Oh oke wist ik niet. Maar ja dat moet ook gebeuren. Niks lekkerder dan een fris huissiequote:
wat is datquote:
Huilen.quote:
Welke haren? zoveel haar heb je nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah niels is er weerniels, schep even wat orde in de tent, ze vliegen elkaar in de haren
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Terug naar 7 hoog 4 achter jij, met je achtergestelde mening Ahmed.
quote:
quote:
quote:
wow damnquote:
Sorryquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT WAS GODGLOEIENDEGODVERDOMME NIET NODIG MET JE BLOEDREET
Nee jij bent gewoon totaal niet grappig met je geforceerde humor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Terug naar 7 hoog 4 achter jij, met je achtergestelde mening Ahmed.
Je dikke moeder met een kort pittig kapsel.quote:
ja onder de gordel hahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja... was iets te he...
Sorry toto
De enige Marokkaan die ik een graadmeter van humor acht is Najib Amhali. Kun je nagaan hoe ik jouw expertise op dat gebied inschat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nee jij bent gewoon totaal niet grappig met je geforceerde humor.
Wat is er met bloedreet? Is dat een nieuw ding wat ik heb gemist?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DAT WAS GODGLOEIENDEGODVERDOMME NIET NODIG MET JE BLOEDREET
Liever dat dan dan jouw crackverslaafde moeder die het voor een kwartje doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Je dikke moeder met een kort pittig kapsel.
Niks joh... ik dacht grappig te doen maar ging te ver...quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is er met bloedreet? Is dat een nieuw ding wat ik heb gemist?
Ik ben geen marokkaan, debielquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige Marokkaan die ik een graadmeter van humor acht is Najib Amhali. Kun je nagaan hoe ik jouw expertise op dat gebied inschat.
Ohh. Oke. Is al de tweede keer in dit topic dat ik die term voorbij heb horen komen. Vandaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niks joh... ik dacht grappig te doen maar ging te ver...
Ik heb moeite met inschatten wat kan en wat niet
Daarmee wil ik dus eigenlijk zeggen dat je gedrag een beetje geforceerd is.quote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een wannabe is zo nodig nog erger, het spijt me voor je man.
Ik zag iedereen vechten dus ik besloot mee te doen net zoals een ring in WWE waar ze met zijn 5en meedoem en laatste die staat wint xDquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarmee wil ik dus eigenlijk zeggen dat je gedrag een beetje geforceerd is.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ah niels is er weerniels, schep even wat orde in de tent, ze vliegen elkaar in de haren
Vergeet je de trapleuning niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje huishouden. Moet ook gebeuren hè. Ziet er allemaal weer strak uit.
In mijn huis is alles gelijkvloers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet je de trapleuning niet?
Mijn oor bloedtquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
NU MOETEN JULLIE GODVERDOMME EVEN GOED OPLETTEN, JA!?
RUZIE IS VOOR ONZEKERE FLIKKERTJES, ALLEMAAL GEWOON AARDIG DOEN JA
GODSALLEMACHTIG HEY, JEETJE, AMAI, GOEIE GRUTJES, KOM OP ZEG, DIT DOE JE TOCH NIET, DENK EENS EVEN NA JOH, JEZUS MINA
Mooi gezegd Hermanquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
NU MOETEN JULLIE GODVERDOMME EVEN GOED OPLETTEN, JA!?
RUZIE IS VOOR ONZEKERE FLIKKERTJES, ALLEMAAL GEWOON AARDIG DOEN JA
GODSALLEMACHTIG HEY, JEETJE, AMAI, GOEIE GRUTJES, KOM OP ZEG, DIT DOE JE TOCH NIET, DENK EENS EVEN NA JOH, JEZUS MINA
Kleine kinderen hier. Je kunt ze geen moment met rust laten, heb ervoor gezorgd dat de boel niet escaleerde totdat er een mod kwam.quote:
Was meer om Hermans post kracht bij te zetten, want zo'n ukkiequote:Op dinsdag 7 april 2015 17:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze moet je vaker gebruiken. Ik vind hem zeer overtuigend.
Hermann met een banhamerquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:05 schreef Der_Mann het volgende:
ik zorg dat er nooit meer fitties komen in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |