Inb4 laggquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)c0323300d228a248ac0c
incl tr gemacht
Ah, die hebben, of bepaalde soorten, toch heel weinig behoefte aan beplanting? Bakken met voornamelijk stenen enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Dat idee heb ik ook wel, dat het bij mij ook wel die kant op gaat uiteindelijk. Ben nu met cichliden bezig.
Ja, die malawi cichliden. Geen planten nodig en zwemmen het lekkerst in hard water, dus gewoon water uit de kraan zonder behandeling. Malawimeer is ook voornamelijk steen en weinig vegetatie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, die hebben, of bepaalde soorten, toch heel weinig behoefte aan beplanting? Bakken met voornamelijk stenen enzo.
Echt hequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Homo als belediging gebruiken
2015
Guus_Geluk
Terechte klachtquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
2015
Guus_Geluk
Ja, dat is wel handig ja, al vind ik mooie ingerichte bakken met beplanting mooier. Normaal schuilen die vissen tussen de rotsen, maar in een bak zijn die vaak niet groot genoeg. Bij een bak met beplanting kunnen ze wat beter beschutting zoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die malawi cichliden. Geen planten nodig en zwemmen het lekkerst in hard water, dus gewoon water uit de kraan zonder behandeling. Malawimeer is ook voornamelijk steen en weinig vegetatie.
en water natuurlijk.
Echt hequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
2015
Guus_Geluk
Ja, klopt. Heb zelf ook een plantenbak met tropische vis. En een malawi bak met stenen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig ja, al vind ik mooie ingerichte bakken met beplanting mooier. Normaal schuilen die vissen tussen de rotsen, maar in een bak zijn die vaak niet groot genoeg. Bij een bak met beplanting kunnen ze wat beter beschutting zoeken.
Gefrustreerde kastflikker gespot.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
2015
Guus_Geluk
wist niet dat je me lkkr vondquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gefrustreerde kastflikker gespot.
Lijkt mij ook mooi. Koi kan je makkelijk houden hier. Die beesten kunnen -10 volgens mij makkelijk aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koi vijver hebben lijkt me gaaf maar is ook weer niks met koude winter hier. Als het hele jaar doordat zonnig is kom je ook vaker in tuin dan is het wel leuk
En kans om rijk te worden als ze heel groot en gaaf worden/blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koi vijver hebben lijkt me gaaf maar is ook weer niks met koude winter hier. Als het hele jaar doordat zonnig is kom je ook vaker in tuin dan is het wel leuk
Beplanting is mooi, maar cichliden zijn wel fijn te houden met ons water.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig ja, al vind ik mooie ingerichte bakken met beplanting mooier. Normaal schuilen die vissen tussen de rotsen, maar in een bak zijn die vaak niet groot genoeg. Bij een bak met beplanting kunnen ze wat beter beschutting zoeken.
Er moet sowieso een mooi stenen bouwwerk inquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:48 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Beplanting is mooi, maar cichliden zijn wel fijn te houden met ons water.
Overigens is zo'n bak vooral mooi als er een goed bouwwerk van stenen in staat.
Ik had ooit discusvissen, mooier wordt het in zoet water niet. Maar zo veel werk..
Zeer mooi, ja. Het is vaak vooral zaak om het goed bij te houden. Dooie vissen en blaadjes er direct uit etc.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:48 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Beplanting is mooi, maar cichliden zijn wel fijn te houden met ons water.
Overigens is zo'n bak vooral mooi als er een goed bouwwerk van stenen in staat.
Ik had ooit discusvissen, mooier wordt het in zoet water niet. Maar zo veel werk..
Zeer mooie patronen/kleurencombinaties, dat wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er moet sowieso een mooi stenen bouwwerk inheb zelf gemaakt van grijzebreuksteen... beetje steen in de dierenwinkel kost zo los 10eu
daar had ik voor 15 eu kilo's en kilo's van bij tuincentrum.
Discusvissen kan je ook veel geld voor vangen. Maar vind ze niks aan...
Ja tuurlijk kan ik ze gewoon laten rondzwemmen maar je moet er toch beetje van genieten. Als je dan half jaar er haast niet naar omkijkt is dat beetje zondequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook mooi. Koi kan je makkelijk houden hier. Die beesten kunnen -10 volgens mij makkelijk aan.
Elke week 30 procent verversen... Planten hebben het heel moeilijk Ivm de hoge temperaturen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeer mooi, ja. Het is vaak vooral zaak om het goed bij te houden. Dooie vissen en blaadjes er direct uit etc.
Ja, klopt. Een van mijn goeie vrienden heeft een 2m bak met 7 van die discus. Zijn ook al aardig groot. Fokken ze ook echt mee. Pure soorten zijn soms echt 100en eur's waard.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeer mooie patronen/kleurencombinaties, dat wel.
De enige kast in mijn leven is mijn inloop kast en daar ga ik net zo gemakkelijk in en uit als jouw anus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gefrustreerde kastflikker gespot.
Ja, dat is wel zo. Klein dakje boven de vijver en zo'n terrasverwarmerquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan ik ze gewoon laten rondzwemmen maar je moet er toch beetje van genieten. Als je dan half jaar er haast niet naar omkijkt is dat beetje zonde
Iehl, getverdemme.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De enige kast in mijn leven is mijn inloop kast en daar ga ik net zo gemakkelijk in en uit als jouw anus.
[ afbeelding ]
Anus details graag in dm van desbetreffende flikker. Bedanktquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De enige kast in mijn leven is mijn inloop kast en daar ga ik net zo gemakkelijk in en uit als jouw anus.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat juist minder werk als je het eenmaal hebt draaien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Elke week 30 procent verversen... Planten hebben het heel moeilijk Ivm de hoge temperaturen...
En vissen krijgen toch vaak iets, kieuwwormen etc. Zelfs als je erg je best doet. Ze zijn gewoon naar et geschikt voor een aquarium eigenlijk...
Zeewater is misschien nog wel mooier maar alleen maar meer werk...
He got Rekt. Like his anus.quote:
DM.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anus details graag in dm van desbetreffende flikker. Bedankt
Ja, pleur nou maar weer op, flikkertje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He got Rekt. Like his anus.
[..]
DM.
Ga nu maar weer weg, hommotje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
He got Rekt. Like his anus.
[..]
DM.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, pleur nou maar weer op, flikkertje.
Wat jullie mogen doen met jullie opmerkingen:quote:
ga gwn weg, zo moeilijk is het toch nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Wat jullie mogen doen met jullie opmerkingen:
[ afbeelding ]
en tr maken waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:01 schreef hugecooll het volgende:
Je hoeft niet iedere TT met 'homo' erin aan te klikken
Dat is wel een héél kleine inloopkast dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nou, je zult wel zout water moeten maken... En volgens mij gaat het snel mis. Krijg je plaagdieren enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist minder werk als je het eenmaal hebt draaien.
Flikkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mag ik trouwens vragen waarom je iemand tegenwoordig niet spottend homo mag noemen? Zo kleinzerig is men hier toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |