Leraar? echte indigo's slash niewetijdskinderen hebben dat niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik noem het liever nieuwetijdskind.
Maar soms is het wel kut weet je, dan snap je dingen gewoon niet omdat de leraar je niet begrijpt enzo en dan denken mensen dat je raar bent ;$ ;$
Nee. Dat haalde ik er echt niet uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
IK MAAKTE EEN REFERENTIE NAAR EEN KUT en wat jouw voordelen zijn als kontebonker.
Godverdomme, hoe homo moet je zijn om dit niet te kunnen zien.
homo's eten maar 2 dingen. Piemels en aandacht. Die moet je hem dus niet geven, hoink.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
IK MAAKTE EEN REFERENTIE NAAR EEN KUT en wat jouw voordelen zijn als kontebonker.
Godverdomme, hoe homo moet je zijn om dit niet te kunnen zien.
Maar... maar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sodemieter gewoon op bram. Lekker weer rust in tent graag
Ja m@@r d13 kut sgool = v3rpligt h3 ;$quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leraar? echte indigo's slash niewetijdskinderen hebben dat niet nodig hoor.
Dit is toch wel een mooi bewijs hoe je door een 17-jarige verbaal aan de kant bent geschoven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Echt he verdorie man, je hebt alles door wat een indigo jong ben je ook zegwow
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he verdorie man, je hebt alles door wat een indigo jong ben je ook zegwow
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een mooi bewijs hoe je door een 17-jarige verbaal aan de kant bent geschoven.
Zeker wel. Finaal kapot gemaakt hier door Guus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja m@@r d13 kut sgool = v3rpligt h3 ;$
nou nou, en dat op het internetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een mooi bewijs hoe je door een 17-jarige verbaal aan de kant bent geschoven.
En dan laten verhongeren? Kun je dan niet beter vergif geven? Dat is toch humaner?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef wise het volgende:
homo's eten maar 2 dingen. Piemels en aandacht. Die moet je hem dus niet geven, hoink.
Hij is gewoon weer zuur omdat ik hem weer lekker makkelijk aan de kant schuif met zijn gehuil. Daar kan die nooit goed tegenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
nou nou, en dat op het internetStoere jongens zeg
hoezo¿ Ze kunnen zich niet voortplanten, dus geen gemis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan laten verhongeren? Kun je dan niet beter vergif geven? Dat is toch humaner?
Nog leuningen beleund of vlaggen verbrand die blootsstofs op het dek zijn gevallen?quote:
De mouw weer leeggeschud met je standaardtactieken zie ik. Het is bijna een genoegen om je te zien grinniken over je gevatheid zonder inzicht in je eigen geestelijk onvermogen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
Zeker wel. Finaal kapot gemaakt hier door Guus.
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mouw weer leeggeschud met je standaardtactieken zie ik. Het is bijna een genoegen om je te zien grinniken over je gevatheid zonder inzicht in je eigen geestelijk onvermogen.
Huilen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
Hij is gewoon weer zuur omdat ik hem weer lekker makkelijk aan de kant schuif met zijn gehuil. Daar kan die nooit goed tegentroosteloze knul is het.
Bietje huishouden. Moet ook gebeuren hè. Ziet er allemaal weer strak uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog leuningen beleund of vlaggen verbrand die blootsstofs op het dek zijn gevallen?
Is prima johquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Huilen.
Point proven.
Man, man, man. 2Nutz
Huishouden op schip? of heb je gewoon wel een vaste woning?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje huishouden. Moet ook gebeuren hè. Ziet er allemaal weer strak uit.
Vaste woning. Ik ben gewoon thuis nu.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huishouden op schip? of heb je gewoon wel een vaste woning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |