Helpt niet hoor, ik blijf toch altijd wel vergelijken met mensen die slanker zijn. :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil mijn blubberbuik en drilpudding benen wel even posten if it makes you feel good![]()
Sowieso :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Jij mag er zijn, dqod is helemaal van slag door jou
Oh, in dat geval ben je weer van harte welkom hierquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik Heb ook wel een heel klein beetje een buikje. Vind ik juist veel mooier en vrouwelijker dan helemaal strak. En bier
Ja ach, en weet je, ik hoef geen maatje 36/38 te hebben.. Zolang ik me maar goed voel.quote:
Een egoboost mag dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maak je niet druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Het was ook een semi grapje, maar je benen zijn mooi Loka.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helpt niet hoor, ik blijf toch altijd wel vergelijken met mensen die slanker zijn. :$
Dat is al een hele toffe prestatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ach, en weet je, ik hoef geen maatje 36/38 te hebben.. Zolang ik me maar goed voel.
En dat ik mede door gewichtsverlies geen last meer heb van slijmbeursontsteking in mijn heup
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Een egoboost mag dan wel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Het is ook lastig om als vrouw helemaal geen buikje te hebben. En als het dan plat is, kan je jezelf in bepaalde houdingen toch wijsmaken dat je vetrollen hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Klein buikje is prima, sowieso zijn veel dingen waar je je zelf druk om maakt helemaal geen ramp.
Dat van die houdingen is zo waar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook lastig om als vrouw helemaal geen buikje te hebben. En als het dan plat is, kan je jezelf in bepaalde houdingen toch wijsmaken dat je vetrollen hebt.Het hoeft niet allemaal perfect.
Dat is bij mannen niet andersquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook lastig om als vrouw helemaal geen buikje te hebben. En als het dan plat is, kan je jezelf in bepaalde houdingen toch wijsmaken dat je vetrollen hebt.Het hoeft niet allemaal perfect.
Ook imperfectie kan mooi zijn. /zweverigquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want soms wil perfect ook zeggen dat die persoon echt enorm obsessief bezig is met zijn/haar lichaam, en natuurlijk is gezond prima, maar je moet het ook niet overdrijven in mijn geval. Ik hoef niemand die bijv nooit mee uit eten wil, of gewoon een avond bierdrinken, want lijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay, boobie-timeline. Zelfde bh ook nog eens, bizar. Haal het zo weer weg.die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.85F - 80C - 75D/EWat doe je dit weekend?
![]()
Wie is een betere, beantwoorde, vraagquote:
Voor mannen is het makkelijker een strakke buik (sixpack) krijgen dan vrouwen, meen ik.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is een betere, beantwoorde, vraag.
ohaiquote:
Ja, teveel toewijdingquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor mannen is het makkelijker een strakke buik (sixpack) krijgen dan vrouwen, meen ik.
Niet dat het uitmaakt, want in beide gevallen is vereist het enorme toewijding.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie is een betere, beantwoorde, vraag.
Mooi toch? Ga je nog wel verder? Of helemaal happy?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
4 jaar lang spuiten gehad![]()
Hormoonhuishouding over de kop
Ik en hormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |