Oh oke wist ik niet. Maar ja dat moet ook gebeuren. Niks lekkerder dan een fris huissiequote:
wat is datquote:
Huilen.quote:
Welke haren? zoveel haar heb je nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah niels is er weerniels, schep even wat orde in de tent, ze vliegen elkaar in de haren
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Terug naar 7 hoog 4 achter jij, met je achtergestelde mening Ahmed.
quote:
quote:
quote:
wow damnquote:
Sorryquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT WAS GODGLOEIENDEGODVERDOMME NIET NODIG MET JE BLOEDREET
Nee jij bent gewoon totaal niet grappig met je geforceerde humor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Terug naar 7 hoog 4 achter jij, met je achtergestelde mening Ahmed.
Je dikke moeder met een kort pittig kapsel.quote:
ja onder de gordel hahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja... was iets te he...
Sorry toto
De enige Marokkaan die ik een graadmeter van humor acht is Najib Amhali. Kun je nagaan hoe ik jouw expertise op dat gebied inschat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nee jij bent gewoon totaal niet grappig met je geforceerde humor.
Wat is er met bloedreet? Is dat een nieuw ding wat ik heb gemist?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT WAS GODGLOEIENDEGODVERDOMME NIET NODIG MET JE BLOEDREET
Liever dat dan dan jouw crackverslaafde moeder die het voor een kwartje doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Je dikke moeder met een kort pittig kapsel.
Niks joh... ik dacht grappig te doen maar ging te ver...quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is er met bloedreet? Is dat een nieuw ding wat ik heb gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |