quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef HPLC het volgende:
Gezellig topic, helaas zijn mijn maïskolven al gepoft en verorberd.
tl;drquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een beetje heel erg gay. En daar durf ik voor uit te komen. En ik durf er ook voor uit te komen als ik vind iemand een term foutief gebruikt om anderen te kwetsen. En dat jij dan als een arrogant misbaksel nog verder gaat en echt alles uit je repertoir haalt om homo's door het slijk te halen en door mij persoonlijk aan te vallen maakt me niets uit.
Maar goed. Hoop niet voor je dat een van je vrienden (mits je die hebt) homo/bi blijkt te zijn voor hen, want met zo'n schadelijk persoon als jou in hun omgeving zal het er niet gemakkelijk op worden.
Arme jongen. Heb je je schaamhaar ook roze geverfd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Te groot voor dit forum om te handelen. Want als ik dat getal uittyp in centimeters overbelast ik de servers.
Super groot.quote:
Ah, onze calimero gaat weer vingerwijzenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het was je eigen domheid hoor, lees maar eens terug dan snap je het wel denk ik.
Je bent een arrogant misbaksel.quote:
Okequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een beetje heel erg gay. En daar durf ik voor uit te komen. En ik durf er ook voor uit te komen als ik vind iemand een term foutief gebruikt om anderen te kwetsen. En dat jij dan als een arrogant misbaksel nog verder gaat en echt alles uit je repertoir haalt om homo's door het slijk te halen en door mij persoonlijk aan te vallen maakt me niets uit.
Maar goed. Hoop niet voor je dat een van je vrienden (mits je die hebt) homo/bi blijkt te zijn voor hen, want met zo'n schadelijk persoon als jou in hun omgeving zal het er niet gemakkelijk op worden.
Nee. Weave obviously.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arme jongen. Heb je je schaamhaar ook roze geverfd?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, onze calimero gaat weer vingerwijzen
Dat valt wel mee, maar je hebt in dit topic al vaker aangetoond niet verder te komen dan wat ondoordacht geroep, dus deze misvatting vergeef ik je.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar je hebt in dit topic al vaker aangetoond niet verder te komen dan wat ondoordacht geroep, dus deze misvatting vergeef ik je.
Jammer dat je geen betere reactie dan een smiley hebt, maar dat is wel typerend voor het 'niveau' van je postgedrag inderdaad.quote:
Echt he verdorie man, je hebt alles door wat een indigo jong ben je ook zegquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat je geen betere reactie dan een smiley hebt, maar dat is wel typerend voor het 'niveau' van je postgedrag inderdaad.
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Heb al tr gedaanhoop dat de betreffende schavuiten hun verdiende loon krijgen en hier leer uit trekken
quote:
Aai.quote:
Ik noem het liever nieuwetijdskind.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he verdorie man, je hebt alles door wat een indigo jong ben je ook zegwow
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar je hebt in dit topic al vaker aangetoond niet verder te komen dan wat ondoordacht geroep, dus deze misvatting vergeef ik je.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi. Als je minderjarig bent kun je meteen even Demon_from_heaven DM'en.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brammetjuh lijkt nog met één been in de kast te staan, misschien dat jij hem kunt helpen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als man boodschappen doen is best gay trouwens
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag best voor je geaardheid uitkomen hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gefrustreerde kastflikker gespot.
Eventjes de vervelende opmerkingen van de eerste 4 pagina's verzameld in een mooi overzicht voor je. Allemaal gericht op mij omdat ik je aansprak op het feit dat je TT gewoon kut was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel een héél kleine inloopkast dan.
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
Het was je eigen domheid hoor, lees maar eens terug dan snap je het wel denk ik.
Na die quote-aids heb ik dit maar niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][ afbeelding ] Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als man boodschappen doen is best gay trouwens
[/quote
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gefrustreerde kastflikker gespot.
[quote]
[..]
Eventjes de vervelende opmerkingen van de eerste 4 pagina's verzameld in een mooi overzicht voor je. Allemaal gericht op mij omdat ik je aansprak op het feit dat je TT gewoon kut was.
IK MAAKTE EEN REFERENTIE NAAR EEN KUT en wat jouw voordelen zijn als kontebonker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van wat jij daar hebt geschreven.
Leraar? echte indigo's slash niewetijdskinderen hebben dat niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik noem het liever nieuwetijdskind.
Maar soms is het wel kut weet je, dan snap je dingen gewoon niet omdat de leraar je niet begrijpt enzo en dan denken mensen dat je raar bent ;$ ;$
Nee. Dat haalde ik er echt niet uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
IK MAAKTE EEN REFERENTIE NAAR EEN KUT en wat jouw voordelen zijn als kontebonker.
Godverdomme, hoe homo moet je zijn om dit niet te kunnen zien.
homo's eten maar 2 dingen. Piemels en aandacht. Die moet je hem dus niet geven, hoink.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
IK MAAKTE EEN REFERENTIE NAAR EEN KUT en wat jouw voordelen zijn als kontebonker.
Godverdomme, hoe homo moet je zijn om dit niet te kunnen zien.
Maar... maar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sodemieter gewoon op bram. Lekker weer rust in tent graag
Ja m@@r d13 kut sgool = v3rpligt h3 ;$quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leraar? echte indigo's slash niewetijdskinderen hebben dat niet nodig hoor.
Dit is toch wel een mooi bewijs hoe je door een 17-jarige verbaal aan de kant bent geschoven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een mooi bewijs hoe je door een 17-jarige verbaal aan de kant bent geschoven.
Zeker wel. Finaal kapot gemaakt hier door Guus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja m@@r d13 kut sgool = v3rpligt h3 ;$
nou nou, en dat op het internetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een mooi bewijs hoe je door een 17-jarige verbaal aan de kant bent geschoven.
En dan laten verhongeren? Kun je dan niet beter vergif geven? Dat is toch humaner?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef wise het volgende:
homo's eten maar 2 dingen. Piemels en aandacht. Die moet je hem dus niet geven, hoink.
Hij is gewoon weer zuur omdat ik hem weer lekker makkelijk aan de kant schuif met zijn gehuil. Daar kan die nooit goed tegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
nou nou, en dat op het internetStoere jongens zeg
hoezo¿ Ze kunnen zich niet voortplanten, dus geen gemis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan laten verhongeren? Kun je dan niet beter vergif geven? Dat is toch humaner?
Nog leuningen beleund of vlaggen verbrand die blootsstofs op het dek zijn gevallen?quote:
De mouw weer leeggeschud met je standaardtactieken zie ik. Het is bijna een genoegen om je te zien grinniken over je gevatheid zonder inzicht in je eigen geestelijk onvermogen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Zeker wel. Finaal kapot gemaakt hier door Guus.
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mouw weer leeggeschud met je standaardtactieken zie ik. Het is bijna een genoegen om je te zien grinniken over je gevatheid zonder inzicht in je eigen geestelijk onvermogen.
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
Hij is gewoon weer zuur omdat ik hem weer lekker makkelijk aan de kant schuif met zijn gehuil. Daar kan die nooit goed tegentroosteloze knul is het.
Bietje huishouden. Moet ook gebeuren hè. Ziet er allemaal weer strak uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog leuningen beleund of vlaggen verbrand die blootsstofs op het dek zijn gevallen?
Is prima johquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huilen.
Point proven.
Man, man, man. 2Nutz
Huishouden op schip? of heb je gewoon wel een vaste woning?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje huishouden. Moet ook gebeuren hè. Ziet er allemaal weer strak uit.
Vaste woning. Ik ben gewoon thuis nu.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huishouden op schip? of heb je gewoon wel een vaste woning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |