Deze is geweldigquote:Op woensdag 15 april 2015 22:40 schreef Aether het volgende:
Tracks – 2013 1:40 uur – ♫ English – CC English/Spanish
Mia Wasikowska is affecting as adventurer Robyn Davidson, who crossed the Australian desert alone -- and on foot -- in 1977.
Ik ben anti-fan doorquote:Op donderdag 16 april 2015 09:28 schreef Hadjewat het volgende:
Homeland fans hier? Topserie , helaas is seizoen 4 er nog niet
Seizoen 4 is spannendquote:Op donderdag 16 april 2015 09:28 schreef Hadjewat het volgende:
Homeland fans hier? Topserie , helaas is seizoen 4 er nog niet
Eh, op niet geheel legale wijzequote:Op donderdag 16 april 2015 10:06 schreef Hadjewat het volgende:
Carrie is manisch niet panisch lol
@Cherrylips , waar haal je die vandaan? Of gekocht?
Als ik in een graf lag, draaide ik mij nu omquote:Op donderdag 16 april 2015 10:13 schreef BeamofLight het volgende:
Bloodline nu alle afleveringen gezien. Best OK. Had allemaal wat sneller gekund, maar toch. Prima dingetje.
want?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als ik in een graf lag, draaide ik mij nu om
Daredevil is erg goedquote:Op donderdag 16 april 2015 18:32 schreef Rijst het volgende:
Better call Saul afgekeken. Op naar Daredevil.
Spontaan wel ja. Jouw schuld!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef Cee het volgende:
Iemand hier problemen met verbinding met Netflix? Krijg het op mijn WDTV en op mijn iPad niet aan de praat.
Vlak voor kerst zijn deze films er weer afquote:
Als het universum mij niet laat Netflixen, moet iedereen meelijden verdoriequote:Op donderdag 16 april 2015 21:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Spontaan wel ja. Jouw schuld!
https://downdetector.com/status/netflix/map/quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het universum mij niet laat Netflixen, moet iedereen meelijden verdorie
Hij doet het hier weer!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het universum mij niet laat Netflixen, moet iedereen meelijden verdorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |