Hey vrind.quote:
Afstuderen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allerlei documenten, scripties, verslagen doorlezen... wat een zaadklus
Ja dat gelukkig wel. Altijd leuk om iets nuttigs te kunnen bijdragen waar je opdrachtgever er profijt van hebtquote:
Je bedoelt dat hij misbruik maakt van een enorm goedkope onderzoekskracht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel. Altijd leuk om iets nuttigs te kunnen bijdragen waar je opdrachtgever er profijt van hebt
Ik word in verhouding vrij goed betaald en het is ook een investering voor je eigen opleiding en cv. Je chargeert nu best flink.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij misbruik maakt van een enorm goedkope onderzoekskracht?
Is dit wat ze je proberen wijs te maken of is dit wat je daadwerkelijk voelt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel. Altijd leuk om iets nuttigs te kunnen bijdragen waar je opdrachtgever er profijt van hebt
Da's wel relaxed man. Reken jezelf niet rijk met de waarde toevoeging voor je c.v. though.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik word in verhouding vrij goed betaald en het is ook een investering voor je eigen opleiding en cv. Je chargeert nu best flink.
Ik werk met getallen dan is het natuurlijk wat makkelijker zichtbaar hoeveel het oplevert en zulks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit wat ze je proberen wijs te maken of is dit wat je daadwerkelijk voelt?
natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik werk met getallen dan is het natuurlijk wat makkelijker zichtbaar hoeveel het oplevert en zulks.
gelukig niet in je bed gezeken dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik droomde dat ik door de woestijn achterna werd gezeten door en reus
Ik zou zo verbaasd zijn om een Nederlandse vlag te zien in Nederland buiten de gebruikelijke dagen dat het niet eens in mij op zou komen om nog te klagen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:26 schreef Eyd het volgende:
Zouden jullie klagen als de Nederlandse vlag op de grond lag?
240 volt manquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is iedereen flink geschokt
Druk aan het werk hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |