abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151637100
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe rustig aan met DareDevil zit nu bij aflevering 8.
Ik doe nog rustiger aan dan, ep4 gezien gisteren.

Mortal Kombat X kwam tussendoor... :') :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151637152
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 06:58 schreef GoobyPls het volgende:
Iemand die dit weet? Ik heb een smart TV dus via een simpele DNS wijziging US Netflix. Maar hoe zie je of je echt de content hebt van US netflix? Ik heb nu namelijk bij Land/taal: Us/Dutch staan. Ik heb ook zowel films met Nederlandse, als met Engelse beschrijvingen in mijn lijst. Echter, ik heb geen The Office US, en ook geen vijf seizoenen walking dead, iemand die dit weet?
Als je films die alleen in de US beschikbaar zijn ziet en geen Nederlandse ondertiteling kunt kiezen heb je de US content.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 13 april 2015 @ 12:48:07 #178
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_151642088
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 14:37 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De ideale afstand om tv te kijken is toch vijf maal de doorsnee? Omdat je anders het beeld niet goed op kan nemen. Fysiek dan dus.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_151643555
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 07:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, en dat is superkut. Mijn vriendin en ik leven de laatste week een beetje langs elkaar heen (werk enzo, geen trouble in paradise ;) ) dus we komen er weinig aan toe. Je moet nog heel even geduld hebben voor je mijn beschouwingen kunt lezen.
Ah... ben benieuwd, maar heb tegelijkertijd ook wel geduld. Zie je "beschouwingen" vanzelf wel ergens tegemoet dan en veel plezier nog met de laatste afleveringen ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 05:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik doe rustig aan met DareDevil zit nu bij aflevering 8.
:')

Hier dit weekend de eerste 2 afleveringen van Daredevil gekeken. Meneer Forbry vond beide afleveringen wel leuk. Ik vond de 1e top, maar de 2e niet zo, dus het is nog niet helemaal duidelijk of dit wel echt iets voor mij gaat zijn...
Tails tell tales
pi_151643616
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ah... ben benieuwd, maar heb tegelijkertijd ook wel geduld. Zie je "beschouwingen" vanzelf wel ergens tegemoet dan en veel plezier nog met de laatste afleveringen ^O^

[..]

:')

Hier dit weekend de eerste 2 afleveringen van Daredevil gekeken. Meneer Forbry vond beide afleveringen wel leuk. Ik vond de 1e top, maar de 2e niet zo, dus het is nog niet helemaal duidelijk of dit wel echt iets voor mij gaat zijn...
meeste vrouwen vinden superhero gedoe niks. vind ik wel leuk maar ook niet dat ik er superfan van ben. moet daredevil nog kijken maar loop nog met zoveel achter. :(
pi_151644438
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:38 schreef redboyke het volgende:

[..]

meeste vrouwen vinden superhero gedoe niks. vind ik wel leuk maar ook niet dat ik er superfan van ben. moet daredevil nog kijken maar loop nog met zoveel achter. :(
Er zijn -op toch wel enigszins regelmatige basis- uitzonderingen hoor (superheldenfilms/-series dus, die ik wél tof vind/vond), maar in zijn algemeenheid bekeken heb ik idd wel wat moeite met dit genre. Vind het nog al eens "overdreven", té ongeloofwaardig, kinderachtig, etc. Ik was er als kind ook "ontvankelijker" voor dan nu heb ik het idee. Maar goed, 1e aflevering vond ik wel heel tof en ga het zeker nog wel een kans geven. :Y
Tails tell tales
pi_151644619
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 14:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

Er zijn -op toch wel enigszins regelmatige basis- uitzonderingen hoor (superheldenfilms/-series dus, die ik wél tof vind/vond), maar in zijn algemeenheid bekeken heb ik idd wel wat moeite met dit genre. Vind het nog al eens "overdreven", té ongeloofwaardig, kinderachtig, etc. Ik was er als kind ook "ontvankelijker" voor dan nu heb ik het idee. Maar goed, 1e aflevering vond ik wel heel tof en ga het zeker nog wel een kans geven. :Y
probleem met die meeste superhero dingen is dat het veel te traag gaat naar mijn mening.
in begin doen ze er te lang over om te vertellen hoe die zo is geworden en daarna doen ze er nog uren over om te weten wie het gedaan heeft. maar de meeste kijkers kijken dat gewoon omdat ze fan zijn van de boeken en hun hero eens tot leven willen zien komen maar vervolgens worden ze teleurgesteld als die acteur er dan niet op lijkt. of ze opeens van acteur veranderen zoals ze bij spiderman hebben gedaan.
pi_151644644
Mr. PPP en ik zijn aan bloodline begonnen vorig weekend, nu bij aflevering 4. Ik vind het erg goed, lekker sfeertje zit erin. :)
pi_151651224
Netflix pakt VPN gebruikers definitief aan

Nou, het zal mij benieuwen of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren of dat het alleen maar is om de industrie tevreden te houden. Ik denk niet dat ik een abonnement houd als ik alleen toegang heb tot de Nederlandse content.
  maandag 13 april 2015 @ 17:57:24 #185
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151651663
ben zelf heel tevreden met Nederlandse Content van Netflix ik moet nog zoveel zien maar geen tijd :(
  maandag 13 april 2015 @ 17:57:33 #186
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_151651669
Sensatiezoekend artikel weer, er is in de Terms of Service wat veranderd ja maar alsnog geen officiële statement van Netflix dat ze mensen gaan blokkeren of wat dan ook.

Ik zou mijn abo in ieder geval ook stoppen, ik betaal puur omdat ik dan ieder geval nog íets betaal en er daar wat streaming-gemak voor terugkrijg, het aanbod is toch niet compleet (zelfs qua seizoenen per series niet) dus als ze het forceren haal ik alles weer compleet en gratis binnen, ook goed :).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 13 april 2015 @ 18:03:09 #187
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_151651859
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 17:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Sensatiezoekend artikel weer, er is in de Terms of Service wat veranderd ja maar alsnog geen officiële statement van Netflix dat ze mensen gaan blokkeren of wat dan ook.

Ik zou mijn abo in ieder geval ook stoppen, ik betaal puur omdat ik dan ieder geval nog íets betaal en er daar wat streaming-gemak voor terugkrijg, het aanbod is toch niet compleet (zelfs qua seizoenen per series niet) dus als ze het forceren haal ik alles weer compleet en gratis binnen, ook goed :).
Wat jij zegt idd. Ik gebruik ook Hola Unblocker zodat ik het Amerikaanse aanbod heb. Als ze me willen blokkeren moeten ze dat lekker doen. Ga ik weer lekker alles van TPB afhalen.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 14 april 2015 @ 02:10:00 #188
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151668894
Als ik een serie kijk op mijn laptop stopt hij elke paar afleveringen 2 minuten in de serie, omdat hij aangesloten zit aan mijn TV moet ik elke keer opstaan en er naartoe lopen om het uit te zetten. Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_151669005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 02:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik een serie kijk op mijn laptop stopt hij elke paar afleveringen 2 minuten in de serie, omdat hij aangesloten zit aan mijn TV moet ik elke keer opstaan en er naartoe lopen om het uit te zetten. Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?
ja na 2 afleveringen volgens mij. heb ook al gezocht maar is blijkbaar niet uit te zetten. is voor mensen die in slaap vallen in de zetel.waar ik dus nooit last van heb.
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:01:06 #190
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_151683962
ik zou het niet vreemd vinden dat je straks een boete gaat krijgen van Netflix als je in een andere regio zit te kijken.

Netflix ziet alles.
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:05:13 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151684057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 02:46 schreef redboyke het volgende:

ja na 2 afleveringen volgens mij. heb ook al gezocht maar is blijkbaar niet uit te zetten. is voor mensen die in slaap vallen in de zetel.waar ik dus nooit last van heb.
Je leest zijn probleem niet goed ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 april 2015 @ 18:12:42 #192
134538 chansadres
Black & White
pi_151684259
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:01 schreef KingRadler het volgende:
ik zou het niet vreemd vinden dat je straks een boete gaat krijgen van Netflix als je in een andere regio zit te kijken.

Netflix ziet alles.
Netflix kan geen boetes uitdelen. Dat kan alleen de overheid doen.
Netflix kan wel je gegevens doorgeven aan Brein. En die kunnen een rechtzaak beginnen wegens het bekijken (downloaden) van materiaal uit illegale bron.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_151684362
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je leest zijn probleem niet goed ...
ow in dat geval draadloze muis doet wonderen :P
pi_151684382
Kut Netflix dat ze VPN gaan aanpakken. :')
(she/her)
pi_151693699
Nou wees maar blij dat jullie niet in Duitsland wonen met al dat stoere illegaal gedownload ;-)
pi_151694128
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:59 schreef JohnB52 het volgende:
Nou wees maar blij dat jullie niet in Duitsland wonen met al dat stoere illegaal gedownload ;-)
ik kan geen duits dus effe google translate:

Ich war nicht, fiel der Maus auf den Boden und schlug ihn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2015 22:09:57 ]
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:14:19 #197
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_151694446
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 18:17 schreef Fylax het volgende:

Kut Netflix dat ze VPN gaan aanpakken. :')
papieren tijger. Zou ze miljoenen kosten.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_151700564
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akmal: Life of Akmal – 2014 AL 1:02 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De scherpe komiek Akmal spit in zijn persoonlijke leven naar grappen, van zijn jeugd in Egypte tot de dag dat hij uit de Koptisch-orthodoxe kerk werd gezet.

Carl Barron: A One Ended Stick – 2013 AL 1:22 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Komiek Carl Barron weet alledaagse zaken om te toveren in iets hilarisch, of het nu gaat om obsessies die hij heeft over zijn lichaam, of aanvaringen met vogels.

David Strassman: Careful What You Wish For – 2014 AL 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
David Strassman, een meesterlijke buikspreker en komiek, geeft een fantastische show ten beste waarin niets is wat het op het eerste gezicht lijkt.

Hannah Montana: The Movie – 2009 AL 1:42 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Wanneer de roem van haar geheime alter ego, Hannah Montana, haar te veel wordt, gaat Miley Stewart terug naar huis om aan de spotlights te ontsnappen.

Umbilical Brothers: The Rehearsal The – 2014 AL 1:32 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Dit extreme komische duo gebruikt multimedia, pantomime en het publiek om de kijkers bij hun creatieve proces te betrekken.

Video Game High School - Season 3 – 2012-2014 12 – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Als Brian onwetend een internationale gaming-kampioen verslaat, wordt hij snel toegelaten in de zalen van de prestigieuze Video Game High School.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_151700918
The Babadook is beschikbaar in de USA, vanavond gelijk kijken of het echt een goede horror is...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_151700939
Vond hem erg tegenvallen.. Niet dat ie slecht is maar gewoon weinig bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')