Zeker in de leer geweest bij Theo Reitsma.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan de negers niet uit elkaar houden
Had trouwens expres maar 1 schepje iso in mijn water gedaan. Ben nu gelijk misselijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik een half uurtje ga fietsen wel ja. Ik denk ook niet dat ik langer dan 100 vol ga houden met mijn schema
we gaan gewoon kapot met zn allenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als ik een half uurtje ga fietsen wel ja. Ik denk ook niet dat ik langer dan 100 vol ga houden met mijn schema
Ik ga bij onze indo nog even wat doping kopen denk ik zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
we gaan gewoon kapot met zn allen
Of nou ja, jullie gaan gewoon kapot met zn allen. Ik rij er lachend naast
Zou Jan Mulder blij zijn met het spel van dit Ajax?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is Toeterjan ook weer aanwezig.
13.500quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel plaatsen krijgen jullie eigenlijk met die verbouw?
Ik heb zondag niet eens gekeken naar Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou Jan Mulder blij zijn met het spel van dit Ajax?
Kan daarna nog naar 18.000quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht met een tweede ring erop.
Straks worden al die mensen voor Heraclesquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl er volgend jaar 15 km verder een stadion leeg staat
Dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Straks worden al die mensen voor Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
Enge gedachte.
Alle Ajax fans zullen weer naar Ajax gaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk het wel, al zullen er ook veel voor moederclub Feyenoord worden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toeterjan is erbij
Ik zou als twente supporter lekker een seizoenskaart van Dortmund nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
als ze hun club wat willen zien winnen is dat wel de betere oplossingquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle Ajax fans zullen weer naar Ajax gaan
eh okay?quote:Dat is Ajax, PSV of de Nederlandse top drie. Maar dat kan ook het buitenland zijn”, verduidelijkt Gudelj.
Dit seizoen niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hun club wat willen zien winnen is dat wel de betere oplossing
Die komt gewoon naar Ajax, joh. Telegraaf zit er vrij zelden naast. Tevens kan meneer Stewart hééél slecht liegen.quote:
Die zijn allemaal anti Dortmund juist. Schalke fansquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou als twente supporter lekker een seizoenskaart van Dortmund nemen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn allemaal anti Dortmund juist. Schalke fans
Raar volk die mensen uit Enschede, hebben ze de kans om echt vuurwerk te zien bij een club als Dortmund, kiezen ze voor Schalkequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zijn allemaal anti Dortmund juist. Schalke fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |