Als een nederlandse vlag de grond of het dek raakt moet 'ie ritueel verbrand worden. Dat zijn de regels.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef Eyd het volgende:
Zouden jullie klagen als de Nederlandse vlag op de grond lag?
Bij ons wordt 'ie verbrand. Dat is de traditie.quote:Vlagprotocol
Een vlag is een eerbetoon aan bijvoorbeeld een natie en hoort daarom niet 's nachts buiten te hangen. Het hijsen van de vlag gebeurt dan ook bij zonsopgang, het neerhalen bij zonsondergang. Alleen wanneer een landenvlag aan beide zijden door schijnwerpers wordt belicht mag deze na zonsondergang blijven hangen. Een vlag behoort de grond niet te raken. Vroeger werd een vlag die de grond wel raakte verbrand. Tegenwoordig is dat niet meer het geval.
De vlag kan dan gewoon gewassen worden. Het doek wordt wel verbrand wanneer het opzettelijk wordt misbruikt.
Wat voor?quote:
Met vissen.quote:
Ja een simpele hoor met guppen...quote:
Naja stik er maar in danquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit komt wel beetje zielig over
Nee, je zei niks terwijl ik interesse toon.quote:
Ja man... relax... ik was even wat aan het lezenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je zei niks terwijl ik interesse toon.
Aha oke, apart dat je mortaxx kan antwoorden tijdens het lezen en mij nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja man... relax... ik was even wat aan het lezen
Als je punten scoort kan jij dat ook zijn... ga er voor!quote:
Veelte kleine bak man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja een simpele hoor met guppen...
https://www.petsplace.nl/(...)pical-kitcm~M-637632
hahahaha maar ik vind het zelf ook helemaal fantastisch... ik ga hem zo uit school halen dus ik hoop dik te scoren
Aardige pa ben je welquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat ik hoop mijn kleuter blij te maken.. man man ... moeilijke gedoe altijd
je doet je best... meer kan je niet doen denk ik... maar vooral zijn moeder is lief... altijd met hem aan het knutselen en zooiquote:
Of gewoon zoetwater met piranha's en dan elke dag een halve koe erin gooienquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Zoutwater aquarium met koraal en clownsvissen lijkt me wel baas trouwens. Wel fuckin duur en dat onderhoud, maar goed.
Start is duur en moeilijk maar als het draait, draait het en heb je er weinig omkijk naar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Zoutwater aquarium met koraal en clownsvissen lijkt me wel baas trouwens. Wel fuckin duur en dat onderhoud, maar goed.
Collega van me heeft echt een gigantisch zoutwater aquarium... maar als ik dat zo hoor... man manquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Start is duur en moeilijk maar als het draait, draait het en heb je er weinig omkijk naar.
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je doet je best... meer kan je niet doen denk ik... maar vooral zijn moeder is lief... altijd met hem aan het knutselen en zooi
Ter vegelijking... een zoet water bak waarje mee start van 200L kost zeg maar 400eu, met precies dezelfde basis maar dan in zout water ben je het dubbele kwijt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Collega van me heeft echt een gigantisch zoutwater aquarium... maar als ik dat zo hoor... man man
Nou ja... dit is 30 liter maar met guppen en planten en bodem en alles was ik al 110 euro verderquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ter vegelijking... een zoet water bak waarje mee start van 200L kost zeg maar 400eu, met precies dezelfde basis maar dan in zout water ben je het dubbele kwijt.
Onderhoud is wel stukken minder als het eenmaal goed stabiel is.
1 lichtpuntje... je kan straks guppen verkopen in de buurt dan haal je dat er wel weer uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja... dit is 30 liter maar met guppen en planten en bodem en alles was ik al 110 euro verder
Samen op een kleedje zitten met koningsdag...quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 lichtpuntje... je kan straks guppen verkopen in de buurt dan haal je dat er wel weer uit
Die visjes paren als konijnen op steroiden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Samen op een kleedje zitten met koningsdag...
gup te koop
Ik koop er wel een. En dan gooi ik die gup op de grond en ga er keihard op stampenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Samen op een kleedje zitten met koningsdag...
gup te koop
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik koop er wel een. En dan gooi ik die gup op de grond en ga er keihard op stampen![]()
Dan roept Teun zo van "mijn gup wat doe je"
![]()
![]()
Heheheehe ik heb hem toch van je gekocht
Vervuilt ook amper toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ter vegelijking... een zoet water bak waarje mee start van 200L kost zeg maar 400eu, met precies dezelfde basis maar dan in zout water ben je het dubbele kwijt.
Onderhoud is wel stukken minder als het eenmaal goed stabiel is.
Ja klopt idd. Helemaal met een goeie eiwitschuimer (?)quote:
Dat is wel gaaf. Heb jij dat zelf toevallig?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Helemaal met een goeie eiwitschuimer (?)
Nee, een vriend van me had een eigen zaakje in dit soort spul. Heb zelf tropisch. Zoutwater werd mij ook wat te duur allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf. Heb jij dat zelf toevallig?
Ah, maar je houdt er wel van dus. Meeste mensen beginnen met zoet en eindigen dan vanzelf wel bij zout.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, een vriend van me had een eigen zaakje in dit soort spul. Heb zelf tropisch. Zoutwater werd mij ook wat te duur allemaal.
Ja, dat zeker. Dat idee heb ik ook wel, dat het bij mij ook wel die kant op gaat uiteindelijk. Ben nu met cichliden bezig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, maar je houdt er wel van dus. Meeste mensen beginnen met zoet en eindigen dan vanzelf wel bij zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |