Elke week 30 procent verversen... Planten hebben het heel moeilijk Ivm de hoge temperaturen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeer mooi, ja. Het is vaak vooral zaak om het goed bij te houden. Dooie vissen en blaadjes er direct uit etc.
Ja, klopt. Een van mijn goeie vrienden heeft een 2m bak met 7 van die discus. Zijn ook al aardig groot. Fokken ze ook echt mee. Pure soorten zijn soms echt 100en eur's waard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeer mooie patronen/kleurencombinaties, dat wel.
De enige kast in mijn leven is mijn inloop kast en daar ga ik net zo gemakkelijk in en uit als jouw anus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gefrustreerde kastflikker gespot.
Ja, dat is wel zo. Klein dakje boven de vijver en zo'n terrasverwarmerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan ik ze gewoon laten rondzwemmen maar je moet er toch beetje van genieten. Als je dan half jaar er haast niet naar omkijkt is dat beetje zonde
Iehl, getverdemme.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De enige kast in mijn leven is mijn inloop kast en daar ga ik net zo gemakkelijk in en uit als jouw anus.
[ afbeelding ]
Anus details graag in dm van desbetreffende flikker. Bedanktquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De enige kast in mijn leven is mijn inloop kast en daar ga ik net zo gemakkelijk in en uit als jouw anus.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat juist minder werk als je het eenmaal hebt draaien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Elke week 30 procent verversen... Planten hebben het heel moeilijk Ivm de hoge temperaturen...
En vissen krijgen toch vaak iets, kieuwwormen etc. Zelfs als je erg je best doet. Ze zijn gewoon naar et geschikt voor een aquarium eigenlijk...
Zeewater is misschien nog wel mooier maar alleen maar meer werk...
He got Rekt. Like his anus.quote:
DM.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anus details graag in dm van desbetreffende flikker. Bedankt
Ja, pleur nou maar weer op, flikkertje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He got Rekt. Like his anus.
[..]
DM.
Ga nu maar weer weg, hommotje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He got Rekt. Like his anus.
[..]
DM.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, pleur nou maar weer op, flikkertje.
Wat jullie mogen doen met jullie opmerkingen:quote:
ga gwn weg, zo moeilijk is het toch nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat jullie mogen doen met jullie opmerkingen:
[ afbeelding ]
en tr maken waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef hugecooll het volgende:
Je hoeft niet iedere TT met 'homo' erin aan te klikken
Dat is wel een héél kleine inloopkast dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nou, je zult wel zout water moeten maken... En volgens mij gaat het snel mis. Krijg je plaagdieren enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist minder werk als je het eenmaal hebt draaien.
Flikkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je iemand tegenwoordig niet spottend homo mag noemen? Zo kleinzerig is men hier toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |