Nee, dat mag je niet vragenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je iemand tegenwoordig niet spottend homo mag noemen? Zo kleinzerig is men hier toch niet
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet vragen
ff boodsgappe doen xoxo
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als man boodschappen doen is best gay trouwens
Dat is een contradictio in terminis, maar als je graag nog dommer over wilt komen als je al doet zou dat inderdaad mogen.quote:
Het is gewoon een beetje vaag. Dat is voor mij namelijk hetzelfde dat je iemand bij zijn huidskleur noemt. Daarbij is het gewoon triest dat jij het woord homo als een spottende term ziet, want de realiteit is dat voor een groot aantal mensen dat een groot deel is van hun leven en dat jij daarmee niet echt erkent wat het is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je iemand tegenwoordig niet spottend homo mag noemen? Zo kleinzerig is men hier toch niet
Wil ik wel... maar dommer als een opmerking dat boodschappen doen gay is terwijl je nog bij je mama woont is eigenlijk nog dommer en ontwetender.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is een contradictio in terminis, maar als je graag nog dommer over wilt komen als je al doet zou dat inderdaad mogen.
gast watquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje vaag. Dat is voor mij namelijk hetzelfde dat je iemand bij zijn huidskleur noemt. Daarbij is het gewoon triest dat jij het woord homo als een spottende term ziet, want de realiteit is dat voor een groot aantal mensen dat een groot deel is van hun leven en dat jij daarmee niet echt erkent wat het is.
Dat hij als homosexueel er aanstoot aan geeft.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een opmerking die dommer is dan een andere is inderdaad dommer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil ik wel... maar dommer als een opmerking dat boodschappen doen gay is terwijl je nog bij je mama woont is eigenlijk nog dommer en ontwetender.
Je doet heel wijs maar je bent eigenlijk gewoon nog nat achter de oren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een opmerking die dommer is dan een andere is inderdaad dommer.
Gefeliciteerd met je slimste post voor vandaag. Hopelijk stop je op je hoogtepunt
Valt wel mee. Ik snap alleen niet wat er beledigend aan het woord homo kan zijn. Ik vind het gewoon iets wat 12 jarige zeggen die niet genoeg hersencellen hebben om mensen fatsoenlijk te beledigen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hij als homosexueel er aanstoot aan geeft.
Hij is ook 12 dus dat zegt wel genoeg toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik snap alleen niet wat er beledigend aan het woord homo kan zijn. Ik vind het gewoon iets wat 12 jarige zeggen die niet genoeg hersencellen hebben om mensen fatsoenlijk te beledigen.
Ohh dat doe ik ook. Nu jij nog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag best voor je geaardheid uitkomen hoor.
Zie die Guus gaan dan joh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een opmerking die dommer is dan een andere is inderdaad dommer.
Gefeliciteerd met je slimste post voor vandaag. Hopelijk stop je op je hoogtepunt
Tja, en zelfs dat heeft dan meer zinnigs te zeggen dan jij. Zegt wel genoeg over jou lijkt mequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je doet heel wijs maar je bent eigenlijk gewoon nog nat achter de oren.
Ik zou bijna willen zeggen: Dat zou de donald duck naam verklaren, maar Donald Duck is best wel vet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is ook 12 dus dat zegt wel genoeg toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi. Als je minderjarig bent kun je meteen even Demon_from_heaven DM'en.
jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Alsof ik naar mensen moet DMen.
Nee, dat zegt niet genoeg.. dit is FOK! en geen weerspiegeling van de maatschappijquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, en zelfs dat heeft dan meer zinnigs te zeggen dan jij. Zegt wel genoeg over jou lijkt me![]()
Gelukkig niet, stel je eens voor dat Nederland ook daadwerkelijk vol zat met kaolodebieltjes als jij...quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niet genoeg.. dit is FOK! en geen weerspiegeling van de maatschappij
Idd dat zou wat zijn... heb je op straat ook zo'n grote mond?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, stel je eens voor dat Nederland ook daadwerkelijk vol zat met kaolodebieltjes als jij...
Nee.quote:
Noem je hem nou een debiel? Wow.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, stel je eens voor dat Nederland ook daadwerkelijk vol zat met kaolodebieltjes als jij...
Ja, heb ik voor niets een halve liter Paulaner bij mijn boodschappen gedaan om me nog een beetje vent te kunnen voelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd dat zou wat zijn... heb je op straat ook zo'n grote mond?
De struggles. Blij dat ik deze niet zo ervaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, heb ik voor niets een halve liter Paulaner bij mijn boodschappen gedaan om me nog een beetje vent te kunnen voelen.
Was jij maar twaalf, dan viel je gedrag nog te begrijpen, 2Snoop.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is ook 12 dus dat zegt wel genoeg toch?
Brammetjuh lijkt nog met één been in de kast te staan, misschien dat jij hem kunt helpen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kwam hier voor flikkers, viel niet tegen
Als je flikkers wilt dan zijn er wel betere plekken dan hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kwam hier voor flikkers, viel niet tegen
Dacht ik alquote:
Weet jij alles van, niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je flikkers wilt dan zijn er wel betere plekken dan hier
wow heftige insult ditquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brammetjuh lijkt nog met één been in de kast te staan, misschien dat jij hem kunt helpen.
Moeder brengt de boodschappen op zolder ja? Jarlours.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
De struggles. Blij dat ik deze niet zo ervaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |