Tijd om je zelfbeeld aan te passen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo? Ze lijken als ik er zelf naar kijk zo naar.
Dit! Echt Loka. Ik ben eerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Serieus? Daar maak jij je druk om? Hele normale pootjes als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Oke.Are you kidding us? Hardstikke mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal hem zo weer weg.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou inderdaadquote:
30.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie gewoon slanke benen.Welke broekmaat heb je?
Geen idee, dat zou kunnenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vind iedereen van zich zelf toch
Meestal
Herkenbaar...Ik ben ook meestal de fotograaf omdat ik mezelf gewoon niet leuk vind op foto'squote:Op dinsdag 7 april 2015 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb hele vakanties waar het lijkt op de foto's alsof ik er niet was, omdat ik nergens op sta.![]()
Zonde is dat, achteraf.
Meldtquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer opgelost, nog meer ego's om te boosten vandaag?.
Nee hoor...quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij is er met jouw figuur ook niks misquote:
Daar ben ik weer wel tevreden mee, al mag het nog wel een klein beetje strakker.quote:
Nee, ik ga geen foto posten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef HeatWave het volgende:
Volledig terecht ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor...heb al genoeg complimentjes gehad weer dit weekend
Dat heb jij niet nodig lijkt me, jij vermaakt je wel, en daar zullen genoeg egoboosts aan te pas komenquote:
Vind ik ook niet. alleen heb beetje een buikje en die is niet zo strakquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij is er met jouw figuur ook niks mis
Jij mag er zijn, dqod is helemaal van slag door jouquote:
Ik wil mijn blubberbuik en drilpudding benen wel even posten if it makes you feel goodquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ben ik weer wel tevreden mee, al mag het nog wel een klein beetje strakker.
Maar de benen blijven iets waar ik gewoon altijd een beetje negatief van word als ik ernaar kijk.
Ik ook niet hoor, maak je niet drukquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb jij niet nodig lijkt me, jij vermaakt je wel, en daar zullen genoeg egoboosts aan te pas komen.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Jij mag er zijn, dqod is helemaal van slag door jou
ik Heb ook wel een heel klein beetje een buikje. Vind ik juist veel mooier en vrouwelijker dan helemaal strak. En bierquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. alleen heb beetje een buikje en die is niet zo strakSoms zou ik dat willen en dan trek ik een biertje open en dan denk ik: Fuck it! Bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |