quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet me denken aan een marshmellow.
Hopelijk is het binnen wel mooi
Weet ik veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn neefje is ook een nichtje geworden debiel die je er bent
Walgelijk! Hoop dat Wang zijn belofte inlost en zo snel mogelijk weer natuur gras in gaat voeren in Den Haag.quote:
als het een kind overkomt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als je 60? bent en jaloers bent op de rest van de familie omdat die meer aandacht krijgen is het wat overdrevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Nog steeds kan ik geen respect opbrengen voor die mensen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar de trein.
Toto zo
Ik weet het een typfout maar toto heeft een leuk lied over australie
Gewoon een beetje een aandachtshoer. Al werkt het wel, voor dit artikel had ik nog nooit van hem gehoord.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het een kind overkomt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als je 60? bent en jaloers bent op de rest van de familie omdat die meer aandacht krijgen is het wat overdreven
Begin die discussie nou nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Heracles kan nog wel eens in de nacompetitie belanden, nog een pittig programma.
[ afbeelding ]
Of het komt door de hormonen die hij als sporter heeft gebruikt...quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het een kind overkomt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar als je 60? bent en jaloers bent op de rest van de familie omdat die meer aandacht krijgen is het wat overdreven
bedankt hansquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:47 schreef opperkleurder het volgende:
Jong PSV - Jong Ajax nu op FOX Sports 1.
Jij fietst echt alleen maar volle bak hè ?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ging net weer even lekker knut;
[ afbeelding ]
Weer in de zon dikke 10, door de wind krijgt het een 7.
Dat kon Co ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan de negers niet uit elkaar houden
Als ik een half uurtje ga fietsen wel ja. Ik denk ook niet dat ik langer dan 100 vol ga houden met mijn schemaquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij fietst echt alleen maar volle bak hè ?![]()
Ik moet eerst voldoende hersteld zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al korte fietsbroek voor aankomend weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |