Sherlock!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Ben klaar met Suits, Breaking Bad, House of Cards, SOA en Better Call Saul.
Zat te denken om te beginnen aan Prison Break, nog nooit gezien. Is dit niet erg verouderd?
Morgen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:52 schreef KingRadler het volgende:
is Daredevil al op Netflix.................![]()
![]()
![]()
![]()
white collarquote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Zat te denken om te beginnen aan Prison Break, nog nooit gezien. Is dit niet erg verouderd?
Ja en om 09:01 is het te bekijken.quote:
Prison Break is vooral verouderd omdat het 24 afleveringen in een seizoen zijn. Dat merk je wel omdat er op een gegeven moment domme twists nodig zijn om het door te laten gaan. (zie ook de moeder van zulke series, 24). Maar voor de rest is het een 'nieuwe' serie, die best wel leuk is. De eerste twee seizoenen zijn top, de laatste twee bagger. Maar je wil het toch door kijken. Dus het is best een tijdsinvestering.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Nee, en dat is superkut. Mijn vriendin en ik leven de laatste week een beetje langs elkaar heen (werk enzo, geen trouble in paradisequote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier maar één of twee keer zo'n melding gehad, dus valt mee. Bloodline al afgekeken?
Life on Marsquote:Op donderdag 9 april 2015 21:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand nog tips??
Ik bundel info van verschillende bronnen en die zat er nog niet bijquote:
Dat kan, het was nét nog niet online.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik bundel info van verschillende bronnen en die zat er nog niet bij
Ik zie Longmire op die lijst!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef Aether het volgende:
Marvel's Daredevil -- Available in Ultra HD 4K
https://pr.netflix.com/We(...)oup=Premiere%20Dates
Met welke apparaten kan je 4K Netflix kijken danquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:41 schreef Aether het volgende:
Marvel's Daredevil -- Available in Ultra HD 4K
https://pr.netflix.com/We(...)oup=Premiere%20Dates
Met een 4K (of "ultra HD") televisie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met welke apparaten kan je 4K Netflix kijken dan
Oh logisch ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Met een 4K (of "ultra HD") televisie.
Ik zie op bij die eerder geplaatste link OITNB niet als 4K vermeld staanquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik ben toevallig net een 4k tv uit het zoeken, van rond de 900 euro. Komt dat goed uit
Als iemand nog tips heeft mbt deze lg tv dan hoor ik het graag. Compleet offtopic natuurlijk.
Maar netflix plaatst al haar eigen content tegenwoordig toch in 4k?
idd, raar. Zeker als je een duurder 4k abbo aanbiedt en niet al je eigen series in dat formaat aanbiedtquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie op bij die eerder geplaatste link OITNB niet als 4K vermeld staan
Netflix is de distributeur; de serie wordt door Lionsgate gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, raar. Zeker als je een duurder 4k abbo aanbiedt en niet al je eigen series in dat formaat aanbiedt
maar wel de opdrachtgever dus waarom eisen ze dat niet gewoonquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix is de distributeur; de serie wordt door Lionsgate gemaakt
Ik heb echt helemaal niks met superhelden en Marvel Comics enzo.quote:Op vrijdag 10 april 2015 07:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Prison Break is vooral verouderd omdat het 24 afleveringen in een seizoen zijn. Dat merk je wel omdat er op een gegeven moment domme twists nodig zijn om het door te laten gaan. (zie ook de moeder van zulke series, 24). Maar voor de rest is het een 'nieuwe' serie, die best wel leuk is. De eerste twee seizoenen zijn top, de laatste twee bagger. Maar je wil het toch door kijken. Dus het is best een tijdsinvestering.
Morgen komt Daredevil, dat schijnt misschien wel Netflix' beste serie totnutoe te zijn. Sowieso is er tot en met de zomer genoeg te zien, ik zou Prison Break bewaren voor het langzamere najaar.
Niet specifiek met deze, maar onlangs zelf een tv gekocht en na lang twijfelen toch nog voor de Full HD gegaan. In deze goedkope prijsklasse is het verschil imo niet te zien, zeker niet op relatief kleine schermen zoals deze. Eigenlijk pas vanaf 60 inch zag ik wat verschillen. Vond het beeld van een duurdere Full HD ook gewoon mooier dan een goedkope 4k.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef planethugo het volgende:
ik ben toevallig net een 4k tv uit het zoeken, van rond de 900 euro. Komt dat goed uit
Als iemand nog tips heeft mbt deze lg tv dan hoor ik het graag. Compleet offtopic natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet specifiek met deze, maar onlangs zelf een tv gekocht en na lang twijfelen toch nog voor de Full HD gegaan. In deze goedkope prijsklasse is het verschil imo niet te zien, zeker niet op relatief kleine schermen zoals deze. Eigenlijk pas vanaf 60 inch zag ik wat verschillen. Vond het beeld van een duurdere Full HD ook gewoon mooier dan een goedkope 4k.
Zou echt ook in de winkel gaan kijken, niet zomaar via internet bestellen alleen omdat het 4k is.
Yup, die heb ik ook gebruikt.quote:
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat deze chart is opgesteld voor bejaarden met 10/20 visie. Of met 'worth it' moeten ze arme mensen bedoelen voor wie van HD ready naar Full HD een enorme aderlating betekent.quote:
Dat stuk is niet meer echt actueel idd, maar van Full naar 4k nog wel imo. Ik zag oprecht geen verschil, of kon het niet direct toeschrijven aan 4k. Heb geen bril, wel goede ogen volgens mij, maar ben ook weer geen electronica-freak die de kleinste verschillen ziet..quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat deze chart is opgesteld voor bejaarden met 10/20 visie. Of met 'worth it' moeten ze arme mensen bedoelen voor wie van HD ready naar Full HD een enorme aderlating betekent.
Dan zou ik geen 4k televisie kopen als je "maar" 900 te besteden hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:50 schreef planethugo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mad Couple 2 – 2014 1:15 uur – ♫ English – CC English
Distraught over her best friend's decision to leave their village and become a doctor, a pregnant girl commits a shocking act.
Pioneer – 2013 1:51 uur – ♫ Norwegian Bokmål – CC English
At the birth of the Nordic oil boom of the 1980s, a diver begins to suspect a conspiracy involving a team of Americans and the Norwegian government.
Reckoning The – 2004 1:50 uur – ♫ English – CC English
A priest on the run gets mixed up with a band of wandering thespians in this medieval tale of salvation based on the book Morality Play.
World Made Straight The – 2015 1:59 uur – ♫ English – CC English
A young man in Appalachia finds himself caught between vengeful pot farmers, a violent legacy from the Civil War and his own unpredictable future.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
telaatquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan zou ik geen 4k televisie kopen als je "maar" 900 te besteden hebt.
Om dit topic dan niet te gaan vervuilen raad ik je aan om op tweakers (bijvoorbeeld) filmpjes van tests te gaan kijken en veel lezen.
En de tv's in de winkel uitproberen.
Let wel op dat sommige tv's. Vaak Samsung, extra fel zijn ingesteld.
Stukken beter, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Daredevil gestart. De film was abominabel slecht, ik ben benieuwd hoe de serie uitpakt
9,4 op imdbquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stukken beter, wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breath of Freedom – 2014 1:32 uur – ♫ English – CC English
This documentary examines the legacy of African American soldiers in World War II, who fought the enemy while battling racism within their own ranks.
Brotherhood of Blades – 2014 1:51 uur – ♫ Chinese – CC English
In the final days of the Ming Dynasty, three assassins hired to eliminate the former head of the imperial court become involved in a power struggle.
Crank – 2006 1:27 uur – ♫ English – CC English
A hit man who has been poisoned learns that he can elude death if he keeps his adrenaline pumping as he races through the streets of Los Angeles.
Hunt for Bin Laden The – 2012 1:32 uur – ♫ English – CC English
On May 2, 2011 Osama bin Laden, the mastermind behind the 9/11 bombings, was killed by American special forces, marking an end to the longest, most expensive manhunt in American history.
Incredible Bionic Man The – 2013 – ♫ English – CC English
Two robotics experts round up the most sophisticated prosthetic parts available on a quest to create a bionic man that rivals the real human body.
Knife Fight – 2012 1:38 uur – ♫ English – CC English
This satirical drama follows a cunning political strategist as he spins the truth to keep his misbehaving governor and senator clients out of trouble.
Lookalike The – 2014 1:40 uur – ♫ English – CC English
A drug lord obsessed with a beautiful woman uses some friends to get to her, but when she dies before they can deliver, they must find a replacement.
My Life Directed by Nicolas Winding Refn – 2015 – ♫ English – CC English/Spanish
Film director Nicholas Winding Refn ("Drive") reveals his work habits and vulnerability in this intimate documentary shot by his wife, Liv Corfixen.
One Small Hitch – 2013 1:45 uur – ♫ English – CC English
On their way to a wedding, friends Josh and Molly agree to fake an engagement to please Josh's dying father, but things don't turn out as planned.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |