Als een nederlandse vlag de grond of het dek raakt moet 'ie ritueel verbrand worden. Dat zijn de regels.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef Eyd het volgende:
Zouden jullie klagen als de Nederlandse vlag op de grond lag?
Bij ons wordt 'ie verbrand. Dat is de traditie.quote:Vlagprotocol
Een vlag is een eerbetoon aan bijvoorbeeld een natie en hoort daarom niet 's nachts buiten te hangen. Het hijsen van de vlag gebeurt dan ook bij zonsopgang, het neerhalen bij zonsondergang. Alleen wanneer een landenvlag aan beide zijden door schijnwerpers wordt belicht mag deze na zonsondergang blijven hangen. Een vlag behoort de grond niet te raken. Vroeger werd een vlag die de grond wel raakte verbrand. Tegenwoordig is dat niet meer het geval.
De vlag kan dan gewoon gewassen worden. Het doek wordt wel verbrand wanneer het opzettelijk wordt misbruikt.
Wat voor?quote:
Met vissen.quote:
Ja een simpele hoor met guppen...quote:
Naja stik er maar in danquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit komt wel beetje zielig over
Nee, je zei niks terwijl ik interesse toon.quote:
Ja man... relax... ik was even wat aan het lezenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je zei niks terwijl ik interesse toon.
Aha oke, apart dat je mortaxx kan antwoorden tijdens het lezen en mij nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja man... relax... ik was even wat aan het lezen
Als je punten scoort kan jij dat ook zijn... ga er voor!quote:
Veelte kleine bak man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja een simpele hoor met guppen...
https://www.petsplace.nl/(...)pical-kitcm~M-637632
hahahaha maar ik vind het zelf ook helemaal fantastisch... ik ga hem zo uit school halen dus ik hoop dik te scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |