Klopt, arbeidsmarkt is een belangrijkere verhuisreden voor het hogere segment natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu maakt het over het algemeen voor lagere inkomens niet zo heel veel uit omdat ze vaak overal wel aan de bak kunnen. Tenzij je hele speciale vaardigheden hebt.
Was het maar kut, dan kon hij nog eens neuken.quote:
Ahh, arme jongen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mn wijsvinger opengehaald bij het openen van een blikje knakworst.
Heb je een dinsdagdip ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben vandaag een hoopje ellende. Alles is kut vandaag. Alsof de horoscoop het zou hebben voorgeschreven.
Nu erger ik me aan Earnest Stewart.
Die heb ik niet in huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ahh, arme jongen.
Heb je er al een pleister opgeplakt?
Dipsdagquote:
Dat is raar, je doet nooit aan sport.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag is de verlate maandag dit keer.
Tevens heb ik onverklaarbare spierpijn.
Stijn zit nu in de leeftijd dat hij begint te trekken aan zijn piemeltje.quote:
Nou nee. Hoop dat die aidsclub verliest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag zijn we allemaal voor FC Twente.
Dat deed ik wel wat eerder dan mijn 17e hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn zit nu in de leeftijd dat hij begint te trekken aan zijn piemeltje.
Nog liever FC Twente danquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop dat die aidsclub verliest.
quote:
Excelsior in Europa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |