Bij ADO Den Haag is er al gezichtsherkenning. 'Happy Crowd Control' noemen ze het.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef bamibij het volgende:
Nog een paar jaar en je moet door een irisscanner voordat je naar binnen mag...en dat is precies de dag dat ik lekker naar m'n amateurclubje ga kijken ipv naar Feyenoord.. voetbal gaat kapot
Meen je niet... is dat een soort camera met automatische gezichtsherkenning via een database ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij ADO Den Haag is er al gezichtsherkenning. 'Happy Crowd Control' noemen ze het.
Juist wel. Je zegt zelf dat dit erg is omdat anti-semitisme blijkbaar weer terugkomt en daar kan ik me op zich wel in vinden maar dat komt niet van deze supporters die tegen Ajax zingen. Daarom is het een beetje jammer dat dit altijd zo terugkeert in deze discussie. Dit is geen anti-semitisme maar het is wel op z'n minst belachelijk dom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg relevant verder, maar toch bedankt voor je bijdrage.
Ja wel camera's voor vuurwerk e.d., maar toch niet obv geluiden die worden gemaakt mensen eruit pikken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook al.
Ze zijn echt wel in staat om er nu al mensen uit te halen.
Over een kleine minderheid die het verpest gesproken zegquote:
Doel je nu op Joden?quote:Op woensdag 8 april 2015 08:52 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Over een kleine minderheid die het verpest gesproken zeg
In ieder geval die.quote:
Die camera's staan continue op het publiek gericht, dus het is echt wel mogelijk om tijdens een spreekkoor mensen eruit te pikken.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja wel camera's voor vuurwerk e.d., maar toch niet obv geluiden die worden gemaakt mensen eruit pikken?
Is wel van een iets andere orde natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:06 schreef pokkerdepok het volgende:
100 man...
paar jaar geleden, toen ik voor het laatst in galgenwaard was, stond het halve stadion te springen- wie niet springt die is een jood
misschien, maar ik wordt er wel een beetje misselijk van. zo dom.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:07 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Is wel van een iets andere orde natuurlijk.
Bij het maken van een club card wordt je gezicht gescand en als je het stadion inkomt doen ze dit weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:07 schreef bamibij het volgende:
Iemand die weet wat die happy crowd control precies is?
Allemaal ritualistische symboliek.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien, maar ik wordt er wel een beetje misselijk van. zo dom.
Ik hoorde het zondag ook nog hoor, mannetje of 1200 denk ik zo.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Ik word ook misselijk van mensen die ik wordt typen. Zo dom.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Daar zit je toch falikant mis, makker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ken je geschiedenis man. De anti-Joodse spreekkoren waren er eerder dan de geuzennaam.
Blijf je nou krampachtig je geuzennaam verdedigen joh?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:40 schreef Silenus het volgende:
Ik heb het toch niet over 'Hamas', ik heb het over de eerste anti-Joodse spreekkoren. De Hamas is pas in de jaren '80 opgericht, nogal wiedes dat daar in de jaren '70 nog niet over werd gezongen.
pff.. nou ja, beter een spelnazi dan een anti-joden nazi....quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik word ook misselijk van mensen die ik wordt typen. Zo dom.
wie niet springt die is een jood? ...geen jood dan, denk ik?quote:Op woensdag 8 april 2015 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoorde het zondag ook nog hoor, mannetje of 1200 denk ik zo.
In het uitvak....
Niet relevant, als je je zo ontzettend op zit te winden over dat liedje van zondag dan moet je een kerel zijn en daarbij direct toegeven dat als men wil dat zulke spreekkoren compleet worden uitgeband je dan ook die geuzennaam op moet heffen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef Silenus het volgende:
Daar is weinig 'krampachtig' aan, alle bronnen geven me gelijk. Snap ook niet wat er dan zogenaamd hypocriet aan moet zijn.
Het begon met antisemitische spandoeken, daarna kwam de geuzennaam. Daarom heet het ook een geuzennaam, dit is niet bepaald hogere wiskunde allemaal.
Niet het verschil weten dat het ene strafbaar is bij wet en het andere niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet relevant, als je je zo ontzettend op zit te winden over dat liedje van zondag dan moet je een kerel zijn en daarbij direct toegeven dat als men wil dat zulke spreekkoren compleet worden uitgeband je dan ook die geuzennaam op moet heffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |