SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 07-04-2015 14:58:19 ]
Als je gele plaatjes hebt, dan klopt het dat je wat speling hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:39 schreef Reljem het volgende:
Kan het zijn dat mijn nieuwe SPD SL schijfjes die ik onder mijn schoen heb gegooid, dat die kunnen bewegen als ik erin geklikt ben? Best fijn, maar had ik bij mijn vorige niet. Zat ik er gewoon strak in. Nu kan ik mijn schoen nog aardig heen en weer bewegen.
Waar heb je ze vandaan dan? De originele SPD-SL plaatjes van Shimano zien er zo uit:quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Reljem het volgende:
Volgens mij zijn ze beide zwart, oud en nieuw haha. Iig niet rood of geel.. Zou kunnen dat oud grijs was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die kunnen inderdaad een paar graden (volgens mij 6) zijwaarts bewegen.
Als je nieuwe pedalen hebt gekocht zaten er van die plaatjes bij die iScream. laat zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Reljem het volgende:
Volgens mij zijn ze beide zwart, oud en nieuw haha. Iig niet rood of geel.. Zou kunnen dat oud grijs was.
Heb je geen SPD pedalen/plaatjes? Zulken:quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Reljem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn ook met en zonder speling verkrijgbaar, dan zul je nu wel de variant zonder speling hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:01 schreef iScream. het volgende:
[..]
Heb je geen SPD pedalen/plaatjes? Zulken:Oh tering, SPD - SL is natuurlijk race. SPD normaal is geen race. ExcuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn ook met en zonder speling verkrijgbaar, dan zul je nu wel de variant zonder speling hebbenIk heb dus SPD, die op deze foto's. Precies die. Waarschijnlijk dus met speling, nou prima. Ik vind het eigenlijk wel chill.
Ik heb ook die. Primaquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef Reljem het volgende:
[..]
Oh tering, SPD - SL is natuurlijk race. SPD normaal is geen race. ExcuusIk heb dus SPD, die op deze foto's. Precies die. Waarschijnlijk dus met speling, nou prima. Ik vind het eigenlijk wel chill.
Schijnt ook beter voor je knieen te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:29 schreef Reljem het volgende:
[..]
Oh tering, SPD - SL is natuurlijk race. SPD normaal is geen race. ExcuusIk heb dus SPD, die op deze foto's. Precies die. Waarschijnlijk dus met speling, nou prima. Ik vind het eigenlijk wel chill.
Is zo. Niet alleen schijnt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt ook beter voor je knieen te zijn.
http://www.wiggle.nl/ergon-gereedschap-voor-schoenplaatjes/quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef very het volgende:
Weet dat Knut mij ooit eens heeft gewezen op een manier om je plaatjes te checken of ze goed zitten. Ben het alleen kwijt
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/ergon-gereedschap-voor-schoenplaatjes/
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:05 schreef very het volgende:
[..]![]()
Alleen hoe werkt het precies?![]()
Video die erbij zit doet het niet meer
quote:
Nouja, ik fietste tot gister klachtvrij, maar heb nu dus opeens wel spontaan behoorlijk last net onder mijn knie (mocht je het gemist hebben, de klachtomschrijving)quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef Gripper het volgende:
Als je geen kramp, branderig gevoel in je voet(zolen), pijnlijke knieën etc krijgt, dan zit je in ieder geval dicht bij de ideale positie.
En natuurlijk, zoalng je klachtvrij fietst is er geen urgente reden om dingen te gaan veranderen.
nope , verschilt per merk/pen op dit plaatje op de voorkantquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
De nummertjes zitten aan de achterkant toch?
Ah, k. Thanksquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef dop het volgende:
[..]
nope , verschilt per mer/pen op dit plaatje op de voorkant
je het 1 dagje last van je knie... denk dat iedere renner wel een keertje last heeft gehad van zijn knieen. Niet meteen vanuit gaan dat je maanden aan de kant staat. Was gister ook nog best koud. Gewoon ff rust tot het weekend, dan een ritje D1 en kijken hoe alles aanvoelt. Als je dan nogsteeds last hebt, dan eens misschien verder kijken... maar niet meteen in de paniek schieten. Je vraagt veel van je lijf, soms zegt je lijf gewoon ff dat ie rust wilquote:
Ik geef dat luie kreng genoeg rustquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
je het 1 dagje last van je knie... denk dat iedere renner wel een keertje last heeft gehad van zijn knieen. Niet meteen vanuit gaan dat je maanden aan de kant staat. Was gister ook nog best koud. Gewoon ff rust tot het weekend, dan een ritje D1 en kijken hoe alles aanvoelt. Als je dan nogsteeds last hebt, dan eens misschien verder kijken... maar niet meteen in de paniek schieten. Je vraagt veel van je lijf, soms zegt je lijf gewoon ff dat ie rust wil
En je fiets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:41 schreef Andyy het volgende:
Pfff bij een rotonde aangereden door een auto, op de motorkap en stukje vliegles gehad. En ik was pas net warm gereden
Vervelend man, ik werd vandaag ook gesanwiched door een troel in een auto, wilde rechtdoor op de fietsstrook bij groen stoplicht en trok naast haar op. Slaat ze zonder kijken en richting aangeven rechtsaf. Ik meesturen en op die ruit beuken. Daarna heb ik haar ff de huid volgekankerd en mn vinger opgestoken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:41 schreef Andyy het volgende:
Pfff bij een rotonde aangereden door een auto, op de motorkap en stukje vliegles gehad. En ik was pas net warm gereden
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vervelend man, ik werd vandaag ook gesanwiched door een troel in een auto, wilde rechtdoor op de fietsstrook bij groen stoplicht en trok naast haar op. Slaat ze zonder kijken en richting aangeven rechtsaf. Ik meesturen en op die ruit beuken. Daarna heb ik haar ff volgekankerd en mn vinger opgestoken.
Soms zienje het gebeuren. Had vandaag net op tijd door dat een mongool door rood reed. Als ik het getoeter niet gehoord was ik niet zonder pleister thuisgekomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je rijdt daar dan zo en eigenlijk weet je al dat het gaat gebeuren he?
Ik ga er eigenlijk altijd van uit dat een automobilist me niet ziet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms zienje het gebeuren. Had vandaag net op tijd door dat een mongool door rood reed. Als ik het getoeter niet gehoord was ik niet zonder pleister thuisgekomen.
Ik ook maar als ik groen krijg rij ik. Tot je getoeter hoort en een geel gevaarte op je af ziet komen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk altijd van uit dat een automobilist me niet ziet.
Toevallig blauwe zwaailichten op het dak?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook maar als ik groen krijg rij ik. Tot je getoeter hoort en een geel gevaarte op je af ziet komen.
Sowieso ga je morgen knalstijf zijn...quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:53 schreef Andyy het volgende:
Nek wacht ik nog even af tot morgen, kijk of dat erger wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
nee. Het was een klusbusquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Toevallig blauwe zwaailichten op het dak?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:10 schreef Patroon het volgende:
Twee foto's van gisterenjammer van de strobaaltjes , lagen die er niet was het perfect om te springen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
gemeente loket.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:18 schreef ratatat het volgende:
Is er trouwens ook een instantie waar je kan klagen over verkeerssituaties? Heb het namelijk helemaal geschoten met kleine rotondes waar een apart fietspad is waarbij fietsers geen voorrang hebben op auto's die op de rotonde zitten. Denken ze dat ik een uil ben ofzo?
Is er niet een soort van overkoepelende instantie die ontwerp-richtlijnen uitbrengt waar je kan klagen? Lijkt me een stuf effectiever.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:22 schreef dop het volgende:
[..]
gemeente loket.
hier in het dorp heb je als fietser overal voorrang op de rotondes
zodra je er uit fiets en in Rotterdam bent is het precies omgekeerd
je bent erg afhankelijk van welke politieke partijen er in de gemeenteraad met de scepter zwaaien.
in grote steden zou het ook kunnen zijn dat deelgemeentes er nog hun plasje over doen
Nederland en effectief . Het is hier geen Japan hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is er niet een soort van overkoepelende instantie die ontwerp-richtlijnen uitbrengt waar je kan klagen? Lijkt me een stuf effectiever.
nope , gemeentes kunnen een hoop bepalen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is er niet een soort van overkoepelende instantie die ontwerp-richtlijnen uitbrengt waar je kan klagen? Lijkt me een stuf effectiever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |