Sowieso is het hele inschrijvingssysteem een beetje belachelijk, al snap ik wel dat wachttijden gemonitord moeten wordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En buiten Amsterdam heb je natuurlijk het probleem dat je niet ingeschreven staat. Het is dat er nog sociale huur is, anders is Amsterdam echt onbetaalbaar voor lage inkomens.
Hoe groter je huis hoe meer troep je hebt, dus dat het vol staat zegt niet zo veel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het staat helemaal vol dus het antwoord is ja. Komt ook wel door de indeling denk ik. De slaapkamer had iets groter gemogen en de andere kamer iets kleiner. In mijn slaapkamer past geen last, alleen een bed.
Wist je dat vooral autisten een hekel hebben een stofzuigen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo een probleem hoor schoonmaken. Alleen stofzuigen heb ik een hekel aan
Maakt de huurmarkt erg inflexibel inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is het hele inschrijvingssysteem een beetje belachelijk, al snap ik wel dat wachttijden gemonitord moeten worden
Zoveel troep heb ik niet eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe groter je huis hoe meer troep je hebt, dus dat het vol staat zegt niet zo veel.
In Engeland moet je extra belasting betalen als je kamers "over" hebt. Geen heel slecht plan.
Kinderen was ik niet meer van planquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je je niet vol laat stoppen met een paar kindjes zoals sommigen echt doen voor een woning zal het moeilijk blijven te verkassen naar wat beters
Door die teringherrie dat dat kutding maakt zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wist je dat vooral autisten een hekel hebben een stofzuigen?
#leukefeitjes
Mjah dan ga ik het maar snel doen, want ik ben geen autist natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wist je dat vooral autisten een hekel hebben een stofzuigen?
#leukefeitjes
Voornamelijk door het geluid, ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door die teringherrie dat dat kutding maakt zeker?
Ik kan Earth 2 prima hebben maar een stofzuiger maakt mij echt mad. Vooral als ik hem niet zelf bedien
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dan ga ik het maar snel doen, want ik ben geen autist natuurlijk
Dan ben ik een echte autistquote:
Nouja huisvesten is het hoofddoel maar het is vooral slecht voor arbeidsopties voor lagere inkomensquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maakt de huurmarkt erg inflexibel inderdaad.
Ze doet TV toch slimmerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
MED / Karina stopt op 40+
Mod je nu nog een forum Karina
Ze komt hier terug hoop ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Rip 40+quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou je slechte grapjes ook wel verklaren denk ik
Nu maakt het over het algemeen voor lagere inkomens niet zo heel veel uit omdat ze vaak overal wel aan de bak kunnen. Tenzij je hele speciale vaardigheden hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja huisvesten is het hoofddoel maar het is vooral slecht voor arbeidsopties voor lagere inkomens
Ik heb mn wijsvinger opengehaald bij het openen van een blikje knakworst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak eens een lijstje. Dan gaan we het oplossen
#toppsycholoog
Klopt, arbeidsmarkt is een belangrijkere verhuisreden voor het hogere segment natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu maakt het over het algemeen voor lagere inkomens niet zo heel veel uit omdat ze vaak overal wel aan de bak kunnen. Tenzij je hele speciale vaardigheden hebt.
Was het maar kut, dan kon hij nog eens neuken.quote:
Ahh, arme jongen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn wijsvinger opengehaald bij het openen van een blikje knakworst.
Heb je een dinsdagdip ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben vandaag een hoopje ellende. Alles is kut vandaag. Alsof de horoscoop het zou hebben voorgeschreven.
Nu erger ik me aan Earnest Stewart.
Die heb ik niet in huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ahh, arme jongen.
Heb je er al een pleister opgeplakt?
Dipsdagquote:
Dat is raar, je doet nooit aan sport.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag is de verlate maandag dit keer.
Tevens heb ik onverklaarbare spierpijn.
Stijn zit nu in de leeftijd dat hij begint te trekken aan zijn piemeltje.quote:
Nou nee. Hoop dat die aidsclub verliest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor FC Twente.
Dat deed ik wel wat eerder dan mijn 17e hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn zit nu in de leeftijd dat hij begint te trekken aan zijn piemeltje.
Nog liever FC Twente danquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop dat die aidsclub verliest.
quote:
Excelsior in Europa?quote:
Mwa, laat Groningen het maar proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle drie andere alternatieven zijn zwaar klote.
Nee laten we een volgend jaar leeggeplukt FC Twente of PEC Zwolle in Europa sturen. Of weer FC Groningen laten falen.quote:
#viesdikquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn wijsvinger opengehaald bij het openen van een blikje knakworst.
Dat is pas bij de derde keerquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef GGMM het volgende:
Als Twente nog een keer 3 punten verliest en nog steeds vindt er geen verbetering plaats dan raken ze hun licentie kwijt.
Dan kijken hoe de bereidheid is bij die hondstrouwe tukkers.quote:
Dan hangen we er een paar op. Hooivorken en fakkels! Lekker boers!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan kijken hoe de bereidheid is bij die hondstrouwe tukkers.
Pas je op dat jij je niet brand aan een fakkel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hangen we er een paar op. Hooivorken en fakkels! Lekker boers!
een beetje dramaandag maar dan op dinsdag, het verschil is wel dat het weekend dichterbij isquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit tot nu toe een aidsdragende dag.
*brandtquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pas je op dat jij je niet brand aan een fakkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |