch door het beeld stuitert.
Jammer want het idee vind ik wel tof.
[ afbeelding ]
Dit plaatje zegt alles
Ik kwam ook niet verder dan de helft van S1.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:17 schreef Copycat het volgende:
Homeland ... veel mensen in mijn omgeving helemaal lyrisch over deze serie. Dus ik ga er vol goede moed voor zitten. Na drie afleveringen ging het bij mij al een beetje wringen en na acht afleveringen was ik er helemaal klaar mee.
Stomme soap met irritante hoofdpersonen.
ik moet nog 4 afleveringenquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:05 schreef Breuls het volgende:
Daredevil is het herkijken wel waard. En zie het als een film van 13 uur in plaats van een serie, dan voelt het minder erg dat het al voorbij is.
toevallig gisteren op 3d herkeken nadat ik hem ook in de bios gezien had, topfilm. Ook met fantastische 3d, maar de 3d versie zal wel niet op netflix staanquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:08 schreef DestroyerPiet het volgende:
Guardians of the galaxy is nu beschikbaar!
leuke film!
Jammer dat er zo weinig 3d aanbod is ja.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
toevallig gisteren op 3d herkeken nadat ik hem ook in de bios gezien had, topfilm. Ook met fantastische 3d, maar de 3d versie zal wel niet op netflix staan
Geweldig hoe smaken verschillen. Vind het zelf echt een topcast en één van de betere seriesquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:17 schreef Copycat het volgende:
Homeland ... veel mensen in mijn omgeving helemaal lyrisch over deze serie. Dus ik ga er vol goede moed voor zitten. Na drie afleveringen ging het bij mij al een beetje wringen en na acht afleveringen was ik er helemaal klaar mee.
Stomme soap met irritante hoofdpersonen.
in nederland helemaal niets toch? In de VS wel een paar maar kan nergens een actuele lijst met 3d films vindenquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat er zo weinig 3d aanbod is ja.
Is me ook niet gelukt die films uit de VS in 3d af te spelen. Lijst stelt sowieso niks voor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
in nederland helemaal niets toch? In de VS wel een paar maar kan nergens een actuele lijst met 3d films vinden
jammer, zal in de toekomst vast wel meer gaan worden. Of hopen de studio's dat 3D nog het enige is waar men echt films voor gaat kopen en dat ze dat verder nergens aan verkopenquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is me ook niet gelukt die films uit de VS in 3d af te spelen. Lijst stelt sowieso niks voor.
Zo da's snelquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:08 schreef DestroyerPiet het volgende:
Guardians of the galaxy is nu beschikbaar!
leuke film!
Yeaaahquote:
Traag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Begonnen aan Bloodline, ben benieuwd.
Mwoah. Best aardig, maar imo te lang uitgesponnen om de laatste afleveringen nog echt te kunnen boeien.quote:
Omdat ik (tegen mijn verwachting vooraf in) a) de serie geweldig vond ipv "best ok" en b) het tempo wat mij betreft juist één van de sterke punten van de serie was. Dat tempo zorgde namelijk voor een hele hoop subtiliteit, spanning en uitdieping.quote:
Amen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Begonnen aan Bloodline, ben benieuwd.Tails tell tales
eens. erg gave serie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:38 schreef Forbry het volgende:
Hier inmiddels nog wat meer afleveringen van Daredevil bekeken en na wat eerste lichte twijfel ben ik er uit: hele toffe nieuwe serie (zeker voor het superheldengenre)
Ik zit m.n. door al dat senseless beating en door de verschijning van Vincent d'Onofrio echt nog dik in de twijfel fase.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:38 schreef Forbry het volgende:
Hier inmiddels nog wat meer afleveringen van Daredevil bekeken en na wat eerste lichte twijfel ben ik er uit: hele toffe nieuwe serie (zeker voor het superheldengenre)
En eerder hadden we Better Call Saul afgekeken. Laatste aflevering daarvan vond ik wat zwakjes, maar voor de rest wéér zo'n geweldige nieuwe serie!![]()
Staat al op netflix Canada een paar wekenquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:26 schreef Unites het volgende:
[..]
Yeaaah
Nu nog X-Men DOFP en ik hoef niet meer de deur uit voor de superheldenmarathon met 'n vriendin van me.
Je kunt proberen de Netflix app te sluiten (dus 2× home-button en dan de app sluiten) en vervolgens opnieuw starten.quote:Op zondag 19 april 2015 08:46 schreef PeterPastoor het volgende:
Laatste weken kijk ik alleen maar via ps3. Ik wil nu weer even via iPad kijken maar hij geeft nu aan dat ik bij The Following nog maar bij S1 A3 ben terwijl ik allang bij S2 A2 ben. Hoe kan ik dit oplossen?
Jeetje.. 2019quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Our Planet (Planet Earth 2) komt in 2019, en is exclusief voor Netflix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |