Nee, dat mag je niet vragenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je iemand tegenwoordig niet spottend homo mag noemen? Zo kleinzerig is men hier toch niet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet vragen
ff boodsgappe doen xoxo
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als man boodschappen doen is best gay trouwens
Dat is een contradictio in terminis, maar als je graag nog dommer over wilt komen als je al doet zou dat inderdaad mogen.quote:
Het is gewoon een beetje vaag. Dat is voor mij namelijk hetzelfde dat je iemand bij zijn huidskleur noemt. Daarbij is het gewoon triest dat jij het woord homo als een spottende term ziet, want de realiteit is dat voor een groot aantal mensen dat een groot deel is van hun leven en dat jij daarmee niet echt erkent wat het is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je iemand tegenwoordig niet spottend homo mag noemen? Zo kleinzerig is men hier toch niet
Wil ik wel... maar dommer als een opmerking dat boodschappen doen gay is terwijl je nog bij je mama woont is eigenlijk nog dommer en ontwetender.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een contradictio in terminis, maar als je graag nog dommer over wilt komen als je al doet zou dat inderdaad mogen.
gast watquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje vaag. Dat is voor mij namelijk hetzelfde dat je iemand bij zijn huidskleur noemt. Daarbij is het gewoon triest dat jij het woord homo als een spottende term ziet, want de realiteit is dat voor een groot aantal mensen dat een groot deel is van hun leven en dat jij daarmee niet echt erkent wat het is.
Dat hij als homosexueel er aanstoot aan geeft.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als man boodschappen doen is best gay trouwens
Een opmerking die dommer is dan een andere is inderdaad dommer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik wel... maar dommer als een opmerking dat boodschappen doen gay is terwijl je nog bij je mama woont is eigenlijk nog dommer en ontwetender.
Je doet heel wijs maar je bent eigenlijk gewoon nog nat achter de oren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een opmerking die dommer is dan een andere is inderdaad dommer.
Gefeliciteerd met je slimste post voor vandaag. Hopelijk stop je op je hoogtepunt
Valt wel mee. Ik snap alleen niet wat er beledigend aan het woord homo kan zijn. Ik vind het gewoon iets wat 12 jarige zeggen die niet genoeg hersencellen hebben om mensen fatsoenlijk te beledigen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hij als homosexueel er aanstoot aan geeft.
Hij is ook 12 dus dat zegt wel genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik snap alleen niet wat er beledigend aan het woord homo kan zijn. Ik vind het gewoon iets wat 12 jarige zeggen die niet genoeg hersencellen hebben om mensen fatsoenlijk te beledigen.
Ohh dat doe ik ook. Nu jij nog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag best voor je geaardheid uitkomen hoor.
Zie die Guus gaan dan joh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een opmerking die dommer is dan een andere is inderdaad dommer.
Gefeliciteerd met je slimste post voor vandaag. Hopelijk stop je op je hoogtepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |