Hangt dat ook niet een beetje samen met wat voor oefeningen/sport je gaat doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat weet ikIk heb stiekem wel de hoop dat ze ok blijven
Dat doe ik nog steeds, laat mij maar op de achtergrond. Al heeft het ook nadelen,ik heb echt letterlijk geen leuke foto van mezelf.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ter motivatie he.Ik ontweek normale foto's meestal.
Dit, Daarom trek ik gekke bekkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ter motivatie he.Ik ontweek normale foto's meestal.
Geen idee. Er zit ook gewoon ook vet en als je dat verliest dan krimpen ze lijkt me.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hangt dat ook niet een beetje samen met wat voor oefeningen/sport je gaat doen?
In het begin wel, maar ik herken mezelf nu eigenlijk nauwelijks meer terug.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werkt het voor jezelf niet motiverend?
Als ik terug kijk naar foto's van mezelf heb ik dat wel.
Nee. Vet is vet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, spot reduction kan niet. Je lichaam bepaalt waar het vet verdwijnt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het begin wel, maar ik herken mezelf nu eigenlijk nauwelijks meer terug.
Niet meer doen dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds, laat mij maar op de achtergrond. Al heeft het ook nadelen,ik heb echt letterlijk geen leuke foto van mezelf.
Ik heb je toen gezien in jurkje.. maar spekbeentjes heb je niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie kunnen met een foto kunnen zeggen of ik me aanstel over mijn spekbeentjes of dat ze echt aan de dikkige kant zijn?
Ik heb het idee dat ik niet zo goed objectief kan zijn over mijn lichaam.
wil best een mening gevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie kunnen met een foto kunnen zeggen of ik me aanstel over mijn spekbeentjes of dat ze echt aan de dikkige kant zijn?
Alleen als ik eerlijk mag zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben gezegend. Mijn borsten blijven gelijk van formaatquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Er zit ook gewoon ook vet en als je dat verliest dan krimpen ze lijkt me.
Afgetraind helemaal nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n afgetraind lijf?
Nou euhm... ik heb gewoon een prima lijf van mezelf... ofzo
I know...Maar ik ben nu eenmaal erg kritisch qua foto's van mezelf en vind ze meestal maar lelijk.quote:
Dat vind iedereen van zich zelf tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
I know...Maar ik ben nu eenmaal erg kritisch qua foto's van mezelf en vind ze meestal maar lelijk.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als ik eerlijk mag zijn.
Al dat gekwijl in US en KPD, daar doe ik niet aan mee.
Oke.quote:
Ik heb hele vakanties waar het lijkt op de foto's alsof ik er niet was, omdat ik nergens op sta.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
I know...Maar ik ben nu eenmaal erg kritisch qua foto's van mezelf en vind ze meestal maar lelijk.
Is dat zo? Ze lijken als ik er zelf naar kijk zo naar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Serieus? Daar maak jij je druk om? Hele normale pootjes als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Oke.Ik zie gewoon slanke benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haal hem zo weer weg.Welke broekmaat heb je?
Dit !quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Serieus? Daar maak jij je druk om? Hele normale pootjes als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |